FANDOM

Andre
Manga - Anime

Andre

Informació
Nom japonès: アンドレ
Nom anglès: N/A
Nom català: N/A
Afiliació: Pirates d'en Barbablanca (abans)
Ocupació: Capità; Pirata
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
L'Andre és un famós pirata del Nou Món que va formar part dels Pirates d'en Barbablanca. Posteriorment va formar la seva pròpia tripulació subordinada al Barbablanca. És el germà de l'oficial de l'Armada Candre.

Aparença Edita

L'Andre és un home de mida gran, gairebé tres vegades més gran que un ésser humà normal. Té un cos gran i les cames són relativament petites en comparació amb el seu gran cos.

Personalitat Edita

No se saben gaiees detalls de la seva personalitat, però es pot deduir que és fidel i segueix les ordres d'en Barbablanca, ja que ell i la seva tripulació van assistir a la Guerra per salvar l'Ace.

L'Andre va ser vist lluitant amb els punys nus durant la major part de la Batalla de Marineford. És només després que en Barbablanca va ordenar als pirates per tornar al Nou Món que va ser vist manejant una espasa de la seva mida.

Història Edita

Passat Edita

L'Andre va formar part dels Pirates d'en Barbablanca fa 30 anys quan la banda va naufragar al País de Wano.

Arc de Marineford Edita

Quan en Portgas D. Ace seria executat a Marineford, l'Andre i el seu equip es va unir als Pirates d'en Barbablanca per salvar-lo. Després de que en Portgas D. Ace li digués a en Monkey D. Ruffy que tornés a casa, se'l va veure lluitant contra els marines per avançar a la plaça. Quan l'Ace va ser alliberat, es va alegrar amb els altres. Després que l'Ace morís i en Barbablanca donés la seva última ordre, va dir als pirates que es donessin pressa i que deixessin el camp de batalla. Va ser vist per última vegada davant l'Almirall Akainu amb en Crocodile i alguns dels comandants d'en Barbablanca.

Arc de després de la guerra Edita

Se'l veu al costat dels pirates i aliats d'en Barbablanca al seu funeral i de l'Ace.

Grans Batalles Edita