FANDOM

Agsilly
Manga - Anime

Agsilly portrait

Informació
Nom japonès: アグシリー
Nom anglès: N/A
Nom català: Agsilly
Afiliació: Aliat dels Pirates d'en Barbablanca
Ocupació: Capità; Pirata
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
L'Agsilly és un aliat dels pirates d'en Barbablanca.

Aparença Edita

Personalitat Edita

No se saben gaires detalls de la seva personalitat, però es pot deduir que és fidel i segueix les ordres d'en Barbablanca, ja que ell i la seva tripulació van assistir a la Guerra per salvar l'Ace.

Es desconeixen completament les seves habilitats de combat, però se suposa que han de ser prou bones com per poder fer-se un nom propi al Nou Món i fer-se aliat d'en Barbablanca, un dels quatre pirates més forts del Nou Món.

HistòriaEdita

PassatEdita

Un temps abans de la història actual, l'Agsilly va convertir-se en un capità pirata i va aconseguir arribar al Nou Món, on, va guanyar-se una gran reputació i fama i va arribar a ser conegut. En algun moment va convertir-se en aliat dels Pirates d'en Barbablanca.

Saga de la Gran GuerraEdita

Arc de MarinefordEdita

Quan l'Ace estava a punt de ser executat a Marineford, ell juntament amb la seva tripulació va unir forces amb en Barbablanca per fer front a la Marina i evitar l'execució.

Arc de Després de la GuerraEdita

Després de la Guerra, és vist a l'enterrament de l'Ace i en Barbablanca. No se sap si amb la mort d'en Barbablanca encara manté l'aliança amb la tripulació d'en Barbablanca.

Grans Batalles Edita