FANDOM

Article Destacat Ep! Aquest és el 21è Article Destacat.
"Brook/Personalitat i Relacions" ha estat elegit entre els usuaris, per tant és un article d'interès.
Brook

Manga - Anime

Brook anime post

Manga - Anime

Brook

Informació
Nom japonès: ブルック
Nom anglès: Brook
Nom català: Brook
Afiliació: Pirates del Barret de Palla; Gran Flota del Barret de Palla; Pirates Rumbar (abans)
Ocupació: Pirata; Músic; Espadatxí; Capità (Abans); Cap del Destacament de l'Exèrcit (abans)[1]
Sobrenom: "Brook el Cantaire" (鼻歌のブルック, Hanauta no Burukku?)[2]; "Rei del Soul" (ソウルキング, Souru Kingu?)[3]
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa: 83.000.000Berrysymbol[3]
33.000.000Berrysymbol[2]
Edat: 88 (debut)[4][5]
90 (Time-Skip)[6]
Aniversari: 3 d'abril[7]
Alçada: 266 cm[5] (debut)
277 cm[8] (Time-Skip)
Doblatge català: Xavier Cassan
Fruita del Diable
Nom japonès: Yomi Yomi no Mi
Nom català: Fruita Reviu-Reviu
Significat: Reviure
Tipus: Paramècia

PersonalitatEdita

En Brook és un personatge bastant excèntric i, com els altres Barret de Palla, té una personalitat curiosa i única. Tot i que sembla i assegura ser un cavaller, té modals bastant pobres i mals hàbits com demanar veure la roba interior de les noies a les que coneix (o demanar-los diners prestats, en el cas de les sirenes) i ser impacient durant el menjar (de la mateixa manera que en Ruffy). Així mateix, no té cap problema en reconèixer, quan li pregunta en Ruffy, que pot fer les seves necessitats tot i ser un esquelet, causant l'enuig d'en Sanji, per la pregunta d'en Ruffy i la manera de respondre d'en Brook, com si res. Les seves reaccions a diferents esdeveniments solen ser una mica extremes o còmiques. Per exemple, quan els Barret de Palla tenien por d'ell per ser un esquelet, en Brook també s'espantava sense pensar que era ell el que els hi causava por. Encara que tendeix a mostrar emocions molt exagerades, en Brook moltes vegades es relaxa massa quan li diuen que romangui en calma. És també molt pacient, havent estat en el seu antic vaixell durant anys, esperant el dia en què pogués recuperar la seva ombra. El seu tret més destacat és la seva gran disposició a fer-se a si mateix bromes sobre esquelets, del tipus: "se m'ha posat la pell de gallina, ui no però si no tic pell" o "pensava que em moria, ui no però si ja estic mort", completant la frase amb el seu conegut riure: "Yohohohoho".

És un amant de la música. El seu amor per la música es reflecteix en diversos aspectes de la seva personalitat com en la seva manera de lluitar, on els noms dels seus atacs es deriven de diversos temes musicals i danses. Sol tenir una veu molt dolça quan canta, la qual cosa aprofita per lluitar, ja que aconsegueix distreure els contrincants amb la seva veu.

Al vaixell, en Brook compleix moltes funcions com la d'ajudar als seus companys en les seves tasques (tot i que normlament ho fa malament i ho esguerra tot). En els moments més tensos comença a tocar música, de vegades acompanyat d'en Franky. També té, des que era viu, el costum de llevar-se d'hora i despertar amb una cançó alegre i sorollosa (com El Mocador Negre de la Felicitat) a tota la tripulació, tot i que és colpejat o renyat per això.

Encara que és un esquelet, en Brook s'espanta fàcilment amb fantasmes i zombies. Amb el propòsit de lluitar contra les criatures de Thriller Bark sense tenir-los por, en Brook es va convèncer a si mateix que si cantava mentre lluitava no s'espantaria tant (encara que corria de la por quan deixava de cantar). Aquest cant de batalla, però, va tenir l'efecte extra de fer-l'ho semblar una criatura sinistra davant dels zombies, la qual cosa resulta una mica irònic ja que en Brook cantava una cançó sobre la vida i l'alegria.

Malgrat aquesta covardia, el que el distingeix de l'Usopp és que si en Brook es troba amb un enemic fort, ell lluitarà amb ell amb totes les seves forces sense, com diu ell, por de morir (ja que ja és mort).

Abans de la seva trobada amb els Barret de Palla, en Brook va estar molt sol mentre flotava a la deriva en el seu vaixell. Inicialment va acceptar l'oferta d'en Ruffy d'unir-se a la tripulació i es va convidar a si mateix a sopar en el Thousand Sunny, tot i això ho va fer només per poder interactuar amb persones vives i omplir el buit que havia tingut des de feia tants anys. A més, encara que sigui un dels pirates "vius" més vells, en Brook segueix sent molt infantil en molts aspectes, el que li permet comportar-se de la mateixa manera que en Ruffy i en Chopper , i de fet fa les mateixes pallassades que aquests dos. Per desgràcia, en Brook comparteix amb en Chopper el defecte d'oblidar que és un usuari d'una fruita del diable i si veu a algú en perill d'ofegar-se el va a salvar sense pensar, enfonsant-se ell també.

Aquesta personalitat tan característica va permetre a la Nami , l'Usopp i en Chopper adonar-se que el guardià del laboratori del doctor Hogback, el Samurai Zombie Ryuma , era qui posseïa l'ombra d'en Brook. En Ryuuma va posseir la seva ombra fins que va ser derrotat per en Zoro , permetent a l'ombra de l'esquelet tornar amb el seu amo original.

RelacionsEdita

TripulacióEdita

Pirates del Barret de PallaEdita

Els Barret de Palla li van tenir por al principi, però això va canviar després dels esdeveniments a Thriller Bark: en Franky es va commoure fins a plorar després d'escoltar la història d'en Brook, i la resta de la tripulació van començar a respectar-lo després d'escoltar la seva devoció cap a la promesa feta a la Raboon. Abans que s'unís oficialment a la tripulació, només en Ruffy es portava bé amb ell, ja que el considerava divertit. Els dos van fer broma durant el sopar al Sunny. La seva excèntrica personalitat que sovint feia posar nerviós a la banda, el no mostrar respecte cap a la Nami o fins i tot cap a la Robin a qui els demana veure la seva roba interior i la seva costum de fer bromes d'esquelets en situacions serioses gairebé sempre el porten a ser colpejat per algun membre de la tripulació. No obstant això, el seu sentit de la ironia i la seva música poden il·luminar fins i tot a persones tristes i desesperançades com les víctimes de Thriller Bark.

Pirates RumbarEdita

Encara que estigui a la tripulació d'en Ruffy i li sigui fidel, en Brook mai passarà per alt que va ser membre dels Pirates Rumbar. Va ser el músic de la tripulació i quan en Yorki, el capità, va emmalaltir, en Brook es va fer càrrec dels membres i es va convertir en el capità, fins que van ser derrotats.

AmicsEdita

RaboonEdita

Raboon Petit

En Raboon recordat per en Brook

Fa més de cinquanta anys, els Pirates Rumbar van trobar al balenó Raboon que s'havia perdut del seu grup, i els va començar a seguir. Després d'un temps es van donar compte que se'l veia trist, per això el van voler animar cantant i, en conseqüència, els va continuar seguint. La tripulació va créixer unit a ell. En Brook la va anomenar "Raboon". Va ser acceptat com a membre de la tripulació i fins i tot els va ajudar en un atac quan alguns membres de la tripulació van caure per la borda i ningú més podia ajudar-los.

En Brook es preocupa molt pel seu pentinat afro. És l'única part que ha conservat igual després de la seva mort. Creu que és l'única cosa que pot fer que en Raboon el reconegui després de 50 anys. Com que no li tornaran a créixer si es tallen, en Brook es preocupa molt pels seus cabells. A causa de la promesa que en Brook i la resta de la tripulació li van fer al Raboon, en Brook se sent obligat a tornar amb la balena tal i com li havien promès. Sent que en Raboon no els perdonaria per haver mort de manera irresponsable a la Grand Line.

FansEdita

Durant els dos anys de timeskip, en Brook ha millorat molt en la seva carrera com a músic i s'ha fet una estrella. Era conegut entre els fans com a "El rei del Soul". Quan és vist per primer cop després dels dos anys a Sabaody, estava apunt de fer el seu últim concert per als seus fans abans de tornar a la pirateria. Els seus fans no li tenien por pel fet que és un esquelet que parla i es mou, i es va entristir molt quan la Marina va revelar públicament que en realitat és un pirata i possiblement membre dels Pirates del Barret de Palla. Els fans van aturar a la Marina i no van deixar que capturessin a en Brook quan ell va anunciar que cantaria una última cançó.

EnemicsEdita

MarinaEdita

Quan estava viu va aconseguir tenir una recompensa, i a causa de la traïció dels seus mànagers, l'existència d'en Brook com a pirata i l'afiliació amb els Barret de Palla es va revelar a la Marina. La seva recompensa es manté activa i és probable que surti un cartell nou amb la seva aparença actual.

Thriller BarkEdita

A causa de l'enrenou que fa provocar a Thriller Bark fa cinc anys, tres dels Quatre Misteriosos el troben una amenaça. El Dr Hogback li té bastanta por, sobretot perquè una vegada en Brook el va apuntar amb l'espasa i va descobrir el punt feble dels zombies. L'única que no li té por és la Perona, ja que no sap el que va passar perquè estava dormint en aquell moment i no es va adonar que en Kumashi intentava despertar-la.

RyumaEdita

El principal enemic d'en Brook durant el temps que va estar a Thriller Bark va ser en Ryuma, el zombi que portava la seva ombra. Després d'estar a la deriva, va tornar a l'illa a la recerca de la seva ombra. Després de causar un enrenou a Thriller Bark, en Brook va trobar a en Ryuma i, tot i que tenien les mateixes tècniques, en Ryuma tenia el cos més fort i va ser capaç de guanyar a en Brook en el seu estil de lluita. Sabent que no podia matar a en Brook (ja que si el propietari original de l'ombra és assassinat, la seva ombra es destrueix i el zombi es converteix en un cos sense vida de nou), en Ryuma va fer a en Brook una fractura en el crani.

Després, mentre està assegut bevent te al laboratori d'en Hogback, en Ryuma es torna a enfrontar a en Brook. L'esquelet llavors el va desafiar a un duel. En Ryuma el derrota fàcilment altre cop. Llavors li agafa la cabellera afro i decideix tallar-li com a cop final. No obstant, just abans que en Ryuma pogués tallar-li la cabellera, l'illa sencera tremola i fa qie en Ryuma perdi l'equilibri un instant. Llavors en Franky arriba al laboratori per atendre a en Brook. En Ryuma, després de recobrar l'equilibri, ataca a en Franky i a en Brook. En Zoro bloqueja l'atac d'en Ryuuma i el repte per lluitar contra en lloc d'en Brook. En Zoro guanya la lluita i en Ryuma, com a bon samurai, admet la derrota i torna l'ombra a en Brook.

Mànagers Edita

Managers brook lladres

Els mànagers abans de ser-ho

Els mànagers d'en Brook eren bandits de l'Illa Namakura. Dos anys enrere es dedicaven a robar a la gent de l'illa. Després del segrest d'una jove, en Brook va escriure una cançó que va animar als vilatans a lluitar i capturar als seus botxins. La gent de Harahettania havien planejat mostrar-los com a monstres, però van ser convençuts per en Brook de deixar-los anar. Com a resultat, aquests van segrestar a en Brook i el va posar com a espectacle de fenòmens en la seva illa d'origen, Illa Kenzan. Al principi li van demanar que es mogués, però van quedar sorpresos quan de sobte en Brook va començar a actuar davant de la gent

Dos anys més tard, han arribat a un acord amb en Brook i són els seus mànagers. Quan l'esquelet els va informar que es retiraria del món de l'espectacle per tornar a la pirateria, ells el van trair informant a la Marina (tot i això, en Brook està molt agraït per la seva atenció en els últims dos anys). Van ser vistos per última vegada a la sala de concerts, furiosos per la fugida d'en Brook.

ReferènciesEdita

  1. One Piece Manga i Anime - Vol. 50 Capítol 489 i Episodi 381, en Brook revela que va ser Cap del Destacament de l'Exèrcit d'un país abans d'unir-se als Pirates Rumbar.
  2. 2,0 2,1 One Piece Manga - Capítol 489 i Episodi 381, en Brook revela la seva recompensa i el seu sobrenom de quan estava viu.
  3. 3,0 3,1 One Piece Manga i Anime — Vol. 80 Capítol 801 (pàg. 16) i Episodi 746, Els Pirates del Barret de Palla reben noves recompenses després dels fets de Dressrosa
  4. One Piece Manga i Anime - Vol. 50 Capítol 487 i Episodi 379, es revela la cara i l'edat d'en Brook de fa 50 anys.
  5. 5,0 5,1 SBS One Piece Manga - SBS Volum 51 - Pregunta d'un Fan: Quina edat i quina alçada té en Brook?
  6. One Piece Manga - Capítols 597-598, passen 2 anys en la història.
  7. SBS One Piece Manga - SBS Volum 50 - Pregunta d'un Fan: Quan és l'aniversari d'en Brook?
  8. One Piece Blue Deep Databook: Characters World, es revela la seva nova alçada.

NavegacióEdita

[v · e]
Pirates del Barret de Palla
Capità: Monkey D. Ruffy
Tripulació: Roronoa Zoro  •  Nami  •  Usopp  •  Sanji  •  Tony Tony Chopper  •  Nefeltari Vivi *  •  Nico Robin  •  Franky  •  Brook  •  Jinbe  •  Zeus
Subordinats: Gran Flota del Barret de Palla (Pirates Bells  •  Barto Club  •  Armada Happo  •  Pirates de l'Ideo  •  Regne Tontatta  •  Nous Pirates Gegants  •  Gran Flota Yonta Maria)
Aliats: Pirates del Cor  •  Pirates d'en Kid  •  Ducat de Mokomo  •  Família Kozuki  •  Família Riku  •  Johnny  •  Yosaku  •  Hatchan  •  Bellamy  •  Aliança Saruyama  •  Silvers Rayleigh  •  Pirates del Tanc de Foc *  •  Germa 66 *
Vaixells: Going Merry   •  Thousand Sunny
Habilitats
Estils de lluita: Haki  •  Estil Cama Negra (Diable Jambe)  •  Mutoryu  •  Santoryu (Ittoryu  •  Nitoryu  •  Kyutoryu)  •  Esgrima  •  Karate Home-Peix
Armes: Clima-Tact  •  Wado Ichimonji  •  Sandai Kitetsu  •  Yubashiri  •  Shusui  •  Arsenal de l'Usopp  •  Tàctiques de Cyborg  •  Blindat/Franky Shogun  •  Soul Solid  •  Enma
Habilitats de suport: Ultra Píndola
Articles relacionats
Termes: Supernova  •  Pitjor Generació  •  Testament d'en D.