FANDOM

Baggaley
Manga - Anime

Baggaley

Informació
Nom japonès: バガリー
Nom anglès: N/A
Nom català: Baggaley
Afiliació: Aliat dels Pirates d'en Barbablanca
Ocupació: Capità; Pirata
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Baggaley és un aliat dels Pirates d'en Barbablanca.

AparençaEdita

En Baggaley té els cabells negres i llarg. Te el cap en forma rectangular i una barbeta molt recta. Al manga duu diversos tatuatges a la cara, però a l'anime no se li van incloure. Va vestit amb un barret de color verd clar i duu una camisa del mateix color oberta pel pit.

GaleriaEdita

Esbós Baggaley
Un esbós d'en Baggaley

Personalitat Edita

No se saben gaires detalls de la seva personalitat, però es pot deduir que és fidel i segueix les ordres d'en Barbablanca, ja que ell i la seva tripulació van assistir a la Guerra per salvar l'Ace.

Habilitats i PodersEdita

Es desconeixen completament les seves habilitats de combat, però se suposa que han de ser prou bones com per poder fer-se un nom propi al Nou Món i fer-se aliat d'en Barbablanca, un dels quatre Yonko. S'ha vist amb una pistola.

HistòriaEdita

PassatEdita

Un temps abans de la història actual, en Forliewbs va convertir-se en un capità pirata i va aconseguir arribar al Nou Món, on, va guanyar-se una gran reputació i fama i va arribar a ser conegut. En algun moment va convertir-se en aliat dels Pirates d'en Barbablanca.

Saga de la Gran GuerraEdita

Arc de MarinefordEdita

Quan l'Ace estava a punt de ser executat a Marineford, ell juntament amb la seva tripulació va unir forces amb en Barbablanca per fer front a la Marina i evitar l'execució.

Aliats d'en Barbablanca a Marineford

En Baggaley amb en Palms, l'Andre, en Zukka i en Julius.

Va aparèixer amb en Wallem quan la Marina va anunciar que havien avançat l'hora de l'execució de l'Ace. Va ser vist més tard juntament amb altres capitans pirates quan l'Ace va morir. La seva última aparició va ser després de que en Ruffy hagués escapat per mar: va cridar el nom d'en Jinbe i el "germà de l'Ace", esperant que encara fossin vius.

Arc de Després de la GuerraEdita

Després de la Guerra, és vist a l'enterrament de l'Ace i en Barbablanca. No se sap si amb la mort d'en Barbablanca encara manté l'aliança amb la tripulació d'en Barbablanca.

Grans Batalles Edita

TriviaEdita