FANDOM

Alpacaman
Alpacaman manga
Informació
Nom japonès: アルパカマン
Nom anglès: Alpaca-Man
Nom català: Alpacaman
Primera aparició: Capítol 934
Afiliació: Pirates Bèsties
Ocupació: Pirata; Gifter
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
L'Alpacaman és un gifter dels Pirates Bèsties i un guardià de les Mines de Presoners d'Udon.

Aparença Edita

És un home gran i amb un cos musculat, la part superior ha estat transformada en una alpaca causa de la seva SMILE. Porta una jaqueta fosca descordada amb muscleres alades, un parell de cadenes sota d'ella i uns pantalons amb només la pota esquerra, així com unes sabates simples.

Personalitat Edita

L'Alpacaman gaudeix d'el poder que li atorga el seu lloc de guàrdia, ja que va recordar a en Ruffy amb intensitat els severs càstigs que rebria si es rebel·lava. Sembla també que no pot evitar escopir al parlar.

A l'ésser un dels guàrdies de la presó d'Udon, l'Alpacaman posseeix autoritat davant els presoners d'allà. A l'èsser un gifter, l'Alpacaman posseeix una força una mica notòria dins de la banda.

Fruita del Diable Edita

Per més informació veure: SMILE.

L'Alpacaman va consumir una SMILE d'alpaca, el que va provocar que el seu cap i coll siguin els d'una alpaca. Així, té la capacitat d'escopir i bavejar en grans quantitats, la qual cosa sembla utilitzar per barallar.

Armes Edita

S'ha vist a l'Alpacaman utilitzar sabres dobles contra en Ruffy i el Hyogoro. Per atacar amb ells gira els seus braços abans d'assestar un tall potent, estil que ell anomena Estil Alpaca (ア ル パ カ 剣 法 Arupaka Kenpō).

Història Edita

Saga dels Yonko Edita

Arc del País de Wano Edita

Davant la sobtada fugida de l'Eustass Kid de la presó, l'Alpacaman va intentar interrogar al Ruffy mentre aquest treballava, recordant de nou el que li passaria si gosava enfrontar-se als guàrdies; tot això mentre li bavejava diverses vegades.

Se'l va veure més tard al ring creat a la presó contra en Hyogoro i en Ruffy al costat del Madilloman, on va intentar atacar el vell però no aconseguia donar-li a causa de l'avançat Kenbunshoku Haki del Ruffy fins que el Hyogoro el va derrotar d'una ona d'impacte de Busoshoku Haki.