FANDOM

Bepo
Manga - Anime

Bepo

Informació
Nom japonès: ベポ
Nom anglès: Bepo
Nom català: Bepo
Afiliació: Pirates del Cor
Ocupació: Pirata; Oficial
Sobrenom:
Edat: 20 (debut)
22 (timeskip)
Aniversari:
Alçada: 240 cm
Recompensa: 500 Berrysymbol[1]
Aniversari: 20 de novembre[2]
Doblatge català:
En Bepo és un ós de la banda dels Pirates del Cor.

AparençaEdita

En Bepo és un ós blanc (possiblement un ós polar, com va assenyalar un marine) que porta un vestit taronja amb la bandera dels Pirates del Cor a la part esquerra del pit. Porta botes petites marrons i té unes dents punxegudes i afilades. La seva mida és la d'un ós normal, sent considerablement més alt que els éssers humans comuns. Té coixinets al centre de les palmes de les mans.

PersonalitatEdita

En Bepo tendeix a deprimir-se i demanar disculpes quan algú parla d'ell com un ós bípede que pot parlar, així com quan la Hancock el va anomenar bèstia i el va renyar per tractar de canviar de tema. Els seus companys de tripulació també el van renyar quan va preguntar si a Amazon Lily hi havia ósses. Comparat amb altres membres dels Pirates del Cor, en Bepo té una voluntat feble, sent un fet irònic ja que va ser capaç d'aguantar conscient una "explosió" de Haki d'en Silvers Rayleigh, on el mateix Rayleigh va comentar que s'ha de ser fort per aguantar-ho. Aquells que no el coneixen l'anomenen "mans". Es pot dir que és un personatge bipolar, ja que mentre colpeja als seus enemics els demana disculpes.

Habilitats i PodersEdita

Bepo atacant

En Bepo atacant a un grup de marines.

És un ós que pot parlar, no se sap com, i té prou capacitat com per aguantar el Haoshoku Haki d'en Rayleigh. És un artista marcial, capaç de derrotar diferents marines a la vegada. Tot i això, es va fer mal a la cama quan va atacar a un Pacifista.

HistòriaEdita

Saga de l'Arxipèlag SabaodyEdita

Va aparèixer al costat de la resta de la banda a la Casa de Subhastes, on va demostrar per primera vegada les seves habilitats de lluita contra la Marina.

Més tard, es va enfrontar a un Pacifista, al costat de Law i els Pirates d'en Kid. El resultat és desconegut, però al ser vistos observant la Guerra de Marineford es pot afirmar que van aconseguir escapar-se'n o derrotar-lo.

Saga de MarinefordEdita

En Bepo està amb els altres Pirates del Cor veient la guerra de Marineford. Quan la transmissió es talla, en Law diu a la seva tripulació que és hora de salpar.

Law a Marineford

En Law i la seva tripulació arribant a Marineford

Apareixen a Marineford després que en Ruffy i en Jinbe resultessin ferits per l'Akainu. Quan en Buggy deixa en Ruffy i en Jinbe amb els Pirates del Cor, en Bepo porta a en Ruffy dient que ha sigut ferit greument i preguntant-te si el noi encara erasviu.

Ell i els altres Pirates del Cor van aconseguir eludir els almiralls i escapar de Marineford amb èxit. A mar obert, la tripulació es va trobar amb la Shichibukai Boa Hancock. Aquesta els demana que un metge tracti a en Ruffy. Quan en Bepo canvia de tema, la Hancock el renya i es refereix a ell com a "bèstia", fet que el deprimeix.

Saga Després de la Guerra Edita

Els Pirates del Cor arriben a Amazon Lily i s'esperen al port. Mentre els companys d'en Bepo estan ansiosos per veure l'illa de les dones, aquest els pregunta si hi ha ósses també. Els seus companys el renyen de nou i li recorden que Amazon Lily és el país de les dones humanes, causant que en Bepo es torni a deprimir.

Després, es sorprèn juntament amb els altres membres que en Silvers Rayleigh arribi a l'illa nedant estant en un Calm Belt. Més tard, els Pirates del Cor deixen Amazon Lily. En Bepo i els seus companys de tripulació estan deprimits perquè no van tenir l'oportunitat de veure el regne de les dones. Torna a comentar que hauria sigut millor si fos el regne de les ósses.

Trafalgar Law Sabaody

En Law explicant els seus plans mentre en Bepo dorm.

Quan en Law explica els seus plans per entrar al Nou Món a la seva tripulació, en Bepo no l'escolta ja que està dormint, usat com a coixí pel seu capità.

Grans Batalles Edita

Referències Edita

  1. A una One Piece Exhibition, es revela la seva recompensa [1].
  2. SBS One Piece Manga - vol. 60, un fan demana l'aniversari d'en Bepo.

NavegacióEdita

Pirates del Cor
Membres: Trafalgar D. Water Law  • Bepo  • Jean Bart  • Shachi  • Penguin  • Ikkaku  • Uni  • Clione
Aliats: Pirates del Barret de Palla  • Tribu Mink
Habilitats
Fruita del Diable: Ope Ope no Mi
Arma: Kikoku
Estil de lluita: Haki
Articles relacionats
Arcs: Arc de l'Arxipèlag de Sabaody  • Arc de Marineford  • Arc de després de la Guerra  • Arc de Punk Hazard  • Arc de Dressrosa
Localitzacions: Punk Hazard  • Zo
Altres: Pitjor Generació