Esbós.jpg
Article_incomplet.png
Ei! Aquest és un Article Incomplet.
"Amanda" no té suficient qualitat i es considera un article incomplet. Ajuda completant-lo!
Amanda
L'Amanda
Informació
Nom japonès: アマンダ
Nom anglès: Amanda
Nom català: Amanda
Primera aparició: Episodi Especial 2
Afiliació:
Ocupació:
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:

L'Amanda és una noia a la recerca del tresor del seu pare en l'Episodi Especial 2, juntament amb els seus dos germans, la Milia i en nadó Holy.

Aparença[modifica | modifica el codi]

L'Amanda és una noia jove, d'estatura mitjana. Té pigues a la cara i els cabells llargs, portant dues cues i un clip. Porta una samarreta de color porpra sense mànigues curta, deixant veure el seu melic, una armilla a sobre de color taronja, uns pantalons blancs i unes sandàlies morades i blanques. Porta dibuixat el mapa d'un tresor a l'esquena.

Personalitat[modifica | modifica el codi]

És una noia alegre, però s'enfada si algú parla d'aventura o de la recerca d'un tresor, ja que el seu pare hi anava.

Història[modifica | modifica el codi]

Es va amagar en el vaixell del Capità Zap, però es va escapar juntament amb en Maccus i la Bonney. A la llarga acaben en una illa deserta on es troben amb els Pirates del Barret de Palla. El seu pare era un aventurer que sempre els va portar regals dels seus viatges, però un dia va tornar a casa i va morir allà mateix. No obstant això, abans de morir, va deixar un mapa gravat a l'esquena de l'Amanda, que ella odia. En Bayan, l'assassí del seu pare, la va obligar a revelar on era el mapa. No obstant això, els Barret de Palla van aconseguir derrotar a en Zap i a en Bayan. A continuació, ajuda a localitzar el tresor que resulta ser una perla d'una cloïssa gegant. Així el seu pare recupera el respecte de l'Amanda, mentre que en Max i en Bonney ofereixen adoptar a l'Amanda i els seus germans.