FANDOM

Blenheim
Manga - Anime

Blenheim

Informació
Nom japonès: ブレンハイム
Nom anglès: N/A
Nom català: Blenheim
Afiliació: Pirates d'en Barbablanca
Ocupació: Comandant de la 9a Divisió
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Aniversari: 6 d'agost[1]
Doblatge català:
En Blenheim és el Comandant de la 9a Divisió dels Pirates d'en Barbablanca.

Aparença Edita

En Blenheim és un home gros (quasi de la mida del seu capità) i musculat amb una trena fosca i barba grisa. Vesteix una armilla texana i uns pantalons grisos ficats per dintre de les botes. Porta el Jolly Roger d'en Barbablanca tatuat als dos braços. Fa servir una espasa per lluitar.

Fa vint-i-dos anys ell utilitzava el mateix tiups de roba, però la seva barba no era grisa encara.

Personalitat Edita

Com la majoria de pirates d'en Barbablanca, confia, respecta, obeeix i tracta com un pare al seu capità. Li va doldre presenciar la mort del seu company Ace. Com la resta de pirates, va plorar quan va morir el seu pare.

Com a comandant de la 9ª Divisió dels Pirates de Barbablanca, en Blenheim té autoritat sobre els subordinats de menor rang. Pel que sembla té una gran força, ja que va ser capaç de carregar sense problemes a en Jozu després de que aquest fos congelat per l'Aokiji.

Armes Edita

Ell duu una espasa adequada al seu gran tamany i que, se suposa que és expert en el seu ús. Durant la visita d'en Shiki, ja duia aquesta mateixa espasa.

Història Edita

Passat Edita

Es desconeix el seu passat, només que en algun moment es va unir als Pirates d'en Barbablanca i que pressumptament, després es va convertir en el comandant de la 9ª Divisió.

Visita d'en Shiki Edita

Fa 22 anys, quan en Shiki va anar a visitar a en Barbablanca, en Blenheim ja era a la tripulació i és vist de peu al costat d'en Teach.

Marineford Edita

Blenheim porta Jozu

En Blenheim carregant en Jozu.

En Blenheim va ser vist per primera vegada amb la resta de pirates d'en Barbablanca atacant Marineford en el seu intent de salvar a en Portgas D. Ace que havia de ser executat. Ell i els altres comandants van aconseguir passar a través de la muralla d'acer, entrant a la plaça. Després que l'Ace fos rescatat per en Monkey D. Ruffy i en Barbablanca ordenés tornar al Nou Món, altres pirates li van demanar que carregués amb l'inconscient i congelat Jozu. Mentre portava a en Jozu, en Blenheim va presenciar com l'almirall Akainu matava a l'Ace.

Després se'l veu, juntament amb altres pirates d'en Barbablanca, lluitant cara a cara contra l'Akainu, de manera que es pot assumir que en Jozu estaria ja en un lloc segur. Quan acaba la guerra està en bon estat.

Després de la Guerra Edita

Després de la guerra es troba en una illa amb la resta de la banda i aliats d'en Barbablanca a l'enterrament del capità i l'Ace.

Referències Edita