FANDOM

Article Destacat Ep! Aquest és el 21è Article Destacat.
"Brook/Miscel·lània" ha estat elegit entre els usuaris, per tant és un article d'interès.
Brook

Manga - Anime

Brook anime post

Manga - Anime

Brook

Informació
Nom japonès: ブルック
Nom anglès: Brook
Nom català: Brook
Afiliació: Pirates del Barret de Palla; Gran Flota del Barret de Palla; Pirates Rumbar (abans)
Ocupació: Pirata; Músic; Espadatxí; Capità (Abans); Cap del Destacament de l'Exèrcit (abans)[1]
Sobrenom: "Brook el Cantaire" (鼻歌のブルック, Hanauta no Burukku?)[2]; "Rei del Soul" (ソウルキング, Souru Kingu?)[3]
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa: 83.000.000Berrysymbol[3]
33.000.000Berrysymbol[2]
Edat: 88 (debut)[4][5]
90 (Time-Skip)[6]
Aniversari: 3 d'abril[7]
Alçada: 266 cm[5] (debut)
277 cm[8] (Time-Skip)
Doblatge català: Xavier Cassan
Fruita del Diable
Nom japonès: Yomi Yomi no Mi
Nom català: Fruita Reviu-Reviu
Significat: Reviure
Tipus: Paramècia

Censura i EdicionsEdita

En la versió anime de 4Kids, la part en la qual els Barret de Palla es troben a la Raboon va ser esborrada per diverses raons. A causa d'això, i a altres parts de la història que van ser editades per coincidir amb l'esborrat, un error de continuïtat va ser creat per 4Kids doncs sense aquesta saga no es pot explicar la història d'en Brook i la seva relació amb la Raboon.

TriviaEdita

  • És el quart usuari d'una Fruita del Diable, que es va unir a la tripulació els primers són: en Ruffy, en Chopper i la Robin.
  • Malson abans de Nadal és una de les pel·lícules preferides de Eiichiro Oda, l'autor del manga One Piece. Alguns personatges de la saga de Thriller Bark semblen basats en personatges de la pel·lícula, com la Cindri en la Sally, en Gekko Moriah en l'Oogie Boogie i per descomptat en Brook en Jack Skellington.
  • A l'anime es va confirmar la seva unió abans de la fí la saga de Thriller Bark causa d'un tràiler de la pel·lícula 10.
  • Igual que altres personatges de la sèrie Brook té un riure característic: Yohohoho.
  • En el capítol 486 es revela que pot plorar.
  • El seu estil de combat és l'esgrima.
  • En Brook, segons el que va dir l'Oda, va néixer un 3 d'abril.
  • En Brook és del West Blue igual que en Laffitte, membre de la tripulació d'en Marshall D. Teach.
  • Segons el que va dir l'Oda, si els Pirates del Barret de Palla fossin reals i fossin de diferents països, en Brook seria d'Austria.
  • És caracteritza per la seva alçada, la més alta de la tripulació.
  • La roba d'en Brook després dels 2 anys s'assembla a la d'en Donquixot Doflamingo.
  • El seu nom com a estrella de rock és Soul King (Rei del Soul) prenent com a referència que el Soul és un estil de música i podria dir que és el rei d'aquell estil però en realitat vol dir Rei Ànima ja que és un esquelet vivent que es mou gràcies a la seva anima.
  • Encara que han passat molts anys i ara és un esquelet els marines l'han reconegut del seu vell cartell i que pertany a la tripulació dels Barrets de Palla.
  • És el membre amb més edat de la tripulació dels Barrets de Palla encara que no tinguem en compte els 50 anys que porta mort ja que va morir amb 38 anys i la segona persona de més edat és en Franky amb 34 anys. Fins i tot després del Time-Skip continuaria sent-ho ja que en Franky té 36 anys.
  • A primera vista té un aspecte anglès.
  • Abans d'una flatulència es disculpa, el que era un antic costum alemany tot i que alhora és molt hilarant.
  • Tot i no tenir aparell digestiu pot menjar, beure, tenir flatulències i fins i tot anar al bany.
  • Tot i no tenir aparell circulatori ni tendons se li pot esmorteir les cames.
  • Abans d'un corteig es llustra les sabates, s'acomoda la roba, s'ensuma el seu alè i al final fa preguntes com ara: "M'ensenyes les mitges?".
  • Si els Barret de Palla fossin una família en Brook seria l'avi (segons l'Oda en una convenció).
  • Està confirmat que no té el Boushoku Haki, la qual cosa es va demostrar quan va intentar salvar en Zoro desesperadament de l'Almirall Kizaru al costat de l'Usopp.
  • És un ex-capità molt conegut en els seus temps.
  • Després de la seva mort és molt difícil de tornar a assassinar a Brook ja que no té òrgans als quals atacar, però tot i així pot morir al trencar-se el seu crani. Per això es preocupa quan en Ryuma fissura el seu crani, però va trobar una forma de recuperar-se. Pren llet tots els dies per reconstruir i endurir els seus ossos la qual cosa sempre funciona.
  • Mai s'han mostrat els seus ulls, ni tan sols en els flashbacks quan estava viu. Ja que o li tapaven les ombres o se'l veia amb ulleres.

ReferènciesEdita

  1. One Piece Manga i Anime - Vol. 50 Capítol 489 i Episodi 381, en Brook revela que va ser Cap del Destacament de l'Exèrcit d'un país abans d'unir-se als Pirates Rumbar.
  2. 2,0 2,1 One Piece Manga - Capítol 489 i Episodi 381, en Brook revela la seva recompensa i el seu sobrenom de quan estava viu.
  3. 3,0 3,1 One Piece Manga i Anime — Vol. 80 Capítol 801 (pàg. 16) i Episodi 746, Els Pirates del Barret de Palla reben noves recompenses després dels fets de Dressrosa
  4. One Piece Manga i Anime - Vol. 50 Capítol 487 i Episodi 379, es revela la cara i l'edat d'en Brook de fa 50 anys.
  5. 5,0 5,1 SBS One Piece Manga - SBS Volum 51 - Pregunta d'un Fan: Quina edat i quina alçada té en Brook?
  6. One Piece Manga - Capítols 597-598, passen 2 anys en la història.
  7. SBS One Piece Manga - SBS Volum 50 - Pregunta d'un Fan: Quan és l'aniversari d'en Brook?
  8. One Piece Blue Deep Databook: Characters World, es revela la seva nova alçada.

NavegacióEdita

[v · e]
Pirates del Barret de Palla
Capità: Monkey D. Ruffy
Tripulació: Roronoa Zoro  •  Nami  •  Usopp  •  Sanji  •  Tony Tony Chopper  •  Nefeltari Vivi *  •  Nico Robin  •  Franky  •  Brook  •  Jinbe  •  Zeus
Subordinats: Gran Flota del Barret de Palla (Pirates Bells  •  Barto Club  •  Armada Happo  •  Pirates de l'Ideo  •  Regne Tontatta  •  Nous Pirates Gegants  •  Gran Flota Yonta Maria)
Aliats: Pirates del Cor  •  Pirates d'en Kid  •  Ducat de Mokomo  •  Família Kozuki  •  Família Riku  •  Johnny  •  Yosaku  •  Hatchan  •  Bellamy  •  Aliança Saruyama  •  Silvers Rayleigh  •  Pirates del Tanc de Foc *  •  Germa 66 *
Vaixells: Going Merry   •  Thousand Sunny
Habilitats
Estils de lluita: Haki  •  Estil Cama Negra (Diable Jambe)  •  Mutoryu  •  Santoryu (Ittoryu  •  Nitoryu  •  Kyutoryu)  •  Esgrima  •  Karate Home-Peix
Armes: Clima-Tact  •  Wado Ichimonji  •  Sandai Kitetsu  •  Yubashiri  •  Shusui  •  Arsenal de l'Usopp  •  Tàctiques de Cyborg  •  Blindat/Franky Shogun  •  Soul Solid  •  Enma
Habilitats de suport: Ultra Píndola
Articles relacionats
Termes: Supernova  •  Pitjor Generació  •  Testament d'en D.