Alpacacino
L'Alpacacino
Informació
Nom japonès: アルパカチーノ
Nom anglès: Alpacacino
Nom català: Alpacacino
Primera aparició: Episodi 575
Afiliació: Neo Marina
Ocupació: Mascota
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:

L'Alpacacino (アルパカチーノ, Arupakachīno) és la mascota d'en Shuzo.

Aparença[modifica | modifica el codi]

L'Alpacacino és una alpaca blanca amb accessoris metàl·lics al voltant del coll i altres parts del seu cos. Quan es prepara per disparar, els ulls se li tornen de color vermell. Té una mena de roda de color rosa fort a un lateral que sembla que té la funció d'apuntar el tir.

Personalitat[modifica | modifica el codi]

Sembla ser fidel al seu amo, en Shuzo, complint les seves ordres. Se la va veure assentint el que en Shuzo deia. Quan el seu amo revela més informació del compte al Vicealmirall Momonga, l'Alpacacino i membres de la Neo Marina li fan senyals per indicar-li que calli perquè allò no ho hauria d'explicar, així que està al corrent de temes secrets de l'organització.

Habilitats i Poders[modifica | modifica el codi]

Fruita del Diable[modifica | modifica el codi]

L'Alpacacino en la seva forma híbrida.

L'Alpacacino és un bazuca que va "menjar" una fruita del diable del tipus zoan que el va convertir en alpaca.[1] Pot obrir en gran mesura la seva boca i disparar bales de canó, retrocedint lleugerament.

Com tots els usuaris d'una fruita zoan, té diferents formes. En la forma híbrida es veu clarament mig alpaca i mig bazuca.

Haki[modifica | modifica el codi]

Per a més informació: Busoshoku Haki

L'Alpacacino pot fer servir Busoshoku Haki per enfortir les bales de canó que dispara, augmentant el seu poder destructiu. Són suficient fortes com per fer mal al cos d'en Ruffy.

Història[modifica | modifica el codi]

Arc de l'Ambició d'en Z[modifica | modifica el codi]

Se la veu amb en Shuzo al submarí mentre aquest parlava amb l'Ain, informant-la que atacarien ells sols a en Panz Fry. A la batalla contra la Marina per acabar amb el pirata, l'Alpacacino dispara alguna canonada contra els vaixells enemics. Després s'adona que en Shuzo està revelant massa informació de la banda a en Momonga i li fa senyals perquè calli.

Durant la batalla contra els Pirates del Barret de Palla, l'Alpacacino ataca a en Ruffy, a en Panz Fry i a la Lily amb les seves bales de canó. Es veu a l'espatlla d'en Shuzo per lluitar i, disparant una bala de canó, l'ajuda a ascendir. Tot i això, són derrotats per en Ruffy i la Lily i lligats a una roca. Quan arriba la Marina, en Momonga els diu que aniran a Impel Down.

Trivia[modifica | modifica el codi]

  • El seu nom està basat en la seva espècie, l'alpaca, i en l'actor Al Pacino.

Referències[modifica | modifica el codi]

  1. One Piece AnimeEpisodi 578, es confirma que l'Alpacacino és un bazuca que va "menjar" una fruita zoan.

Navegació[modifica | modifica el codi]

[v · e]
Neo Marina
Almirall: Zephyr
Tripulació: Ain  •  Binz  •  Shuzo  •  Alpacacino
Vaixell: White Tiger
Habilitats
Fruites del Diable: Modo Modo no Mi  •  Mosa Mosa no Mi
Estils de lluita: Haki (Busoshoku)  •  Rokushiki
Armes: Battle Smasher
Articles relacionats
Pel·lícules: One Piece Film: Z
Localitzacions: End Points  •  Piriodo
Altres: Govern Mundial  •  Marina  •  Shichibukai  •  Kairoseki