FANDOM

48 (Del capítol 1 al 597) 50 (Time-skip)="display:none"
Benn Beckman
Manga - Anime

Benn Beckman anime

Informació
Nom japonès: ベン ベックマン
Nom anglès: Benn Beckman
Nom català: Benn Beckman
Afiliació: Pirates del Pèl-Roig
Ocupació: Pirata; Primer oficial
Sobrenom:
Edat: 38 (Capítol 1

48 (Del capítol 1 al 597) 50 (Time-skip)

Aniversari: 9 de novembre
Alçada: 206 cm
Recompensa: Desconeguda
Doblatge català: Amadeu Aguado
En Benn Beckman és el primer oficial dels Pirates del Pèl-Roig.

Aparença Edita

En Beckman és un home alt, més alt que en Shanks. Quan estava a la ciutat natal d'en Ruffy tenia els cabells negres lligats en una cua de cavall i mai és vist sense tenir el seu rifle lluny o amb un cigarret a la boca. En la història actual, el seu pèl s'ha tornat gris i curt. També té una gran X en forma de cicatriu a la galta esquerra. El seu vestuari ha canviat molt poc des de la primera aparició, ara fa servir una camisa negra juntament amb uns pantalons (al principi color verd fosc, en l'actualitat gris) amb moltes butxaques en ells ficats dins de les seves botes amb sivelles, una faixa de color or, una camisa al voltant de les espatlles i, com no, el rifle i el cigarret.

Personalitat Edita

Ell sembla ser molt menys amant de la diversió que els altres membres de la tripulació, molt més relaxat i el que té més seny. Ell és un dels membres de la tripulació d'en Shanks de més confiança i comparteix aquest tret amb en Lucky Roo i en Yasopp. De vegades sembla sorprès per l'actuació del seu capità, com quan encara va beure més quan en Mihawk els hi va dir que el Ruffy tenia la primera recompensa. És el primer a parlar entre la tripulació cada vegada que apareixen. És també el primer a fer preguntes sobre la situació de la tripulació.

Segons l'Eiichiro Oda, en Beckman té el coeficient intel·lectual més alt de tots els personatges de la saga de l'East Blue. Atès que es tracta d'un primer oficial d'un Yonko, és de suposar que posseeix una gran quantitat de força. En Kizaru, va optar per no lluitar contra ell, tot i haver lluitat contra el capità de la primera divisió d'en Barbablanca, en Marco. En Beckman també sense ajuda va derrotar a la banda de l'Higuma.

Armes Edita

Porta un rifle amb ell, però ell encara no l'ha disparat mai.

Haki Edita

Sembla que posseeix Busoshoku Haki, pel que sembla, és capaç de imbuir les bales utilitzades en el seu rifle, l'amenaça de rebre un tret va ser suficient per aturar a en Kizaru en sec malgrat la seva capacitat.

Història Edita

La saga de Romance Dawn Edita

Shanks al poble d'en Ruffy

Els Pirates del Pèl-roig al poble d'en Ruffy

Quan era a la ciutat natal d'en Ruffy, en Beckman va tractar d'explicar la decisió del seu capità de negar-se a que en Ruffy es fes a la mar amb ells. Més tard, després de l'incident amb l'Higuma, en Beckman va derrotar als homes del bandit. Va sorprendre a l'Higuma, ja que els va derrotar amb un tres i no res, deixant només en peu a l'Higuma.

La saga de l'Arlong Edita

Quan en Mihawk els va informar sobre la primera recompensa d'en Ruffy, la seva tripulació i el Shichibukai al dia següent van fer més festa, tot i estar cansats de la ressaca de la nit anterior.

Després d'Enies Lobby Edita

Xoc de tripulacions

En Beckman, en Yassop i en Roo mirant com en Shanks s'enfrontava a en Barbablanca

Va ser vist amb en Shanks durant la seva visita al vaixell d'en Barbablanca. No semblava sorprès quan en Barbablanca i en Shanks es van enfrontar.

La saga de la Guerra d'en Barbablanca Edita

Benn Beckman a Marineford

En Ben Bekman aturant a en Kizaru

Durant la Guerra de Marineford, va evitar que l'Almirall Kizaru ataqués a en Ruffy i a en Trafalgar Law, dient a en Kizaru que no mogues ni un múscul, mentre l'apuntava amb la seva pistola. Pel que sembla, és una amenaça suficient per fer que fins i tot un Almirall aixequés les mans com a senyal de rendició, però, en Kizaru va fer un últim intent de matar a en Ruffy. En Ruffy es va escapar amb vida en el submarí d'en Law i després els Pirates van deixar el camp de batalla pacíficament prenent els cossos d'en Barbablanca i l'Ace amb ells. En Beckman es veu llavors en el funeral de l'Ace i en Barbablanca en algun lloc del Nou Món.

Grans Batalles Edita