FANDOM

Bizarre
Manga - Anime

Bizarre

Informació
Nom japonès: ビザール
Nom anglès: Bizarre
Nom català: Bizarre
Afiliació: Aliat dels Pirates d'en Barbablanca
Ocupació: Capità pirata
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català: Marc Zanni
En Bizarre[1] és un dels aliats de Barbablanca i un famós pirata del Nou Món.

AparençaEdita

En Bizarre és un home enorme amb un ampli pit i braços llargs. Té els cabells llargsi grisos i barba, i a la boca té el que sembla com un parell de mandíbules de metall. Al seu cap porta un barret negre esparracat pirata amb el que sembla ser el seu Jolly Roger en ell, sobre un mocador de color porpra. També té un parell de coixinets grans a l'espatlla de forma quadrada, i els guants llargs i blancs.

PersonalitatEdita

No se saben gaires detalls de la seva personalitat, però es pot deduir que és fidel i segueix les ordres d'en Barbablanca, ja que ell i la seva tripulació van assistir a la Guerra per salvar l'Ace. Malgrat la seva aparença bastant agressiva, en Bizarre sembla tenir una mica de sentit comú, després d'haver advertit a l'Ace de no fer cas dels insults de l'Akainu per tal de posar-lo fora de perill.

Habilitats i PodersEdita

En Bizarre és un temible pirata que ha aconseguit fer-se d'una reputació en el Nou Món, i aliar-se amb Barbablanca.

ArmesEdita

Bizarre Batalla

En Bizarre amb la seva llarga espasa.

En Bizarre porta una katana massiva amb un guardamans de forma quadrada, i va ser vist agafant-la amb les dues mans. Es podria suposar que és expert en el seu ús.

HistòriaEdita

PassatEdita

Algun temps abans de la història actual, en Bizarre es va convertir en un conegut pirata en el Nou Món, i es va aliar amb Barbalanca.

Saga de la Gran GuerraEdita

Arc de MarinefordEdita

Quan en Portgas D. Ace anava a ser executat a Marineford, en Bizarre i el seu equip es va unir als Pirates d'en Barbablanca per salvar-lo. Se'l va veure atacant a la infanteria de l'Armada de la badia amb els seus aliats, i més tard va aconseguir entrar-hi. Després de que l'Squardo apunyalés a en Barbablanca i afirmés que el Yonko havia venut els seus aliats per salvar a l'Ace, en Bizarre va començar a dubtar d'en Barbablanca. Quan el Yonko va donar als pirates una ruta d'escapament, va entendre que la Marina havia enganyat a l'Squardo i es va alegrar que tot això fós una mentida. Quan l'Akainu va començar a insultar a en Barbablanca per tal de provocar la ira de l'Ace, va advertir el noi d'ignorar l'almirall i procedir a la fugida, però va ser incapaç de detenir-lo i evitar que xoqués amb l'Akainu.

Arc de Després de la GuerraEdita

Després de la Guerra, és vist a l'enterrament de l'Ace i en Barbablanca. No se sap si amb la mort d'en Barbablanca encara manté l'aliança amb la tripulació d'en Barbablanca.

Grans BatallesEdita

TriviaEdita

  • En Bizarre és el tercer personatge vist amb mandíblues de metall, el primer sent en Morgan i el segon en Wapol.

ReferènciesEdita

  1. One Piece Manga - One Piece Green: Secret Pieces pàgina 337, el nom d'en Bizarre es revela.