FANDOM

Blugori
Manga - Anime

Blugori

Informació
Nom japonès: ブルゴリ
Nom anglès: Blugori
Nom català: Blaugori
Afiliació: Impel Down
Ocupació:
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
Els Blugoris són grans bèsties semblants a goril·les que són emprats com a carcellers a Impel Down.

Aparença Edita

Tots tenen el mateix aspecte, ja que estan emmascarats amb una calavera negra. Van coberts amb una capa de color blau clar i fosc. Tenen els ulls, les mans i els peus grogs. Cada un combat amb una gran destral com a arma principal amb gran força i rapidesa.

Personalitat Edita

Estan sota el comandament d'en Saldeath, capaç de controlar-los amb una flauta en forma de trident, fent que compleixin totes les seves ordres. Encara que actuen principalment com a guàrdies al primer nivell, poden ser enviats a altres nivells quan és necessari.

Tenen una força sobrehumana i són molt temuts a Impel Down, sobretot en els primer nivells. Se'ls ha vist caçant Reis del Mar i tallant-los en rodanxes sense dificultat per obtenir la seva carn. Tot i això, en Ruffy i en Buggy no van tenir dificultats per derrotar-los.

Història Edita

Passat Edita

No se sap res del seu passat ni quan temps fa que treballen a Impel Down.

Saga d'Impel Down Edita

Van aparèixer per primer cop intentant aturar en Ruffy i en Buggy, però aquests els derroten fàcilment. El mateix passa quan en Saldeath els para una trampa. Finalment, quan va començar la fugida massiva, van tractar d'aturar-la i atrapar a una gran quantitat de presos, però van ser guanyats novament pels protagonistes.