One Piece Català Wiki
Advertisement
One Piece Català Wiki

La Black Maria és una membre dels Tobiroppo, les estrelles més poderoses dels Pirates Bèsties.[4] És també la propietària del Woman Trouble, el bordell d'Onigashima.[5]

És una de les antagonistes secundàries més importants de l'arc del País de Wano.

Aparença[]

La Black Maria té l'alçada d'un gegant. Com tots els membres dels Tobiroppo (excepte el X Drake), té dues banyes, tot i que les seves són vermelles i estan situades al front de manera fixa, donant la impresió que no es tracta d'elements estètics sino de banyes reals. Té un cabell ros recollit com una geisha amb diverses flors vermelles i espases que el mantenen unit. Ella també fuma una pipa. Té el kanji 女 難 ("dona problemàtica") Tatuat a l'esquena.

En referència a la seva roba, porta un quimono fosc de tall baix que deixa l’espatlla dreta exposada i un obi al voltant de la cintura, tots dos amb motius florals.

Galeria[]

Sèrie principal[]

Black Maria Manga Color Scheme.png
La Black Maria al manga a color.
Kumo Kumo no Mi Model Rosamygale grauvogeli.png
La forma híbrida de la Black Maria.
Black Maria's Tattoo.png
El tatuatge de la Black Maria.

Personalitat[]

No se sap gaire cosa sobre la seva personalitat, tret que considera adorable que la Ulti no deixi que ningú li digui el que ha de fer. Sembla ser empàtica i compassiva, a diferència de molts dels seus companys de tripulació, sembla no tenir inclinació cap al sadisme, al menys cap als nens, ja que va carregar afectuosament a un Momonosuke brutalment colpejat i el va deixar descansar a la seva falda.

Té un enfocament passiu en el tracte amb els enemics, preferint fer servir trampes per sotmetrel's en lloc d’agressions directes, tal com es mostra quan va crear una trampa per capturar al Sanji. Fins i tot va admetre al xef que preferia no lluitar per evitar causar el caos a la seva habitació.

Tanmateix, la Black Maria encara té algunes tendències sàdiques que semblen sorgir quan es tracta d’altres dones en lloc d’homes i nens. En un marcat contrast amb la seva actitud envers en Sanji i el Momonosuke, es va veure a la Black Maria parlant explícitament sobre com ella i els seus subordinats mutilarien i torturarien a la Nico Robin durant molt de temps abans de matar-la, fins i tot afirmant que podrien trigar anys sencers abans que el patiment de la Robin toquès el seu fi. A més, malgrat les seves tendències de lluita passiva, la Black Maria sortirà activament i atacarà els enemics de la seva tripulació quan sigui necessari, ja que immediatament va respondre a la crida del King per anar a matar les Nou Beines Roges quan les va veure.

Relacions[]

Tripulació[]

La Black Maria té una disposició diferent entre els rangs superiors dels Pirates Bèsties, sent molt menys grollera i agressiva en comparació amb els altres Tobiroppo i fins i tot els Caps de Cartell. Per exemple, li agrada el temperament ferotge de l’Ulti (tot i que pot quedar impactada per la seva forma de dirigir-se al Kaido) i li va fer gracia el desig del Who's Who de convertir-se en Cap de Cartell. De fet, no sembla ser tan competitiva com la resta de membres del seu grup.

La Black Maria té una actitud coqueta cap al seu capità, en Kaido, ja que prefereix quedar-se al seu costat i divertir-se tot i haver-li assignat una missió directament, i també és amable i cortès amb en Kurozumi Orochi. La Black Maria és generalment estimada i respectada pels seus subordinats, que es refereixen a ella com a "germana gran".

Enemics[]

Vinsmoke Sanji[]

A la Black Maria li va agradar en Sanji per la seva "actitud aspra", un tret que admet trobar encantador als homes que aconsegueix capturar. Tot i la seva actitud lúdica cap a ell, però, l'interès principal de la Black Maria per en Sanji era utilitzar-lo com a esquer per a capturar a la Nico Robin, sense tenir por de vèncer repetidament al cuiner del Barret de Palla fins que complís les seves peticions. També tenia un interès personal secundari per mantenir al Sanji com una de les seves "mascotes", homes que van ser sotmesos a tortures físiques constants per part de la mateixa Black Maria per tal de quedar totalment sotmesos.

Com és el cas de qualsevol altra bella dona, en Sanji es va sentir atret per la Black Maria, negant-se a lluitar contra ella i fins i tot les seves subordinades a causa del seu codi de cavalleria. A causa d'això, el Sanji va ser dolorosament conscient que no podia vèncer físicament a la seva enemiga, confiant en la força de la Robin per enfrontar-se a la Tobiroppo al seu lloc.

Nico Robin[]

Com a part de la seva missió per convertir-se en rei pirata del Kaido, la Black Maria té la captura de la Nico Robin com una de les seves prioritats, de manera que els Pirates Bèsties poden explotar la seva capacitat per llegir els Ponegyphs per localitzar Laugh Tale. En cas contrari, la Black Maria no veu cap altre valor possible cap a la Robin, veient l'arqueòlega únicament com una eina i fins i tot contemplant la mutilació com una possible mesura per mantenir-la en línia amb els objectius del Kaido. Un cop superada la seva utilitat com a traductora, la Robin seria assassinat i descartada a part, segons les paraules pròpies de la Black Maria.

Tot i saber que estava sent objectiu dels emperadors i l’evident parany que se li havia preparat, la Robin no tenia por de mostrar-se a la Black Maria, valorant la vida del seu company de tripulació més que la seva pròpia seguretat. Estava enfurismada pel càstig que havia imposat al Sanji, proclamant que el seu costat del "nena del diable" estava a punt d'aparèixer i va fer que la dona Tobiroppo es penedís del tracte que havia donat a la seva amiga.

Habilitats i Poders[]

Com a membre dels Tobiroppo és una de les estrelles més poderoses dels Pirates Bèsties. Els seus únics superiors són en Kaido i els Caps de Cartell (en King, el Queen i el Jack). De la mateixa manera, posseeix el seu propi bordell en algun lloc d'Onigashima, el que significa que té plena autoritat sobre el personal intern. La Black Maria té confiança en la seva pròpia força, suficient per creure que podria matar fàcilment a les Nou Beines Roges després de la seva pèrdua contra el Kaido. Quan el Jack va posar en dubte la seva capacitat per fer-ho, la Black Maria va sentir que estava sent subestimada.

Adequant-se a la seva imatge d'oiran, la Black Maria és una música experta, essent capaç de tocar el shamisen.

Habilitats tàctiques[]

La Black Maria ha demostrat ser extremadament astuta i estratègica, havent col·laborat amb els seus subordinats per crear una enginyosa trampa per sotmetre al Sanji, un dels membres més forts dels pirates del barret de palla, aprofitant la seva obsessiva cavalleria, fent que la Sarahebi fingís ser assetjada sexualment mentre feia servir la seva teranyina per atrapar al Sanji, cosa que permetia a la Sarahebi i a un altre membre dels Pirates Bèsties sotmetre'l sense esforç.

Com a part del seu pla per atraure i atrapar a la Nico Robin al saló de banquets, tenia diverses teranyines instal·lades als dos passadissos que s’utilitzaven per accedir a la sala, i uns quants subordinats armats amb armes tranquil·litzants i situats en posicions estratègiques per garantir encara més la captura de la Robin. Això, però, es va veure contrarestat per la pròpia capacitat de la Robin d’obviar els obstacles florint les seves pròpies extremitats a través d’ells i el gel del Brook congelant les xarxes de la Black Maria.

Fruita del Diable[]

Per més informació veure: Kumo Kumo no Mi (Model Rosamygale grauvogeli).

La Black Maria va consumir la Kumo Kumo no Mi (Model Rosamygale grauvogeli), una Fruita del Diable de clase Zoan Prehistòrica que le permet transformarse total o parcialment en una Rosamygale grauvogeli, un tipus d'aranya prehistòrica. Posseeix diverses habilitats d'aranya, incloent-hi teles per atrapar oponents o caminar per parets i sostres.

També és capaç de llançar teles extremadament enganxoses del seu cos que pot utilitzar per atrapar i lligar els seus oponents. Afirma que qualsevol persona atrapada en ells mai no es podrà deixar anar. Les seves xarxes fins i tot es poden convertir en una intricada sèrie de trampes, de manera que, independentment d’on trepitgi algú, seran capturats.

Armes[]

La Black Maria va utilitzar un parell d’artells per tal de torturar físicament al Sanji després de capturar-lo. La seva intenció original era obligar-lo a cridar a la Nico Robin perque li salvés la vida, tot i que tenia la intenció de continuar donant cops de puny al Sanji fins i tot després que ell ho fes, com a part de la mesura disciplinària que reserva per a les seves "mascotes".

Una vegada que la Robin i el Brook es van infiltrar a la seva sala de banquets i van alliberar Sanji, Black Maria va agafar una llança, al final de la qual hi havia la figura d’un wanyudo, un dimoni semblant a una roda de carro amb una cara d’home al costat. Actualment es desconeixen les capacitats d’aquesta arma, com també ho és el domini de la Black Maria amb aquesta.

Història[]

Saga dels Yonko[]

Arc del País de Wano[]

És vista a l’illa d’Onigashima durant el Festival del Foc amb la resta dels Tobiroppo a l'espera de les ordres del Kaido. Mentre esperaven que els cridessin, la Black Maria gaudia de veure a la Ulti confrontant-se amb qualsevol que la molestés. No obstant això, ella i els seus companys es van sorprendre quan la Ulti va insultar al Kaido mentre qüestionava el motiu de la seva reunió. Juntament amb els altres membres del Tobiroppo, va rebre l'ordre de trobar al Yamato, i si ho aconseguia, podria enfontrar-se amb un dels caps de cartell per la seva posició a la banda. Poc temps després, és vista abraçant al Kaido mentre aquest beu al costat de l'Orochi i presenciant l'arribada del Kanjuro a la sala, qui porta al Momonosuke amb ell. La Black Maria va agafar al Momonosuke expressant pena per el seu lamentable estat per després oferir més beguda a l'Orochi.

La Black Maria i els seus subordinats capturen al Sanji.

Mentre l'Aliança Ninja-Pirata-Mink-Samurai atacava Onigashima, la Black Maria va rebre una trucada del King informant als Tobiroppo que el desafiament d'una oportunitat de lluitar contra els Caps de Cartell havia estat cancel·lat i que havien d'evitar que l'aliança enemiga arribés al terrat de la cúpula, on el Kaido lluitava contra les Nou Beines Roges. En lloc d’enfrontar-se als invasors, la Black Maria i els seus subordinats es van retirar a la sala de tatami del castell, on tenien la intenció d’esperar la batalla. Per ajudar a passar el temps, la Black Maria va tocar el seu shamisen i va cantar una cançó sobre dos amants que es trobaven sota la llum de la lluna. Després que dos dels seus subordinats van atraure al Sanji a una trampa i el van capturar, el van portar davant la Black Maria. Els dos van intercanviar bromes, amb la Black Maria admetent que tenia un punt feble per als nois com el Sanji. Quan el Sanji va intentar fugir, la Black Maria va activar la seva transformació híbrida d’aranya i el va perseguir, dient que volia que es quedés com la seva mascota.

Tot i que Sanji va poder defensar-se dels subordinats masculins de la Black Maria, la seva negativa a colpejar-la a ella o a les seves subordinades va permetre a la Black Maria atrapar-lo una vegada més. Llavors ella li va dir que cridés a la Nico Robin a través d'una màscara especial que portava un dels seus subordinats, dient que difondria la seva veu per tot el castell i portaria a la Robin cap a ells. Abans de poder aplicar la màscara, la Black Maria va rebre una trucada del King per dir que les Nou Beines Roges havien estat detectades al Dipòsit del Tresor del segon pis del castell, cosa que la va impulsar a dirigir-se cap allà per intentar matar-los.

Quan la Caimanlady va confirmar que estava preparada per transmetre la veu del Sanji a tota l’illa, la Black Maria va continuar intentant forçar-lo a cridar a la Robin, revelant que havia posat diverses capes del seu fil adhesiu a l’entrada de la sala per atrapar-la. Quan encara es va negar, la Black Maria es va posar artells de llautó i els va utilitzar per vèncer al Sanji fins que finalment va cridar a la Robin. Després de fer-ho, li va exigir que el deixés anar, però la Black Maria va revelar que tenia la intenció de mantenir al Sanji com la seva mascota, de manera similar als altres homes que havia pres captius. Quan en Sanji es va burlar d'ella, la Black Maria es va preparar per agredir-lo de nou, però la Robin, després d'haver passat per alt les trampes, va arribar i va fer caure a la Black Maria amb els seus poders mentre el Brook alliberava al Sanji de les xarxes. Llavors, la Black Maria va ser cridada per en Jack, que anava a matar els samurais ell mateix, ordenant-li que es quedés on era i que no interferís. Tot i que va sentir insultada, la Black Maria va acceptar la seva decisió i es va preparar per lluitar contra la Robin i el Brook.

Grans Batalles[]

Trivia[]

  • El seu nom sembla seguir el tema dels jocs de cartes dels Pirates Bèsties, fent referència a la Black Maria, un joc de cartes anglés. De la mateixa manera, el seu nom es una referència al nom de la reina de piques.
  • És el primer personatge de la sèrie que és usuari d'una Zoan Prehistòrica d'un invertebrat, així com la segona usuària d'una fruita Zoan d'aranya, sent el primer l'Onigumo.
  • El nom de la Black Maria també pot ser una referència a la vídua negra, una aranya altament verinosa de la qual es sap que les femelles es mengen les seves parelles.
  • Al mateix temps, al costat del Who's Who és l'única membre dels Tobiroppo amb una fruita del diable de tipus Zoan que no pertany al model Ryu Ryu no Mi.
  • Segueix una temàtica de vídua negra amb motiu de la seva fruita del diable relacionada amb els aràcnids i el fet que atreu a homes per matar-los.
  • Comparteix diverses similituds amb la Tsukuyo de la sèrie Gintama:
    • Les dues estan vinculades a la prostitució al Japó feudal.
    • Les dues són dones rosses considerades atractives que fumen en pipa i utilitzen ornaments d'armes blanques als cabells.
    • Les dues estan relacionades amb les aranyes.
  • El menjar favorit de la Black Maria es el mitarashi dango.

Referències[]

  1. 1,0 1,1 One Piece Manga — Vol. 97 Capítol 977 (pàg. 16-17), la Black Maria camina amb la resta de Tobiroppo.
  2. 2,0 2,1 SBS One Piece MangaVol. 97 (pàg. 154), es revelen les edats, alçades i menjars preferits dels Tobiroppo.
  3. One Piece Manga — Vol. 98 Capítol 989, En Hyogoro menciona que els Tobiroppo són usuaris de Zoan prehistòriques.
  4. One Piece Manga — Vol. 97 Capítol 978 (pàg. 15-17), la Black Maria és presentada amb la resta de membres del Tobiroppo.
  5. One Piece Manga — Vol. 97 Capítol 981 (pàg. 10).

Navegació[]

[v · e]
Pirates Bèsties
Governador: Kaido
Caps de Cartell: King  •  Queen  •  Jack
Tobiroppo: Who's-Who  •  Sasaki  •  Black Maria  •  Ulti  •  Page One  •  X Drake 
Números: Juki  •  Kunyun  •  Hatcha  •  Nangi  •  Goki  •  Jaki
Estrelles: Sheepshead *  •  Ginrummy *  •  Basil Hawkins  •  Holdem  •  Speed  •  Dobon  •  Babanuki  •  Daifugo  •  Solitaire  •  Bao Huang  •  Mizerka  •  Brisca  •  Hamlet  •  Fourtricks  •  Poker
Gifters: Batman  •  Gazelleman  •  Mouseman  •  Snakeman  •  Rabbitman  •  Sarahebi  •  Alpacaman  •  Madilloman  •  Dachoman  •  Nure Onna  •  Caimanlady  •  Tenjo Kudari  •  Bearman 
Samurais: Hotei  •  Fukurokuju  •  Daikoku  •  Hanzo  •  Fujin  •  Raijin  •  Chome  •  Jigoku Benten  •  Kazekage  •  Bishamon  •  Yazaemon  •  Sarutobi
Altres membres: Scotch  •  Scratchmen Apoo  •  Kamijiro  •  Gorishiro  •  Pudos  •  Massui  •  Yamato   •  Hihimaru 
Subordinats: Pirates On Air  •  Pirates d'en Hawkins  •  Pirates d'en Drake 
Aliats: Pirates de la Big Mom  •  Família Kurozumi   •  Pirates d'en Donquixot   •  Caesar Clown 
Vaixells: Mamut   •  Liberal Hind   •  Stay Tune  •  Grudge Dolph
Habilitats
Fruites del Diable: Uo Uo no Mi (Model Seiryu)  •  Ryu Ryu no Mi (Model Pteranòdon)  •  Ryu Ryu no Mi (Model Braquiosaure)  •  Zou Zou no Mi (Model Mamut)  •  Neko Neko no Mi (Model Tigre de dents de sabre)  •  Ryu Ryu no Mi (Model Triceratop)  •  Kumo Kumo no Mi (Model Rosamygale grauvogeli)  •  Ryu Ryu no Mi (Model Paquicefalosaure)  •  Ryu Ryu no Mi (Model Espinosaure)  •  Ryu Ryu no Mi (Model Al·losaure)   •  Wara Wara no Mi  •  Inu Inu no Mi (Model Oguchi no Makami)   •  SMILE
Estils de lluita: Haki (Haoshoku  •  Busoshoku  •  Kenbunshoku)  •  Electro  •  Ninjutsu
Armes: Karakuri Rasento  •  Wanyudo  •  Warabide  •  Koro  •  Kairoseki  •  Bales excitants
Articles relacionats
Arcs: Arc de Thriller Bark  •  Arc de Marineford  •  Arc de després de la Guerra  •  Arc de Punk Hazard  •  Arc de Dressrosa  •  Arc de Zou  •  Arc del Levely  •  Arc del País de Wano
Mini-històries: El Kehihihihi d'en Caribou al Nou Món
Territoris: Onigashima  •  País de Wano
Altres: Yonko  •  Nou Món  •  Submón  •  Festival del Foc  •  Hora Llegendària  •  Pirates d'en Rocks  •  Projecte Nova Onigashima
[v · e]
Músics
Pirates: Pisaro  •  Brook  •  Yorki   •  Mizuta Madaisuki   •  Mizuta Mawaritosuki   •  Scratchmen Apoo  •  Byron  •  Jigoku Benten  •  Black Maria
Altres: Conis  •  Maria Napole  •  Gild Tesoro   •  Carina   •  Ann   •  Tsugaru Umi  •  Kozuki Hiyori  •  Kurozumi Semimaru 
[v · e]
Portadors d'armes d'asta
Bastons: Nami  •  Smoker  •  Eneru  •  Moyle  •  Porche  •  Kumadori  •  Portgas D. Ace    •  Sabo  •  Monkey D. Ruffy   •  Fen Bock  •  Vergo   •  Uni  •  Charlotte Perospero  •  Charlotte Marnier  •  Meryl   •  Hey 
Llances: Boodle  •  Krieg  •  Nako  •  Crocus  •  Shura  •  Gan Fall  •  Kamakiri  •  Mayushika  •  Kalgara   •  Seto   •  Seamars  •  Penguin  •  Shanba  •  Speed Jiru  •  Epoida  •  Catarina Devon  •  Kasagoba  •  Ikaros Much  •  Kabu  •  Bian  •  Bomba  •  Rampo  •  Flapper  •  Daikon  •  Pellini  •  Inhel  •  Cotton  •  Randolph  •  Vinsmoke Judge  •  Soldat Albergínia  •  Charlotte Saint-Marc  •  Charlotte Joconde  •  Yamon  •  Saphir   •  Rubis   •  Emeraude 
Tridents: Wire  •  Saldeath  •  Sadi  •  Leonero  •  Hody Jones  •  Fukaboshi  •  Ammo Knights  •  Neptú  •  Ministre de la Dreta  •  Jinbe   •  Aladine  •  Abdullah  •  Nekomamushi  •  Charlotte Katakuri  •  Charlotte Prim  •  Morley  •  Lily Enstomach 
Alabardes: Boa Marigold  •  Brahm   •  Cands  •  Charlotte Joscarpone  •  Charlotte Mascarpone  •  Charlotte Oven  •  Choi  •  Edward Newgate   •  Edward Weevil  •  Finamore  •  Fourtricks  •  Gardoa  •  Gyukimaru  •  Hannyabal  •  Medaka   •  Sai
Dalles: Doc Q  •  Caribou  •  Charlotte Brûlée  •  Drug Peclo  •  Charlotte Noisette  •  Charlotte Newichi  •  Charlotte Newji  •  Charlotte Newsan  •  Charlotte Newshi  •  Charlotte Newgo  •  Charlotte Nutmeg  •  Charlotte Akimeg  •  Charlotte Allmeg  •  Charlotte Harumeg  •  Charlotte Fuyumeg  •  Kamazo  •  Patrick Redfield   •  Reira 
Altres: Black Maria *  •  Dolton *  •  Charlotte Yuen *  •  Wilder * 
[v · e]
Usuaris de Fruites del Diable
Paramècia
Canòniques: Monkey D. Ruffy *  •  Buggy *  •  Alvida *  •  Mikita *  •  Gem *  •  Nico Robin *  •  Galdino *  •  Wapol *  •  Bentham *  •  Zala *  •  Daz Bonez *  •  Hina *  •  Bellamy *  •  Edward Newgate  *  •  Foxy *  •  Blueno *  •  Califa *  •  Very Good *  •  Shu *  •  Sharinguru *  •  Brook *  •  Absalom  *  •  Gecko Moria *  •  Perona *  •  Bartholomew Kuma *  •  Shiki *  •  Jewelry Bonney  •  Capone Bege *  •  Basil Hawkins *  •  Eustass Kid *  •  Scratchmen Apoo  •  Urouge  •  Trafalgar D. Water Law *  •  Boa Hancock *  •  Magellan *  •  Emporio Ivankov *  •  Inazuma *  •  Jozu *  •  Tsuru *  •  Blamenco *  •  Sanjuan Wolf  •  Marshall D. Teach *  •  Vander Decken IX *  •  Kin'emon *  •  Baby 5 *  •  Buffalo *  •  Viola *  •  Jora *  •  Bartolomeo *  •  Leo *  •  Kelly Funk *  •  Sugar *  •  Issho *  •  Gladius *  •  Senor Pink *  •  Machvise *  •  Diamante *  •  Pica *  •  Mansherry *  •  Trébol *  •  Donquixot Doflamingo *  •  Donquixot Rosinante  *  •  Kurozumi Kanjuro  *  •  Charlotte Pudding *  •  Charlotte Linlin *  •  Charlotte Perospero *  •  Charlotte Brûlée *  •  Charlotte Cracker *  •  Charlotte Galette *  •  Charlotte Opera *  •  Charlotte Mont-d'Or *  •  Charlotte Smoothie *  •  Charlotte Katakuri *  •  Charlotte Daifuku *  •  Charlotte Oven *  •  Carmel  *  •  Streusen *  •  Charlotte Newshi *  •  Morley *  •  Belo Betty *  •  Tama *  •  Kozuki Toki  *  •  Shinobu *  •  Shiryu *  •  Kurozumi Higurashi  *  •  Kurozumi Semimaru  *  •  Raizo *
No canòniques: Eldoraggo *  •  Apis *  •  Eric * *  •  Bear King *  •  Noko  •  Blyue *  •  Accino *  •  Musshuru *  •  Largo *  •  Chameleone *  •  Lily Enstomach *  •  Ain *  •  Binz *  •  Lambor Bukini *  •  Breed *  •  Bildy  •  Byrnndi World *  •  Gairam  •  Inchikin  •  Bürst  •  Bonbon  •  Bill  *  •  Tanaka *  •  Aveyron  •  Mad Treasure  •  Psycho P *  •  Gild Tesoro *  •  Baccarat *  •  Wilder  •  Pokke  •  Ann *  •  Bad One Gracie  •  Neiro  •  Bounty  •  Prize  •  Artur Bacca  •  Balzac  •  Douglas Bullet *
Zoan
Naturals: Dolton *  •  Tony Tony Chopper *  •  Pell *  •  Lasso *  •  Chaka *  •  Drophy *  •  Pierre *  •  Rob Lucci *  •  Funkfreed *  •  Kaku *  •  Jabura *  •  Boa Sandersonia *  •  Boa Marigold *  •  Minotaure  •  Minorinoceront  •  Minokoala  •  Minozebra *  •  Dàlmata  •  Onigumo  •  Epoida  •  Pekoms *  •  Smiley  *  •  Kabu *  •  Bian *  •  Morgans *  •  Minochihuahua *  •  Bunbuku *
Prehistòriques: X Drake *  •  Jack *  •  King *  •  Page One *  •  Queen *  •  Ulti *  •  Sasaki *  •  Who's-Who *  •  Black Maria *
Mítiques: Marco *  •  Sengoku *  •  Kaido *  •  Catarina Devon *  •  Kurozumi Orochi *  •  Yamato *
Artificials: Momonosuke *  •  Sheepshead *  •  Ginrummy *  •  Batman *  •  Gazelleman *  •  Holdem *  •  Mouseman *  •  Speed *  •  Snakeman *  •  Rabbitman *  •  Sarahebi *  •  Dobon *  •  Babanuki *  •  Daifugo *  •  Solitaire *  •  Alpacaman *  •  Madilloman *  •  Dachoman *  •  Bao Huang *  •  Brisca *  •  Hamlet *  •  Fourtricks *  •  Poker *  •  Mizerka *  •  Nure Onna  •  Caimanlady *  •  Tenjo Kudari  •  Bearman  *
Lògia
Canòniques: Smoker *  •  Portgas D. Ace  *  •  Crocodile *  •  Eneru *  •  Kuzan *  •  Marshall D. Teach *  •  Borsalino *  •  Sakazuki *  •  Caribou *  •  Caesar Clown *  •  Monet  *  •  Sabo *
No canòniques: Honey Queen *  •  Gasparde *  •  Simon *
[v · e]
País de Wano
Shogun: Kurozumi Orochi  •  Kozuki Sukiyaki 
Capital de les Flors: Denjiro  •  Hyogoro  •  Shinobu  •  Urashima  •  Sarahebi  •  Fukurokuju  •  Daikoku  •  Hanzo  •  Fujin  •  Raijin  •  Chome  •  Jigoku Benten  •  Kazekage  •  Bishamon  •  Yazaemon  •  Sarutobi  •  Hotei  •  Kaku  •  Kuni  •  Suke  •  Toko  •  Han  •  Saki  •  Bingo  •  Bongo  •  Bungo  •  Tabuhachiro  •  Kagero  •  Kurosawa  •  Ukon  •  Jujiro  •  Monjiro  •  Hidayu  •  Minatomo  •  Kisegawa  •  Kumagoro  •  Rakuda  •  Kobee  •  Tsugaru Umi  •  Tokijiro  •  Hana  •  Kamekichi  •  Yokan  •  Hara  •  Ginnosuke  •  Chihaya  •  Giro Chintaro  •  Toyama Tsujigiro *  •  Banzaburo   •  Kurozumi Higurashi   •  Kurozumi Semimaru   •  Katsuzo 
Kuri: Kozuki Oden   •  Kozuki Toki   •  Kozuki Momonosuke  •  Kozuki Hiyori  •  Kin'emon  •  Ashura Doji  •  Tenguyama Hitetsu  •  Tama  •  Tsurunojo  •  Hiroshi  •  Wakasa  •  Chocho  •  Gorobe  •  Inoichibannosuke  •  Atagoyama  •  Ikkaku  •  Yame  •  Kinbo  •  Hihimaru  •  Komachiyo  •  Bunbuku  •  Saikoro
Ringo: Cho  •  Kikunojo  •  Izo  •  Gyukimaru  •  Shimotsuki Ushimaru   •  Shimotsuki Ryuma 
Udon: Raizo  •  Omasa  •  Jo  •  Tetsu  •  Hanji  •  Pudos  •  Bearman 
Kibi: Jibuemon  •  Yatappe  •  Kurozumi Kanjuro 
Hakumai: Tsunagoro  •  Shimotsuki Yasuie 
Onigashima: Kaido  •  Yamato  •  Black Maria  •  Bao Huang  •  Brisca  •  Hamlet  •  Fourtricks  •  Poker  •  Mizerka  •  Gorishiro  •  Caimanlady
Yo: Kikuhime   •  Toratsugu   •  Lark   •  Hitaki  
Altres habitants: Kukai   •  Shimotsuki Kozaburo   •  Kotetsu 
Afiliacions: Pirates Bèsties
Habilitats
Fruites del Diable: Hebi Hebi no Mi (Model Yamata no Orochi)  •  Fuku Fuku no Mi  •  Juku Juku no Mi  •  Maki Maki no Mi  •  Kibi Kibi no Mi  •  Inu Inu no Mi (Model Tanuki)  •  Fude Fude no Mi   •  Toki Toki no Mi   •  Mane Mane no Mi   •  Bari Bari no Mi   •  Inu Inu no Mi (Model Oguchi no Makami)  •  SMILE
Estils de lluita: Haki (Haoshoku   •  Busoshoku  •  Kenbunshoku)  •  Ittoryu  •  Nitoryu  •  Ninjutsu
Armes: Shusui  •  Shodai Kitetsu  •  Nidai Kitetsu  •  Sandai Kitetsu   •  Enma  •  Ame no Habakiri  •  Wado Ichimonji   •  Soto Muso  •  Kaku i Suki  •  Tsuji shibai
Articles relacionats
Arcs: Arc de Thriller Bark  •  Arc de Punk Hazard  •  Arc de Dressrosa  •  Arc de Zou  •  Arc del Reverie  •  Arc del País de Wano
Localitzacions: Capital de les Flors  •  Kuri  •  Kibi  •  Udon  •  Hakumai  •  Ringo  •  Onigashima  •  Yo 
Altres: Nou Món  •  Submón  •  Nou Beines Vermelles  •  Oniwabanshu  •  Mimawarigumi  •  Família Kozuki  •  Família Shimotsuki  •  Família Kurozumi  •  Família Amatsuki  •  Família Uzuki  •  Família Fugetsu  •  Família Hitaki  •  Família Kyoshiro  •  Poneglyph  •  Kairoseki  •  La Revolta de l'Harem  •  Hora Llegendària  •  Festival del Foc  •  Projecte Nova Onigashima