FANDOM

Article Destacat Ep! Aquest és el 21è Article Destacat.
"Brook/Història/Durant i després del Timeskip" ha estat elegit entre els usuaris, per tant és un article d'interès.
Durant i després del Timeskip

Brook

Manga - Anime

Brook anime post

Manga - Anime

Brook

Informació
Nom japonès: ブルック
Nom anglès: Brook
Nom català: Brook
Afiliació: Pirates del Barret de Palla; Gran Flota del Barret de Palla; Pirates Rumbar (abans)
Ocupació: Pirata; Músic; Espadatxí; Capità (Abans); Cap del Destacament de l'Exèrcit (abans)[1]
Sobrenom: "Brook el Cantaire" (鼻歌のブルック, Hanauta no Burukku?)[2]; "Rei del Soul" (ソウルキング, Souru Kingu?)[3]
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa: 83.000.000Berrysymbol[3]
33.000.000Berrysymbol[2]
Edat: 88 (debut)[4][5]
90 (Time-Skip)[6]
Aniversari: 3 d'abril[7]
Alçada: 266 cm[5] (debut)
277 cm[8] (Time-Skip)
Doblatge català: Xavier Cassan
Fruita del Diable
Nom japonès: Yomi Yomi no Mi
Nom català: Fruita Reviu-Reviu
Significat: Reviure
Tipus: Paramècia

Saga de l'Illa dels Tritons Edita

Arc del retorn a Sabaody Edita

Passats 2 anys en Brook torna a Sabaody com una estrella del Soul en una gira mundial gràcies a la tribu Braçosllargs ara mànagers seu. És el setè en arribar. Ell porta una vestimenta més acolorida i una gran corona d'or que indica que és el rei (en aquest cas de la música) i una nova guitarra en forma de tauró. El temps que ha durat aquesta gira mundial és desconegut. Abans del concert informa als seus mànagers que aquest serà l'últim i que es retira i tot seguit surt a l'escenari deixant als mànagers visiblement molestos.

Brookconcertfinal

Concert final d'en Brook

Quan surt a l'escenari toca la cançó Bone to be Wild i fa un angle de 45º amb una paret que porten allà deixant al públic entusiasmat. Se sobreentén que toca altres peces desconegudes. Quan marxa de l'escenari per fer un descans rep una trucada per Cargol Telèfon d'una persona desconeguda (més tard es revela que ha estat la Shaki) on se l'informa de la situació a l'illa. Tot seguit decideix sortir a tocar una última cançó. Abans de començar a tocar la Marina irromp a l'estadi on intenta detenir en Brook per l'afiliació amb els Pirates Rumbar i els Pirates del Barret de Palla. La Marina ha estat avisada pels seus mànagers. En Brook, totalment impassible, fa cas omís a la ordre d'aturar el concert i anuncia al món que en Ruffy està viu i fa una proclama dels somnis i toca una última cançó mentre la Marina intenta aturar el concert i detenir-lo però els fans embogits frenen a la Marina. Finalment a l'acabar la cançó s'escapa per un forat del sostre amb un dels Genets de la Vida Rosa avisats per la Shaki que el porten al Sunny.

Quan arriba al Sunny el primer que fa és demanar a la Nami si li pot veure la seva roba interior a lo que la Nami li dóna unes quantes coses. Quan en Ruffy arriba ell plora d'emoció. Quan la Hancock atura el vaixell de la Marina que els anava a enfonsar ell es queda sorprès de la seva bellesa i del fet que sigui amiga d'en Ruffy. Quan la tripulació està llesta per marxar ell ajuda a desplegar les veles i finalment amb la resta de la tripulació se submergeix cap a l'Illa Tritó.

Arc de l'Illa TritóEdita

Descens a 10.000 metresEdita

A mesura que la tripulació va descendent en Brook es meravella al veure el fons del mar. Quan en Sanji pateix una altra hemorràgia per veure la Nami en Brook es preocupa per ell i comenta que li passarà si veu a les sirenes de l'illa. Quan en Ruffy decideix menjar ell s'hi apunta mentre escolten la història d'en Franky sobre com en Kuma va protegir el Sunny. Quan en Sanji es recupera i maleeix la seva sort al passar 2 anys amb els okames ell prova d'aixecar l'anim i proposa cantar.

Després de la incursió dels Pirates d'en Caribou al vaixell on només el seu capità aconsegueix abordar-los i és capturat fàcilment en Brook ajuda a la Nami a explicar les corrents submarines.

Quan la tripulació perd interès en la explicació en i la Nami s'irrita ell prova de calmar-la cantant. Durant la trobada amb el Kraken sent com una mena de connexió amb l'animal al ser ell només ossos i el Kraken que no en té però al veure com destrueix d'un cop la nau d'en Caribou ràpidament l'admiració es torna por. És qui s'adona de que estan a punt de xocar amb una paret cosa que evita la Robin. Quan el "Trio Monstre" surt a lluitar contra el Kraken en Brook se sorprèn de veure el seu nivell. Quan les línies que els lligen al vaixell es trenquen i el vaixell cau pel precipici submarí en Brook ajuda a controlar la nau.

Quan arriben a 7.000 metres de profunditat on tot és fosc es posen a buscar al Trio Monstre que havia desaparegut mentre es preocupen dels monstres marins i d'en Caribou que ha desaparegut i s'ha amagat en un barril que tanca en Franky quan el troba.

Quan arriben a la regió volcànica es troben amb un peix gegant que mira de menjar-se en Sunny però és aturat per en Wadatsumi. Després apareix l'Holandès Errant, el vaixell d'en Vander Decken tot i que ara està comandat pel seu vuitè descendent. En Brook es terroritza al veure el vaixell i n'explica la seva llegenda i la del seu primer capità. De sobte en Vander Decken IX ordena a en Wadatsumi atacar el Sunny però apareix el Kraken ja domesticat amb en Sanji, en Zoro i en Ruffy i aturen en Wadatsumi. Sobtadament un volcà entra en erupció cosa que fa hagin de fugir corrents portats per en Surume qui es llença en un altre precipici. Quan la tripulació es desperta veu que ha arribat davant de l'illa. Allà es troben en Hammond i uns altres sequaços qui els donen les opcions d'unir-se als Nous Pirates Home-Peix o morir. La tripulació s'hi nega i activen el Coup de Burst per entrar violentament a l'illa i escapar-se.

Arribada a l'illa i aventura al PalauEdita

Brookcafesirena

En Brook sortint del Cafè Sirena

La violenta entrada a l'illa fa que la tripulació es dispersi. En Brook va a parar en un lloc indeterminat on es troba amb en Pappug que l'acompanya al Cafè Sirena. Allà les sirenes mostren un interès per en Brook al ser un esquelet vivent. Quan la Keimi porta en Ruffy i l'Usopp al cafè es retroben amb en Brook. Després pugen a un peix taxi on en Brook explica que ha vist un cartell de busca d'en Vander Decken. En Pappug els diu que el Vander Decken de la llegenda va morir a l'illa i que el que han vist és un descendent seu. Finalment arriben a casa d'en Pappug.

Quan arriben veuen que hi ha una botiga de roba de la marca "Criminal" a la primera planta. Allà es troben a la Nami queixant-se pels alts preus però en Pappug els diu que es poden emportar gratis tot el que vulguin i per la seva desgràcia buiden la botiga. De sobte a fora se sent un rebombori. Quan surten es troben amb el Rei Neptú que ha anat a buscar als Barret de Palla per convidar-los al seu castell.

De camí al castell el rei els informa que els ha convidat gràcies al tauró que havien rescatat del Kraken que resulta que és la mascota de la seva filla Shirahoshi, la princesa. Al sentir això en Brook recorda que en Pappug els hi havia dit que coneixia la princesa i li demana si és cert a lo que respon dient-li que no ho comenti de forma estranya cosa que confirma que era una mentida. A l'arribar al palau tothom se sorprèn i en Brook diu que fa que la casa d'en Pappug al seu costat sembli una puça cosa que fa enfadar l'estrella de mar. A l'entrada del palau en Ruffy se separa en busca de menjar mentre en Brook diu si ja ha començat el banquet.

NamiUsoppBrooklluitapalau

En Brook, la Nami i l'Usopp durant la lluita

De sobte arriben noticies de l'illa sobre la desaparició d'unes sirenes de la Cova Sirena, el lloc on abans es trobaven els pirates i també arriba la predicció de la Madame Shirley sobre la destrucció de l'illa. La gent relaciona els pirates amb aquests incidents i al palau els guàrdies es preparen per lluitar. La Nami, l'Usopp i en Brook derroten els guàrdies i en Zoro atura el Rei. Un cop tothom ha estat reduït els pirates comenten quin hauria de ser el pròxim pas. Enmig de la discussió en Brook suggereix cantar. Quan els prínceps arriben es troben el palau sota el comandament pels pirates i davant la impossibilitat d'entrar en Fukaboshi para amb en Zoro a través d'un Cargol Telèfon i li dóna els missatges d'en Jinbe.
Brookiministretrito

En Brook carregant el Ministre de la Dreta direcció l'habitació de la Shirahoshi

Després se senten uns sorolls provinents de la habitació de la Shirahoshi. El rei preocupat demana als pirates que hi vagin per comprovar la seguretat de la seva filla. En Brook ràpidament hi vol anar per poder conèixer la princesa i demanar-li que li ensenyi la seva roba interior i agafa el Ministre de la Dreta com a guia mentre aquest li recrimina els seus objectius impurs. A l'arribar allà es troben tot de pirates humans encastats contra la paret de la torre o escampats pel terra mentre agonitzen ja que en Decken els ha llençat contra la princesa. Després la torre s'obre i surt en Megalo amb en Ruffy a sobre i la princesa amagada dins la boca del tauró i tant el Ministre com en Brook es sorprenen al veure l'escena tot i que no saben que la princesa està amagada per voluntat pròpia. En Brook crida a en Ruffy i el Ministre en Megalo tot i que cap dels dos responen. El ministre diu de revisar l'interior de la Torre on resulta que la princesa no hi és. Al sortir alguns dels pirates ataquen a cegues buscant l'interruptor que obra la porta al palau i que sinó compleixen les ordres en Hody els matarà. En Brook es posa a la defensiva ja que porta un ostatge i tornen els dos corrents a la sala principal on informa de la situació de fora a la resta de companys.

En Zoro derrota els invasors però sense adonar-se un d'ells aconsegueix obrir el passadís del palau per entrar. A la Sala el Rei Neptú demana que li tornin la seva filla però en Brook insisteix en que només ha vist a en Ruffy i a en Megalo sortir de la seva habitació mentre que el Rei diu que la princesa és tan gran com ell que no es pot escapar sense que algú la vegi. De sobte apareixen en Hody i en Decken a la sala.

Quan en Decken sap que la princesa ja no és al palau fuig a buscar-la. Mentrestant a la sala en Hody ha trencat una paret fent que el palau s'inundi i ataca al rei i alguns dels seus soldats ferint-los. En Brook esquiva l'atac però l'aigua li comença a treure forces i li diu a l'Usopp que la Nami ha desaparegut. Llavors en Hody ordena al seu equip d'atacar però l'Usopp llança una pop green de planta olorosa. En Hody no s'immuta i segueix endavant mentre en Brook i l'Usopp deslliguen els guàrdies i en Zoro talla les cadenes del rei. L'Usopp s'emporta en Brook abans que s'ofegui quan l'habitació quedi submergida.

Capturats al palau

Zoro, Brook i Usopp atrapats en una gàbia al palau Ryugu

En Zoro lluita contra en Hody i el fa recular. Mentrestant el rei prepara una via d'escapament creant un remolí d'aigua gràcies al qual aconsegueix fer un forat a la paret per on escapen els soldats i ministres. Quan la balena del rei arriba per emportar-se el rei que estava dèbil en Hody dopat d'esteroides l'atrapa amb una mà i l'atura i també captura els tres pirates tancant-los en una gàbia i tot i que en un principi es pensaven que en Brook era un esquelet de decoració s'adonen que està viu i també el tanquen.
Brookperseguintpappug

En Brook demanant ajuda a en Pappug

Tot i que la intenció d'en Hody era deixar ofegar els pirates quan l'habitació s'inundés en Brook mostra el seu poder per separar l'ànima del cos i comprova que no queda cap enemic al palau, només hi ha en Pappug. En Zoro i l'Usopp se sorprenen de veure aquesta nova habilitat. En Zoro li demana si pot aconseguir un dels seus sabres per tallar la gàbia i en Brook va a buscar en Pappug però aquest fuig corrents al veure un esperit.

Lluita a la plaçaEdita

En Brook, en Zoro, l'Usopp i en Pappug aconsegueixen escapar del palau i fan la seva aparició a la Plaça Gyoncodre amb la resta de pirates. Quan veu la Shirahoshi i coneix per fi a la princesa sirena queda embadalit per la seva bellesa i li demana si li pot veure la roba interior mentre l'omple d'alabances pe`ro la Nami el colpeja. Quan la lluita comença ell es prepara.

Brook fantasia

Fantasia hipnòtica d'en Brook

Quan l'esquadró canó dels Nous Pirates Home-Peix intenta matar la Shirahoshi ell ataca amb la seva música hipnotitzant els rivals fent-los creure que estan en un festival amb focs artificials i disparen els canons a l'aire. Abans que s'adonin de què ha passat en Brook els talla amb l'espasa.

En Brook de sobte recorda que ha oblidat una cosa i li demana a la Nami si li ensenya la roba interior i ella com a resposta li clava un cop de puny a la cara i el llença contra l'Ikaros Much qui li clava la seva llança calamar per xuclar-li tot el líquid cosa que resulta inútil ja que en Brook és tot ossos. Tot i així retrocedeix i en un dels passo trepitja en Zeo que estava camuflat a terra per atacar per sorpresa. En Zeo s'irrita per la trepitjada i es prepara pel seu duel amb en Brook.

Durant la lluita en Zeo aconsegueix lligar la seva cadena al coll d'en Brook i arrencar-li el cap. Mentre
Brook vs Zeo

Brook lluitant contra en Zeo

fanfarroneja d'haver liquidat a un dels Pirates en Brook recorda com quan durant aquests 2 anys ha descobert el veritable poder de la seva fruita i com tot i estar amb el cap separat ell encara està amb vida ja que el què realment el manté en vida és la seva ànima i no els ossos i mentre en Zeo està distret ell es torna a col·locar el cap i li explica com ha passat el seu poder de l'ànima a la seva espasa fent-la més poderosa amb el poder del "més enllà" i li llança un atac amb la seva espasa millorada ara anomenada Ànima Sòlida.

Quan l'informe de la derrota d'en Hody arriba a l'illa i la majoria de pirates intenten fugir en Zeo els atura i els mata ja que diu que sinó han de morir per la causa millor que morin en aquell mateix moment. En Brook l'atura i ataca a en Zeo mentre li diu que ell no sap el que és morir i que odia a les persones que llencen la seva vida. En Zeo respon que tot i que ells han mantingut la calma mentre el Noè cau ell creu que morirà. En Brook li respon que ell creu que en Ruffy un dia serà el rei dels pirates i quan un creu no hi ha res a tèmer.

Tall gelat

Cançó glaçada: Tall Gelat. Atac final d'en Brook en el seu duel amb en Zeo

En Zeo marca un cercle a terra i li diu a en Brook que aquest és el seu territori que si hi entra morirà esclafat per la seva cadena. En Brook amb la seva velocitat travessa el cercle davant la sorpresa del seu rival i adverteix a aquest que li sap greu haver travessat el cercle i que ja l'ha tallat amb el seu atac Cançó glaçada: Tall Gelat.

Després del cop d'estat i marxar de l'illaEdita

Promesashirahoshi

Promesa a la Shirahoshi

Després de la derrota de tots els comandants dels Nous Pirates Home-Peix i que el Noè s'ha aturat celebra amb tota la població de l'illa la fí del perill. Juntament amb tota la tripulació va cap al Palau Ryugu on s'ha preparat una gran festa de celebració. Allà ell canta i toca la guitarra amb la Maria Napole a l'escenari. Un cop la tripulació marxa de l'illa ell amb altres membres de la tripulació fa una promesa amb la Shirahoshi d'acompanyar-la a la superfície el pròxim cop que vagin a l'illa. Quan surten crida a la Raboon que l'esperi, que només està a meitat del camí.

De camí al Nou Món la tripulació intenta agafar uns quants peixos abismals per tal de tenir provisions però són atrapats per una corrent submarina. Allà es troben un conjunt de balenes illa que en Brook es creu que són la Raboon però l'Usopp li diu que això és impossible ja que ella està a l'altre meitat de la Grand Line i que és impossible que estigui aquí. En Brook segueix pensant que són la Raboon només per ser corregit per la tripulació. Finalment pensa que són la família de la Raboon i que l'estan buscant i els diu que no és preocupin que ella és una gran balena i que està bé. Després toca El Mam d'en Binks que calma les balenes i aquestes els ajuden a sortir al Nou Món. En Brook es queda sorprès del cel que hi ha.

Saga de DressrosaEdita

Arc de Punk HazardEdita

La tripulació arriba al Nou Món. Allà reben una trucada d'auxili provinent d'un lloc anomenat Punk Hazard que esmenta a un samurai. En Brook explica sobre els samurais i sobre el País de Wano, el seu lloc d'origen. Quan el grup d'exploració va cap a l'illa ell es queda al vaixell.

Gassomnifer

La tripulació adormida pels efectes del gas somnifer

Mentre esperen a la tornada del grup d'exploració uns homes vestits amb granotes de protecció integral llencen gas somnífer al vaixell deixant KO a la tripulació. Quan en Brook es desperta es troba al Sunny sol i davant d'un edifici enorme a la part de gel de l'illa. Resulta que els segrestadors s'han pensat que en Brook era una decoració o alguna cosa per l'estil i l'han deixat allà. Per Cargol Telèfon es comunica amb el grup d'exploració i els informa de la situació.

Després apareix el tronc del samurai de Wano que està escampat per l'illa al vaixell i comença una lluita amb en Brook. El samurai utilitzant l'estil de dues espases sembla portar l'avantatge. Tot i que en Brook li demana els motius de la lluita el samurai no en fa cas i en Brook fuig espantat.

ReferènciesEdita

  1. One Piece Manga i Anime - Vol. 50 Capítol 489 i Episodi 381, en Brook revela que va ser Cap del Destacament de l'Exèrcit d'un país abans d'unir-se als Pirates Rumbar.
  2. 2,0 2,1 One Piece Manga - Capítol 489 i Episodi 381, en Brook revela la seva recompensa i el seu sobrenom de quan estava viu.
  3. 3,0 3,1 One Piece Manga i Anime — Vol. 80 Capítol 801 (pàg. 16) i Episodi 746, Els Pirates del Barret de Palla reben noves recompenses després dels fets de Dressrosa
  4. One Piece Manga i Anime - Vol. 50 Capítol 487 i Episodi 379, es revela la cara i l'edat d'en Brook de fa 50 anys.
  5. 5,0 5,1 SBS One Piece Manga - SBS Volum 51 - Pregunta d'un Fan: Quina edat i quina alçada té en Brook?
  6. One Piece Manga - Capítols 597-598, passen 2 anys en la història.
  7. SBS One Piece Manga - SBS Volum 50 - Pregunta d'un Fan: Quan és l'aniversari d'en Brook?
  8. One Piece Blue Deep Databook: Characters World, es revela la seva nova alçada.

NavegacióEdita

[v · e]
Pirates del Barret de Palla
Capità: Monkey D. Ruffy
Tripulació: Roronoa Zoro  •  Nami  •  Usopp  •  Sanji  •  Tony Tony Chopper  •  Nefeltari Vivi *  •  Nico Robin  •  Franky  •  Brook  •  Jinbe  •  Zeus
Subordinats: Gran Flota del Barret de Palla (Pirates Bells  •  Barto Club  •  Armada Happo  •  Pirates de l'Ideo  •  Regne Tontatta  •  Nous Pirates Gegants  •  Gran Flota Yonta Maria)
Aliats: Pirates del Cor  •  Pirates d'en Kid  •  Ducat de Mokomo  •  Família Kozuki  •  Família Riku  •  Johnny  •  Yosaku  •  Hatchan  •  Bellamy  •  Aliança Saruyama  •  Silvers Rayleigh  •  Pirates del Tanc de Foc *  •  Germa 66 *
Vaixells: Going Merry   •  Thousand Sunny
Habilitats
Estils de lluita: Haki  •  Estil Cama Negra (Diable Jambe)  •  Mutoryu  •  Santoryu (Ittoryu  •  Nitoryu  •  Kyutoryu)  •  Esgrima  •  Karate Home-Peix
Armes: Clima-Tact  •  Wado Ichimonji  •  Sandai Kitetsu  •  Yubashiri  •  Shusui  •  Arsenal de l'Usopp  •  Tàctiques de Cyborg  •  Blindat/Franky Shogun  •  Soul Solid  •  Enma
Habilitats de suport: Ultra Píndola
Articles relacionats
Termes: Supernova  •  Pitjor Generació  •  Testament d'en D.