FANDOM

23 (timeskip)="display:none"
Buchi
Manga - Anime

Buchi

Informació
Nom japonès: ブチ
Nom anglès: Buchi
Nom català: Buchi
Afiliació: Pirates del Gat Negre
Ocupació: Pirata; Vigilant del vaixell
Sobrenom: "Germans Nyaban" (ニャーバン兄弟 (ブラザーズ), Nyāban Burazāzu?)
Edat: 21 (debut)

23 (timeskip)

Aniversari: 7 de febrer
Alçada: 216 cm
Recompensa: 7.000.000 Berrysymbol (amb en Sham)
Doblatge català: Jordi Pineda
En Buchi, juntament amb el seu germà Sham, és el protector del vaixell dels Pirates del Gat Negre. També se'ls coneix com a els Germans Nyaban.

Aparença Edita

L'aparença d'en Buchi és la d'un home gros amb un vestit basat amb un gat blanc i negre, semblant a una vaca. Té la pell molt blanca, dos ullals punxeguts que li sobresurten i porta un barret amb dues orelles que li cobreix un ull. Porta uns pantalons de ratlles negres i vermelles, una faixa groga i unes sabates marrons. Porta una capa semblant a la dels reis, blanca per dins i de color violeta i porpra per fora. Al coll, li penja un picarol. També porta uns guants de color lila.

Personalitat Edita

Igual que en Sham, en Buchi és molt astut. Això es demostra quan, al principi, feia veure que tenia por d'en Zoro perquè tingués la guàrdia baixa. També és molt cruel i orgullós dels seus poders.

Buchi hipnotitzat

En Buchi hipnotitzat

Ell i el seu germà fan veure que són covards per acostar-se a l'adversari i mostren els seus veritables poders quan aquest ja ha baixat la guàrdia. Els dos acostumen a treballar junts per vèncer als seus oponents. Les seves armes principals són els guants que incorporen unes urpes. En Buchi és el més fort, ja que amb el seu pes aixafa als seus oponents mentre que en Sham els distreu i els aguanta.

Fins i tot sense cap tipus d'impuls, en Buchi és prou fort com per trencar les roques. No obstant això, després de ser derrotat, en Jango el va hipnotitzar per ser encara més fort, sent capaç de trencar una roca amb un salt. Malgrat aquest augment de força, va ser derrotat de nou per en Zoro.

Història Edita

En Buchi i en Sham són els protectors del vaixell, per la qual cosa s'hi solen quedar. Estaven amb el seu capità fa tres anys quan en Kuro va deixar de ser un pirata. Després d'aquest fet, ell va lluitar, matar i enfonsar molts vaixells, guanyant força i reputació.

Com que en Jango veia que la tripulació seria derrotada fàcilment pels Pirates del Barret de Palla, els va cridar perquè lluitessin. Al principi, actuaven com uns covards però era mentida, i amb en Sham van agafar les dues espases d'en Zoro. Quan estaven lluitant, en Kuro va arribar i va començar a insultar als Pirates del Gat Negre. En Buchi i en Sham es van enfadar i el van anar a atacar, però en Kuro ràpidament es va posar darrere d'ells i els va amenaçar amb les urpes de gat. Els va donar l'ordre de matar a en Zoro, la Nami i l'Ussop en tres minuts o en cas contrari els mataria. Després de ser ràpidament derrotats per en Zoro, aquest va recuperar les tres espases. En Buchi va ser hipnotitzat per en Jango aconseguint una super-força humana i va tornar a lluitar contra en Zoro, però aquest ràpidament el va derrotar, una vegada més.

Grans Batalles Edita

  • Els Germans Nyaban contra en Roronoa Zoro
  • En Buchi contra en Zoro