FANDOM

Banchi
Manga - Anime

Banchi sencer

Informació
Nom japonès: バンチ
Nom anglès: Bunchi
Nom català: Banchi
Afiliació: Banda Baroque (abans)
Ocupació: Transport
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Banchi (バンチ, Banchi) és una tortuga gegant utilitzada per la Miss Tot Diumenge com a mitjà transport. Es desconeix què va passar amb ell després de la saga d'Alabasta.

AparençaEdita

En Banchi és una tortuga amb una closca marró fosca i una panxa verda-grisa. Té una expressió facial de depressió o avorriment.

És vist amb un barret de vaquer al cap i fumant un cigar. També té cinturons violetes connectats a ell des del carruatge que portava amb els agents Oficials a dins.

PersonalitatEdita

Poc se sap de la personalitat d'en Banchi, però és prou intel·ligent com per entendre i complir ordres de la Nico Robin. També té el costum de fumar cigars.

Habilitats i PodersEdita

Tenia la força per tirar d'un carruatge ple de tres homes adults (un d'ells amb sobrepès, a més que portava un bat de beisbol de 4 tones) i tres dones adultes, així que suposadament és bastant fort.

HistòriaEdita

Saga d'AlabastaEdita

Arc de Whiskey PeakEdita

Va ser vist per primer cop portant la Nico Robin de retorn a Alabasta després de la seva primera reunió amb els del Barret de Palla.

Arc d'AlabastaEdita

Se'l veu més tard transportant els agents oficials de la Banda Baroque des del Cafè de les aranyes cap a la base pluvial.