FANDOM

Amadob
Manga - Anime

Amadov

Informació
Nom japonès: アマドブ
Nom anglès: N/A
Nom català: Amadob
Afiliació: Aliat dels Pirates d'en Barbablanca
Ocupació: Capità pirata
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Aniversari: 20 de juny[1]
Doblatge català:
L'Amadob[2] és un infame pirata del Nou Món, que es va aliar amb en Barbablanca.

Aparença Edita

L'Amadob és un home gran i gras, amb els llavis de color fosc i els cabells rossos arrissats que li arriben fins a les espatlles. Llueix un vestit similar al de la reialesa amb una corona molt elaborada al cap i una camisa amb punts liles i violetes amb les vores ondulades.

Personalitat Edita

No se sap molt sobre la seva personalitat. Tot i això, atès que igual que altres dels aliats es refereix a en Barbablanca com a "Pare" i va arribar a Marineford per tal de salvar a l'Ace, es podria suposar que té un fort vincle amb els Pirates d'en Barbablanca.

L'Amadob és un temible pirata que ha aconseguit una reputació infame al Nou Món, prou gran com per fer una aliança amb en Barbablanca. Encara no se sap quines habilitats i armes posseeix.

Història Edita

Passat Edita

Temps abans, va aconseguir fama al Nou Món i es va aliar amb en Barbablanca.

Guerra de Marineford Edita

Quan es va anunciar que en Portgas D. Ace seria executat a Marineford, l'Amadob i la seva tripulació es van unir als Pirates d'en Barbablanca per tal d'anar a salvar-lo. Se'l va veure atacant als marines a la badia amb els seus companys i aliats. Més tard, va aconseguir entrar-hi.

Grans BatallesEdita

Referències Edita

  2. One Piece Green: Secret Pieces (pàg. 337), es revela el seu nom.