FANDOM

Akumai
Manga - Anime

Akumai anime

Informació
Nom japonès: アクマイ
Nom anglès: N/A
Nom català: Akumai
Afiliació: Banda Baroque
Ocupació: Bilions
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:

L'Akumai[1] és un agent dels Bilions de la Banda Baroque subordinat d'en Bon Kure.

Aparença Edita

El seu pentinat s'assembla a les ales del símbol de la Banda Baroque. Porta una camisa de ratlles grises i negres, i un mocador blanc amb taques negres al voltant de la zona del coll. També duu una faixa lligada a la cintura com a cinturó. Quan el seu líder es va fer passar per en Cobra, anava vestit de membre de la guàrdia reial. Per atraure la Hina disfressats del grup dels del Barret de Palla, es va fer passar per en Chopper.

Galeria Edita

Akumai Guardià Disfressa
L'Akumai disfressat de membre de l'èxercit reial d'Alabasta.
Akumai Chopper Disfressa
L'Akumai disfressat de Chopper.

Personalitat Edita

Sembla ser lleial a en Bon Kure, ja que sempre el seguia i es va sacrificar juntament amb la resta del seu grup. També li agrada ballar ballet com en Mr. 2.

No es mostra gaire de les habilitats de l'Akumai, ja que gairebé no s'han vist les seves lluites. Va ser vist amb la resta de la seva tripulació aprenent l'Okama Kenpo amb en Bon Kure ballant anant al Cafè de les Aranyes, no se sap com de bé ho pot executar o utilitzar en combat.

Igual que en Bon Kure i els seus seguidors, l'Akumai és un mestre de la disfressa.

Armes Edita

Utilitza una espasa, tot i que es desconeix com d'hàbil és amb ella.

Història Edita

Arc d'Alabasta Edita

Era un agent Bilions que seguia en Bon Kure a tot arreu. Va ser capturat per la Hina quan en Bon Kure i la seva tripulació es van sacrificar per salvar els del Barret de Palla. El seu destí és desconegut.

Grans Batalles Edita

Referències Edita

  1. One Piece Blue: Grand Data File (pàg 67) es revela el seu nom.