FANDOM

Un arqueòleg és un tipus particular d'historiador que s'aventura a viatjar per descobrir ruines antigues i els estudia de primera mà. Estan interessats, sobretot, en cultures de civilitzacions perdudes.

Paper i deuresEdita

Els arqueòlegs treballen per descobrir coses enterrades sota terra amb el temps, i estan disposats a fer nous descobriments sobre el passat. Els arqueòlegs compleixen la funció d'unir el desenvolupament dels països, les persones i les cultures.

Els arqueòlegs no són essencials per a una tripulació pirata; se sap de molt poques tripulacions que tenen un company arqueòleg. Però no són inútils, ja que el seu coneixement i experiència fa més fàcil la recerca de tresors antics. Per exemple, la Robin va descobrir la "Ciutat d'or" en un dia, mentre que l'Eneru va trugar molt de temps en trobar-la.

Censura del Segle BuitEdita

Al Govern Mundial no li importa que l'arqueologia es practiqui. Però tot arqueòleg (o persona en general) que investigui el Segle Buit o els Poneglyph, corren el risc d'acabar a la presó o morts, i si no és capturat, es posa un alt preu de recompensa al seu cap.

NavegacióEdita

Pirata
Ocupacions dels tripulants: Capità  • Segon a bord  • Doctor  • Primer oficial  • Cuiner  • Mestre d'aixa  • Timoner  • Grumet  • Arqueòleg  • Músic  • Tirador  • Espadatxí  • Lluitador d'arts marcials  • Assassí
Terminologies: Jolly Roger  • Recompensa  • Tresor  • Sobrenom  • Davy Back Fight  • Supernova