FANDOM

L'Amber Lead era un mineral blanc que només es trobava al país de Flevance.

Visió generalEdita

Els seus productes fabricats desprenen una capa brillant blanca que va fer del material un èxit instantani i una mina d'or pel país, donant riqueses i abundància per a la gent. Els productes fets de l'Amber Lead varien des de pintura per la paret fins a ceràmica amés de maquillatge i armes. El mineral també el prenien les plantes, donant-los el seu color blanc.

Va fer que el país sigués motejada com la Ciutat Blanca i el que va fer que la seva població visqués amb riqueses, però, i de manera irònica, el material també va ser la causa de la ruïna de Flevance. Un segle abans el Govern Mundial va descobrir en les seves inspeccions geològiques a l'illa que el mineral es tornava una mica verinós quan era exposat a la superfície, però la reialesa de Flevance va decidir mantenir-ho en secret per les riqueses que portava, fent que l'amber lead s'anés acumulant amb els anys.

Encara més irònic, és que quan els països veïns van començar a disparar tots els ciutadans infectats de Flevance que intentaven escapar de les fronteres del país, els ciutadans de Flevance tenien més bales de plom de les que mai havien necessitat. Això va provocar una guerra, que va acabar amb la destrucció de Flevance.