FANDOM

Boa Sandersonia

Sandersonia post anime

Manga - Anime

Sandersonia

Informació
Nom japonès: ボア・サンダーソニア
Nom anglès: Boa Sandersonia
Nom català: Boa Sandersonia
Afiliació: Tribu Kuja; Pirates Kuja
Ocupació: Pirata; Governadora d'Amazon Lily; Esclava (abans)
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Edat: Menys de 31[1]
Aniversari: 3 de setembre[2]
Doblatge català:
Fruita del Diable
Nom japonès: Hebi Hebi no Mi (Model Anaconda)
Nom català: Fruita Serp-Serp: Model Anaconda
Significat: Serp
Tipus: Zoan
La Boa Sandersonia (ボアサンダーソニア, Boa Sandāsonia) és una de les tres germanes gorgones que governen a Amazon Lily. És la germana petita de la Boa Hancock i la germana gran de la Boa Marigold.

Va actuar com a antagonista secundària durant l'arc d'Amazon Lily.

Aparença Edita

La Boa Sandersonia és una dona amb un gran cos que s'assembla a una serp. El seu cap és desproporcionadament gran i ample en relació al seu cos i té una llengua viperina, que sovint la mostra fora de la boca.

Com la resta de les Kuja, ella vesteix roba força reveladora. Normalment, és acompanyada per una pantera gegant, en Bacura, en comptes de per una serp com les altres Kuja. Igual que les seves germanes, la seva bellesa és molt admirada per les dones de l'illa. En els seus dies de joventut, la Sandersonia era una adolescent amb una altura normal que vestia una faldilla taronja i un top verd.

A la seva esquena, coberta per la seva capa i el seu cabell verd i llarg, hi té la marca dels Nobles Mundials, que li van tatuar quan la van fer esclava. Les seves germanes també tenen aquesta marca a l'esquena.

Degut a l'humiliant significat d'aquesta marca, la Sandersonia i les seves germanes van fer creure a les altres Kuja que a les seves esquenes hi havia una mena d'ulls que van rebre com a part d'una maledicció per haver matat una Gòrgona, que tornen a qualsevol que els vegi en pedra. Si alguna Kuja descobrís la veritat, la Sandersonia i les seves germanes serien forçades a marxar de l'illa.

GaleriaEdita

La Boa Sandersonia de jove
La Boa Sandersonia de jove.
Gorgones Esclaves
Les tres germanes com esclaves.
Den den mushi sandersonia
Cargol telèfon de la Sandersonia.

Personalitat Edita

S'assembla molt a la seva germana, rient de manera retorçada davant de la personalitat de la seva germana. Mentre sembla estar vivint en la mentida en la que les seves germanes i ella havien derrotat una gòrgona i s'havien guanyat una maledicció, ella no parlava gaire d'aquesta mentida, mentre que la Hancock mentia constantment. Ella és la més sensible sobre el seu passat, els seus plors la porten a caure a terra i han de ser calmats per la Marigold.

A causa del significat vergonyós de la seva marca, ella i les seves germanes feien veure que tenien set ulls a l'esquena, com una part de la maledicció de la gòrgona. Deien que si algú veia aquells ulls, es convertiria en pedra, ja que si algú descobrís la Petjada del Drac volador, haurien de marxar de l'illa.

En combat, és una guerrera que gaudeix fent patir als seus enemics abans d'aixafar-los.

Relacions Edita

Família Edita

La Sandersonia és molt propera a les seves germanes. Havent tingut el mateix tractament cruel per part dels Nobles Mundials, protegeixen el secret vergonyós de les seves esquenes de tothom, fins i tot dels diversos illencs d'Amazon Lily.

Governant al costat de les seves germanes, té poder sobre Amazon Lily i la resta de Kujes. Al ser part de la tripulació de la seva germana, és una de les guerreres d'elit de la tribu.

Fruita del Diable Edita

Article principal: Hebi Hebi no Mi (Model Anaconda)
Snakeanaconda

La Sandersonia convertida en Anaconda

Durant el seu temps com a esclava, la Sandersonia i les seves germanes van ser alimentatades amb fruites del diable provinents dels Nobles Mundials com una forma d'entreteniment malalt. La Sandersonia, en particular, se li va donar la Hebi Hebi no Mi (Model Anaconda), una Fruita del Diable de classe Zoan que li permet transformar-se en una anaconda.

Mentre que aquests poders són a base de les fruites del diable Zoan, les Kuja de l'illa li atribueixen l’habilitat per convertir-se en serps de la Sandersonia i de la Marigold com a part de la maledicció.[3]

Haki Edita

Per més informació, mireu el següent article: Haki.

Busoshoku Haki Edita

Pot utilitzar el Busoushoku Haki, ja que va ser capaç de ferir a en Ruffy tot i que ell és de goma.

Kenbunshoku Haki Edita

Ella té Kenbunshoku Haki, ja que és capaç de preveure els moviments del rival i esquivar els seus atacs. No obstant, si l'enemic és massa ràpid, com en Ruffy en Gear Second, no li serveix.

Història Edita

Passat Edita

Gorgonesescapant

Les tres germanes fugint de Mariejoa

Quan ella tenia 12 anys, juntament amb les seves germanes, va anar a una exploració de les Pirates Kuja. Mentre jugaven a la coberta del vaixell, sense vigilància, van ser segrestades i venudes a una casa de subhastes com a esclaves i van ser comprades per nobles mundials. Durant el seu captiveri, els nobles els van fer menjar les fruites del diable per pur entreteniment. Durant el seu temps com a esclaves, van patir diverses tortures i horrors. Quatre anys més tard, en Fisher Tiger va aparèixer i va alliberar el màxim d'esclaus que va poder entre ells les tres germanes.

Les tres van córrer lluny de Mariejoa sense lloc on anar i, per sort, van ser rescatades per la Nyon, en Rayleigh i la Shakuyaku que les van portar de nou a l'illa. Les tres germanes van decidir amagar la marca del drac celestial amb l'excusa que en realitat tenen una maledicció fruit de matar a una gòrgona ja que, si algú arribés a veure la marca, haurien de fugir sense lloc on anar. Gràcies a això es van guanyar el seu sobrenom de "Germanes Gòrgones". Difonent aquest engany, es van convertir en governants d'Amazon Lily amb la seva germana, Boa Hancock , com la nova emperadriu.

Tot i ser alliberades, el temps que van passar capturades les va influenciar molt i van arribar a desconfiar de tothom excepte entre elles tres. Una desconfiança sobretot cap als homes i cap al Govern Mundial per permetre la venda d'esclaus. Amb els anys, va anar reprimint totes les emocions fins que es va tornar una persona freda, egoista i totalment indiferent al què passava al seu voltant, fins i tot al seu poble.

Saga de la Gran Guerra Edita

Arc d'Amazon Lily Edita

Tornant a Amazon Lily després d'una travessia de pirateria, ella i la resta de Pirates Kuja van trobar al vicealmirall Momonga i la seva tripulació ancorats al Calm Belt. Fent cas als seus crits de que la Hancock anés davant seu, ella i les seves germanes hi van anar. Els hi va dir que el deure de la seva germana era el d'anar a la reunió dels Shichibukai i preparar-se per la imminent guerra, ala que es va negar a assistir. La Sandersonia es va Unir a la continua negativa de la seva germana a ajudar al Govern Mundial. Després, la Hancock va convertir tots els marines menys en Momonga en pedra, van saquejar la nau i van tornar a Amazon Lily.

Al arribar, ella i la Marigold es van posar a fer guarda perquè ningú entrés a l'habitació de la seva germana mentre ella s'estava dutxant. Però mentre elles feien guarda fora, en Ruffy va entrar fent un forat al sostre. Quan van entrar a veure que havia passat, van trobar que aquell home li havia vist l'esquena mentre es banyava.

En adonar-se que aquell home havia descobert el seu secret, van decidir que havia de morir, així que la Hancock va intentar convertir en Ruffy en pedra, però no va funcionar, ja que en Ruffy no sentia res per ella, i la Sandersonia va endevinar que la por de la mort d'en Ruffy podria aclaparar qualsevol mal desig. Encara la Sandersonia i les seves germanes no van poder eliminar en Ruffy , van aconseguir capturar-lo.

Després el van portar a l'Arena, on ella i les seves germanes van anar a veure com era executat juntament amb tots els presents. Després que la Hancock convertís en pedra a tres de les kuja per ajudar a en Ruffy, ella va enviar la seva pantera per matar-lo, però ell la va dominar amb força bruta.

Després d'això, a Sandersonia i la Marigold van decidir ocupar-se'n. Davant d'en Ruffy, es van convertir en híbrids, meitat serp meitat dona, i es van preparar per atacar a en Ruffy.

Mentre lluitaven, van decidir trencar la Marguerite, una de les kuja que havia ajudat a en Ruffy. Quan estava a punt de fer-ho, en Ruffy va cridar molt fort per aturar-la, i moltes de les Kuja que hi eren presents es van desmaiar. La Sandersonia i la seva germana van descobrir que en Ruffy també tenia haki, i d'un poder equivalent al de la seva germana. Sorpreses per aquest descobriment, van decidir lluitar-hi més seriosament.

Sandersonia protegida per en Ruffy

En Ruffy protegint la Sandersonia

Com que el seu oponent no era un home ordinari, van decidir fer servir les seves millors tècniques; tot i així, en Ruffy va activar el Gear Second, al final, la Marigold va donar un cop a la Sandersonia mentre estava encesa, i la va llençar al fossat de punxes, però la Sandersonia es va agafar a les grades; no obstant, se li va cremar la capa que duia a l'esquena tapant la Petjada del Drac volador. Llavors, en Ruffy se l'hi va tirar a l'esquena, amagant la Marca, i la Hancock va ordenar a tothom que abandonés l'Arena. Quan ja no hi havia ningú, en Ruffy li va explicar que, per molt que elles volguessin matar-lo, ell no tenia cap intenció de matar-les o revelar el seu secret. Gràcies a això, la Hancock va decidir recompensar-lo, i li va donar a escollir entre un vaixell o despetrificar les kuja que havia convertit. Per sorpresa de tothom, ell va escollir aquesta última.

Després que les tres guerreres Kuja tornessin a la normalitat, les Gòrgones van decidir discutir el que en Ruffy havia vist a l'esquena de la Hancock. Van assabentar-se que en Ruffy va confondre aquell símbol amb el que tenia l'Octy al front. També van assabentar-se, gràcies a la Nyon, que aquell home era en Monkey D. Ruffy un pirata que va desafiar als nobles mundials. Quan va saber això, la Hancock va decidir revelar el seu passat a en Ruffy. Un cop li va haver explicat tot a en Ruffy, les Gorgones van saber que ell odiava als Tenryubito. Gracies a això, la Hancock va decidir deixar a en Ruffy la seva nau.

Es va amagar juntament amb la Marigold per tal de poder escoltar, i van descobrir el que en Ruffy volia. Resulta que l'Ace seria executat públicament pel govern, i en Ruffy volia que la Hancock acceptés la crida del govern per tal de que ell pogués entrar a Impel Down. En escoltar això, la Sandersonia i la Marigold es van indignar, sabent el dolorós trauma que van patir a Mariejoa. Tot i això, es va sorprendre quan va acceptar posant-se vermella. Llavors, la Nyon va revelar que la Hancock patia una malaltia anomenada "mal d'amor".

Llavors, la Hancock, la seva serp i en Ruffy (amagat sota la seva capa) van pujar a la nau mentre les Kuja ho veien, i la Sandersonia i la Marigold van prometre que cuidarien d'Amazon Lily mentre ella no hi fos.

Arc de després de la Guerra Edita

Després de la Guerra d'en Barbablanca la germana de Sandersonia va tornar a Amazon Lily juntament amb diversos homes i un Ruffy molt malferit. A la Hancock se li va prohibir veure en Ruffy fins que estigués del tot recuperat; aquesta situació va preocupar a la Sandersonia i a la Marigold, ja que la Hancock es va negar a menjar res des de que havia arribat. Després d'un temps, la Sandersonia i la seva germana van anar a portar una mica de menjar a en Ruffy. En arribar al punt de trobada, es troben amb en Rayleigh, que acabava d'arribar a l'illa per oferir alguna cosa a en Ruffy.

Saga de l'Illa dels Tritons Edita

Arc del retorn a Sabaody Edita

RecollidaRuffy

Les Pirates Kuja anant a recollir en Ruffy

Se la va veure, juntament amb la Hancock, la Nyon, la Marguerite, i la Marigold per recollir en Ruffy de Rusukaina. Ella Remarca que en Ruffy s'ha convertit en el "cap" de l'illa. Després de recollir-lo, el van dur a l'Arxipèlag Sabaody. Mentre la seva tripulació es preparava per anar a l'Illa dels Tritons, la Sandersonia i les Kuja els ajuden mantenint els Marines que volen capturar als del barret de palla a ratlla.

Grans batalles Edita

  • La Sandersonia i la Marigold contra en Ruffy.

TriviaEdita

  • El seu nom ve de la flor sandersonia. La Sandersonia era una flor que es va començar a vendre el 1998. El cap de cada flor és gran i en forma de bulb, igual que que el cap de la Sandersonia.

Referències Edita

  1. Nota: la Hancock té 31 anys, per tant, la Sandersonia, que és més jove, en té menys de 31.
  2. One Piece Blue Deep: Characters World (p. 159), es revela el seu aniversari.
  3. One Piece Manga i Anime - Vol. 53 Capítol 518 i Episodi 412, la Marigold es converteix en una dona meitat serp.