FANDOM

Buhichuck
Manga - Anime

Buhichuck Anime Infobox

Informació
Nom japonès: ブヒチャック
Nom anglès: Oinkchuck
Nom català: Buhichuck
Primera aparició: Capítol 446; Episodi 340[1]
Afiliació: Thriller Bark
Ocupació: Líder dels Zombi sorpresa de la sala d'estar[2].
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català: Norbert Ibero
En Buhichuck era el cap dels zombis sorpresa de la sala d'estar de la mansió de Thriller Bark[2].

AparençaEdita

Buhichuck darrere

La part de darrere d'en Buhichuck.

A primera vista, no sembla més que el cap d'un porc exhibit a la paret com a trofeu de caça[1], però de fet és un zombi[3] que, a més, té el cos sencer i no només un cap[4].

Com a zombi que és, té el cos tot ple de cicatrius, possiblement per modificacions fetes per en Hogback. A més, duu el número 298 sobre l'ull esquerre.

PersonalitatEdita

Sempre està rient amb el seu riure característic, que consisteix en una seqüència repetida de l'escurçament del seu nom: "Buhi-hi-hi-hi-hi-hi". És lleial a en Moriah, cosa que es mostra quan enganya els Pirates del Barret de Palla i els guia cap a una habitació infestada de Zombis Generals[5].

Habilitats i PodersEdita

Duu un parell d'espases amb les quals ataca l'Usopp, llençant-les-hi[3].

HistòriaEdita

Juntament amb la resta de zombis de la sala d'estar, ataca l'Usopp, la Nami i en Chopper, que aconsegueixen escapar-se. Tot i això, no li importa, ja que tota la mansió està plena de zombis sorpresa[3].

Quan arriben en Sanji, en Ruffy, en Franky, en Zoro i la Robin, també els ataquen, però són fàcilment vençuts, així que en Buhichuck no té més remei que acompanyar-los i guiar-los per la mansió[6], tot i que no para de riure sinistrament, cosa que molesta en Franky i en Ruffy[7], mentre van desapareixent els pirates d'un en un, primer en Sanji[8] i després en Zoro[9]. Finalment, en Buhichuck els guia cap a una habitació plena de zombis generals i fuig[5].

En Buhichuck perd l'ombra

En Buhichuck perd la seva ombra en favor d'en Moriah.

Mentre en Ruffy Malson clava una pallissa a l'Ozu, en Buhichuck i d'altres zombis s'ho miren incrèduls[10]. Quan en Moriah fa servir l'Asgard d'ombres, en Buhichuck perd l'ombra i es torna un cos sense vida[11].

TríviaEdita

  • A la versió anglesa, el seu nom és Oinkchuck, ja que "oink" és l'onomatopeia anglesa que imita el so dels porcs, de la mateixa manera que "buhi" n'és l'onomatopeia japonesa.

ReferènciesEdita

  1. 1,0 1,1 One Piece Manga i Anime — Vol. 46 Capítol 446 (pàg. 13) i Episodi 340, en Buhichuck està penjat a la paret de la sala d'estar quan l'Usopp, la Nami i en Chopper hi entren acompanyats d'en Hogback i la Cindry.
  2. 2,0 2,1 One Piece Manga i Anime — Vol. 46 Capítol 447 (pàg. 13) i Episodi 341, en Buhichuck es presenta a l'Usopp com el líder dels zombis sorpresa de la sala d'estar.
  3. 3,0 3,1 3,2 One Piece Manga i Anime — Vol. 46 Capítol 447 (pàg. 12-18) i Episodis 341342, en Buhichuck i la resta de zombis sorpresa de la sala d'estar ataquen l'Usopp, la Nami i en Chopper, que aconsegueixen escapar, cosa que no amoïna en Buhichuk.
  4. One Piece Manga i Anime — Vol. 47 Capítol 450 (pàg. 14) i Episodi 344, els pirates despengen en Buhichuck, que es veu que té el cos sencer de porc i no només el cap.
  5. 5,0 5,1 One Piece Manga i Anime — Vol. 47 Capítol 452 (pàg. 2-11) i Episodi 346, en Buhichuk duu els pirates fins a una gran sala infestada de zombis generals.
  6. One Piece Manga i Anime — Vol. 47 Capítol 450 (pàg. 9-16) i Episodi 344, en Buhichuck veu com els pirates derroten tots els seus companys zombis de la sala d'estar.
  7. One Piece Manga i Anime — Vol. 47 Capítol 451 (pàg. 18) i Episodi 345, en Buhichuck no para de riure mentre guia els pirates per la mansió.
  8. One Piece Manga i Anime — Vol. 47 Capítol 450 (pàg. 13) i Episodi 344, en Sanji ha desaparegut després de la batalla contra els zombis de la sala d'estar.
  9. One Piece Manga i Anime — Vol. 47 Capítol 451 (pàg. 18) i Episodi 345, en Zoro desapareix mentre en Buhichuck els guia pels passadissos de la mansió.
  10. One Piece Manga i Anime — Vol. 49 Capítol 479 (pàg. 13) i Episodi 372.
  11. One Piece Manga i Anime — Vol. 49 Capítol 481 i Episodi 373, en Moriah absorbeix l'ombra de tots els zombis de Thriller Bark per fer-se més poderós.

NavegacióEdita

Thriller Bark
Quatre Misteriosos: Gekko Moriah  • Perona  • Hogback  • Absalom
Zombis: Salvatges (Kumashi  • Germans Risky  • Inuppe  • Senyor Hipopòtam  • Aranya-ratolins  • Hildon  • Cèrber  • Moc Donald  • Unigaro)  • Sorpresa (Buhichuck)  • Soldat (Victoria Cindry  • Gyoro  • Nin  • Bao)  • Generals (Ryuma  • Lola  • Jigoro  • Taralan  • John)  • Especial (Ozu)
Vaixell: Thriller Bark
Habilitats
Fruites del Diable: Kage Kage no Mi  • Horo Horo no Mi  • Suke Suke no Mi
Estils de Lluita: Esgrima  • Santoryu  • Estil Cama Negra
Articles relacionats
Arcs: Arc de Thriller Bark
Localitzacions: West Blue  • Triangle Florià  • Thriller Bark
Víctimes: Associació de Víctimes de Thriller Bark (Pirates Rodants  • Lola  • Germans Risky  • Spoil)  • Brook  • Margarita  • Goo  • Asahija
Altres: Shichibukai