FANDOM

Blue Fan
Manga - Anime

Blue Fan anime

Informació
Nom japonès: ブルーファン
Nom anglès: Blue Fan
Nom català: Blue Fan
Afiliació: Kuja; Pirates Kuja
Ocupació: Pirata
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
La Blue Fan és una dona baixeta membre del Pirates Kuja. El seu nom va ser revelat en un SBS per l'Oda.

AparençaEdita

És una noia molt baixeta i rodona, te el cabell taronja, els ulls grossos i marrons, igual que els llavis, però aquests els té pintats de color rosa. Porta una capa de color blanc, i un biquini de color rosa.

PersonalitatEdita

Majoritàriament, la Blue Fan va amb cara alegre i sembla ser lleial a les Pirates Kuja.

Habilitats i PodersEdita

Com a membre de les Pirates Kuja, la Blue Fan és suposadament una de les guerreres més fortes de tota la tribu Kuja, ja que només a aquestes els donen el dret a ser membres oficials de la tripulació. Com totes les membres de la tribu, pot utilitzar el Haki.

HistòriaEdita

Arc d'Amazon LilyEdita

La Blue Fan era a bord del vaixell Kuja en el Calm Belt prop d'Amazon Lily quan el vicealmirall Momonga va sol·licitar una reunió amb la Boa Hancock, qui ràpidament va convertir en pedra tota la tripulació d'en Momonga. Després, les Pirates Kuja tornaren a Amazon Lily.

Poc després, en Monkey D. Ruffy va ser capturat i portat a l'arena de combat, on la Blue Fan i les seves companyes van ser testimonis de la força del jove pirata en els seus combats contra en Bacura i contra la Boa Marigold i la Boa Sandersonia, combat en que va demostrar ser capaç d'utilitzar el Haoshoku Haki. Al final del combat l'esquena de la Sandersonia va quedar quasi al descobert, moment en que les Kuja van fugir de l'arena.

Finalitzat l'esdeveniment, la Blue Fan va donar la benvinguda a la Marguerite després de ser despetrificada i va participar en una festa amb en Ruffy i les seves companyes després que el jove pirata fes les paus amb l'emperadriu Hancock. Després d'allò, quan en Ruffy va decidir marxar a salvar el seu germà de ser executat, la Blue Fan li va dir adéu amb les seves companyes.

Arc de Després de la GuerraEdita

La Blue Fan va ser entre les Kuja que van rebre en Ruffy quan va tornar de fer sonar la Campana Ox.

Arc del retorn a SabaodyEdita

La Blue Fan va ser una de les Kuja que van acomiadar-se d'en Ruffy mentre marxava a l'Arxipèlag Sabaody en una barca.

Després va lluitar contra l'Armada per donar temps als Pirates del Barret de Palla per fugir a l'Illa dels Tritons.

TriviaEdita

  • El seu nom prové d'una planta de la família scaevola.