FANDOM

Esbós
Article incomplet
Ei! Aquest és un Article Incomplet.
"A.O" no té suficient qualitat i es considera un article incomplet. Ajuda completant-lo!
A.O
Manga - Anime

A.O anime

Informació
Nom japonès: A.O. (アー・オー)
Nom anglès: A.O
Nom català: A.O
Afiliació: Aliat dels Pirates d'en Barbablanca
Ocupació: Capità; Pirata
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Aniversari: 15 de gener[1]
Doblatge català: Marc Zanni
L'A.O és un un capità amb molta reputació que va arribar al Nou Món i que en algun moment va aliar-se amb en Barbablanca per combatre la Marina a Marineford.

AparençaEdita

És un home que porta el cabell llarg, ondulat i d'un color verd i unes llargues patilles una mica més fosques. Duu un tricorn amb el que sembla que és el seu Jolly Roger. Té una boca i un nas grans. Porta arracades i vesteix amb una túnica blau fosc.

Personalitat Edita

No se saben gaires detalls de la seva personalitat, però es pot deduir que és fidel i segueix les ordres d'en Barbablanca, ja que ell i la seva tripulació van assistir a la Guerra per salvar l'Ace.

Habilitats i PodersEdita

Es desconeixen completament les seves habilitats de combat, però se suposa que han de ser prou bones com per poder fer-se un nom propi al Nou Món i fer-se aliat d'en Barbablanca, un dels quatre Yonko.

HistòriaEdita

PassatEdita

Un temps abans de la història actual, en Rush va fer-se pirata i va aconseguir arribar al Nou Món. Allà, va guanyar-se una bona reputació i fama i va arribar a ser conegut. En algun moment va convertir-se en aliat dels Pirates d'en Barbablanca.

Saga de MarinefordEdita

Quan l'Ace estava a punt de ser executat a Marineford, ell juntament amb la seva tripulació va unir forces amb en Barbablanca per fer front a la Marina i evitar l'execució.

Després de la GuerraEdita

Després de la Guerra, és vist a l'enterrament de l'Ace i en Barbablanca. No se sap si amb la mort d'en Barbablanca encara manté l'aliança amb la tripulació del vell Yonko.

Error de citació: Hi ha etiquetes <ref> però no cap etiqueta <references/>