FANDOM

Esbós
Article incomplet
Ei! Aquest és un Article Incomplet.
"Atmos" no té suficient qualitat i es considera un article incomplet. Ajuda completant-lo!
Atmos
Manga - Anime

Atmos sencer

Informació
Nom japonès: アトモス
Nom anglès: Atmos
Nom català: Atmos
Afiliació: Pirates d'en Barbablanca (abans)
Ocupació: Pirata; Espadatxí; Comandant de la 13a divisió (abans)
Sobrenom: "Búfal d'Aigua" (水牛, Suigyū?)
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Aniversari: 19 de març[1]
Doblatge català:
L'Atmos, amb el sobrenom de "Búfal d'Aigua", va ser el comandant de la tretzena divisió dels Pirates d'en Barbablanca.

AparençaEdita

És un home enorme amb barba negra i llarga, va vestit amb una armadura i un casc amb banyes.

Personalitat Edita

Habilitats i PodersEdita

Com que és el comandant de la tretzena divisió, té autoritat sobre els membres de menor rang. Lluita manejant dues espases. És bastant famós ja que, a la guerra, va ser reconegut per en Donquixot Doflamingo.

Armes Edita

HistòriaEdita

Passat Edita

Saga de MarinefordEdita

Arc de MarinefordEdita

En Marineford lluita contra els marines amb la resta dels seus, més tard en veure que Doflamingo se'n riu de Ozu Jr. intenta atacar però és controlat pel Shichibukai i comença a atacar als seus companys, més tard és alliberat del control de Doflamingo i cobreix amb la resta dels seus companys a Barbablanca, més tard plora per la mort del seu capità i al costat alguns de la seva tripulació intenta atacar Akainu encara que es desconeix si el van atacar, després de l'arribada de Shanks se'n va d'allí amb la resta de els seus amb els cadàvers de Barbablanca i Ace.

Arc de després de la guerraEdita

Després de la guerra al costat del resta dels seus i els tripulants de Shanks, en l'enterrament de Barbablanca i Ace en una illa del Nou Món.

Durant el Timeskip Edita

ReferènciesEdita