One Piece Català Wiki

Estem buscant nous editors! T'agradaria ajudar-nos a fer créixer el wiki? Registra't!

READ MORE

One Piece Català Wiki
Advertisement
One Piece Català Wiki
Bushon
Informació
Nom japonès: ブション
Nom anglès: N/A
Nom català: Bushon
Afiliació: Water 7
Ocupació: Vigilant de l'Estació
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:

En Bushon és un dels dos maquinistes del Tren de Mar de Water 7, juntament amb l'Stevie.

Aparença[]

En Bushon és un home d’anatomia rodanxona i té un bigoti negre. Vesteix una camisa blanca i un uniforme morat de maquinista i porta una corbata fosca i un barret alt i negre adequat per la seva posició a Water 7.

Personalitat[]

En Bushon és molt estricte a l’hora d’aplicar les regles, ja que no estava disposat a deixar pujar a en Sanji al Tren de Mar. També sembla que tingui un gran respecte a en Paulie.

En Bushon i l'Stevie fent safareig

A l’adaptació de l’anime el trobem escoltant i fent safareig sobre qui estava pujant al Tren de Mar en destinació a Enies Lobby fins que els oficials del Govern Mundial l’aturen. A causa de la seva naturalesa tafanera, acostuma a arribar a conclusions errònies sobre alguns dels esdeveniments que passen a Water 7. Per exemple, es va imaginar que els causants de la destrucció de Galley-La Company havien sigut uns matons de carrer i, també, va pensar que, quan la Nami els va demanar tota aquella quantitat d’aliments i de beguda era tot per ella i que, per tant, era una dona amb una gran gana.

Història[]

Arc de Water 7[]

En Paulie salvant en Bushon, l'Stevie i la Nami de l'Aqua Laguna

El primer cop que fou vist va ser quan el Tren de Mar va sortir de Water 7 abans que arribés l’Aqua Laguna. Després d’això, en Bushon es trobava discutint amb un home que havia pujat sense permís quan de cop i volta arriba la Nami dient que havia de seguir el Tren de Mar que acabava de marxar. És llavors quan arriba l’Aqua Laguna i en Paulie salva en Busho, l’Stevie i la Nami.

Més tard, com ja hem comentat, quan en Bushon va a buscar el menjar i la beguda que li demana la Nami, es pensa que és tot per ella. Es sorprèn quan descobreix que hi ha un altre tren marítim: en Rocket Man, el tren que utilitza la Nami i la resta de la tripulació per anar a Enies Lobby. L’última vegada que es veu en Bushon és quan se’n va el Rocket Man.

Diferències entre el manga i l'anime[]

  • L’intent d’en Bushon i l’Stevie de descobrir les identitats reals dels agents del CP9 quan estaven pujant al Tren de Mar, al manga no va passar.
  • La naturalesa tafanera i d’arribar a conclusions errònies d’en Bushon i l’Stevie està més accentuada a l’anime. Per exemple, conclouen que la Nami està en un triangle amorós, ja que es creuen que la carta que en Sanji deixa a la Nami és una carta d’amor, però que la Nami està amb en Paulie, creient-se fins i tot que la festa dels Barret de Palla de l’Arc de després d'Enies Lobby és la festa de celebració del casament de la Nami i en Paulie.

Navegació[]

[v · e]
Water 7
Alcalde: Iceburg
Civils: Paulie  •  Peeply Lulu  •  Tilestone  •  Chimney  •  Gonbe  •  Kokoro  •  Yokozuna  •  Zambai  •  Mozu i Kiwi  •  Schollzo  •  Kop  •  Tamagon  •  Ishigo Shitemanna  •  Kakukaku  •  Happa Yamao  •  Kyukyu  •  Bushon  •  Kiev  •  Stevie  •  Tyrannosaurus  •  Abi   •  Akihiro   •  Aunt   •  Ayako   •  Banbangi   •  Yoko 
Afiliacions: Govern Mundial
Articles relacionats
Arcs: Arc de Water 7  •  Arc de després d'Enies Lobby
Mini-històries: On són ara  •  Des de les Cobertes del Món  •  Des de les Cobertes del Món: Arc de l'Home dels 500 Milions
Localitzacions: Moll 1  •  Franky House  •  Base de la Galley-La
Altres: Paradís  •  Galley-La Company  •  Família Franky  •  Tom's Workers  •  Aqua Laguna
Advertisement