FANDOM

Blamenco
Manga - Anime

Blamenco

Informació
Nom japonès: ブラメンコ
Nom anglès: N/A
Nom català: Blamenco
Afiliació: Pirates d'en Barbablanca (abans)
Ocupació: Pirata; Comandant de la 6a Divisió (abans)
Sobrenom:
Edat:
Aniversari: 5 de febrer
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Blamenco és el comandant de la 6a Divisió dels Pirates d'en Barbablanca.

AparençaEdita

En Blamenco és un home baixet però musculós amb una cosa semblant a dues butxaques a la barbeta. Té la cara ampla, la boca gran però uns ulls petits. És l'únic de la tripulació d'en Barbablanca que porta un barret de pirata. A la seva roba porta la seva pròpia bandera pirata.

Va vestit amb una camisa de tires de color lila, on hi ha el que presumptament és el seu Jolly Roger. Porta una faixa de color groc clar i uns pantalons de color lila.

Habilitats i PodersEdita

És increiblement fort, ja que se li ha vist carregar un martell dos cops més gran que ell i colpejar fortament amb ell a diversos enemics.

Fruita del Diable Edita

Blamenco maça

En Blamenco fent ús de la seva força i la seva habilitat.

Aparentment va menjar una Fruita del Diable de tipus Paramècia que li permet guardar objectes al seu interior, sense importar el seu tamany. Es desconeix si té algún límit de capacitat o de mida. L'únic que se li ha vist treure va ser una maça gegantina.

Història Edita

Saga de la Gran Guerra Edita

Arc de Marineford Edita

Blamenco cos sencer

El Blamenco a Marineford

Quan es va revelar que l'Ace seria executat públicament a Marineford, en Blamenco es va unir a la resta de la flota d'en Barbablanca i els seus aliats per anar a rescatar-lo. A l'arribar a Marineford, va lluitar per a salvar al seu company capturat. Es va alegrar quan en Ruffy va aconseguir salvar a l'Ace, però quan aquest va ser assassinat per l'Akainu va ordenar atacar a l'almirall sense pietat. Posteriorment, se'l va veure plorant la mort d'en Barbablanca a mans d'en Barbanegra.

Arc de després de la Guerra Edita

Ell, juntament amb la resta de la tripulació, va assistir al funeral d'en Barbablanca i de l'Ace en un lloc del Nou Món.

Durant el timeskip Edita

Trivia Edita

  • Sembla ser que en Blamenco va tenir una banda pirata i es va unir a la d'en Barbablanca tal com va fer l'Ace amb la seva tripulació. Aquesta informació es dedueix per la bandera que porta a la seva roba.