FANDOM

Ankoro
Manga - Anime

Ankoro

Informació
Nom japonès: アンコロ
Nom anglès: Ankoro
Nom català: Ankoro
Afiliació: Pirates Voladors
Ocupació: Mascota
Sobrenom:
Edat:
Aniversari: 23 de novembre
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
L'Ankoro és un peix de la família dels lofiformes. És membre dels Pirates Voladors. Viu a les profunditats de l'oceà, a 7.000 metres de profunditat, a les immediacions amb l'Illa dels Tritons, amb el seu capità, en Vander Decken IX.

AparençaEdita

L'Ankoro és un rap gris gegant, amb ulls minúsculs, aletes venoses, i una llum groga gegant a la punta de la seva antena.

PersonalitatEdita

Sembla que té el costum de menjar vaixells, fent enfadar a en Wadatsumi perquè així no pot emportar-se els tresors dels vaixells.

Habilitats i PodersEdita

Té una llum amb la qual pot veure el que passa davant seu i cridar l'atenció dels seus enemics per portar-los a una trampa. Al ser un peix tan gran, pot donar una gran mossegada amb les seves dents afilades, i fins i tot empassar-se vaixells sencers.

HistòriaEdita

Arc de l'Illa dels TritonsEdita

Aparèix per primer cop en el viatge dels Pirates del Barret de Palla a l'Illa dels Tritons, quan aquests es trobaven a 7.000 metres de profunditat. Va intentar menjar-se el Thousand Sunny, però va aparèixer en Wadatsumi i ho va evitar.

Més tard, torna a aparèixer quan en Decken parla amb en Wadatsumi sobre la Shirahoshi. Després d'això no se sap què se n'ha fet d'ell.

TriviaEdita

  • El seu nom procedeix de "ankō" (アンコウ), la paraula japonesa per rap.