FANDOM

El CP-0, també conegut com Cipher Pol Aigis Zero (サイファーポール"イージス"ゼロ, Saifaa Pooru Iijjisu Zero), és el grup dels Cipher Pol més fort segons la Nico Robin i en Law. Van aparèixer per primera vegada a Dressrosa a prop del pont que porta a Green Bit.

AparençaEdita

Fins al moment només s'han mostrat 5 membres d'aquesta organització, tres d'ells vestint vestits clars, corbates negres, abrics i mascares tribals.

El més petit porta un barret de bitlles, una bufanda puntejada, un abric llarg i una medalla al seu pit. Porta la corbata una mica descordada. La seva mascara és plana, blanca, amb un bigoti fi i barba i també té una cicatriu a sota l'ull clar.

El mitjà porta un barret de copa de ratlles verticals blanques i vermelles i una jaqueta amb volants a la vora. La seva màscara té una barba florida, un lleu somriure, ulls clars, i dues línies verticals que van pel costat dret. També sembla ser un membre de la Tribu Braçosllargs, degut a la posició dels seus braços en comparació a la mida del seu cos.

El més alt té una barba de color clar en forma de raspall. Vesteix una túnica llarga i un collaret de perles. La seva màscara té una mirada de ràbia amb els cabells despentinats i de color fosc.

Els altres dos membres són els ex membres del CP9: Rob Lucci i Spandam.

MembresEdita

CP0
CP-0 Member 1 Portrait CP-0 Member 2 Portrait CP-0 Member 3 Portrait
Spandamportrait
RobLucciCPportrait
Membre 1 Membre 2 Membre 3 Spandam Rob Lucci

HistòriaEdita

Quan els informes de la suposada abdicació d'en Doflamingo del seu tron ​​i de la seva posició de Shichibukai arriben als ciutadans de Dressrosa, en Doflafmingo va avisar al CP-0 per tal que vinguessin a aclarir la situació. Aquesta van explicar a la gent que era un informe fals i que un nou diari amb que desmentiria la notícia falsa seria publicat a les tres de la tarda. Un cop comunicada aquesta notícia van demanar als vilatans que no en parlessin de tot això i que fessin vida normal un altre cop.

Un temps després de que en Trafalgar Law i els Barret de Palla arribessin a Dressrosa, els tres agents van ser vists caminant a prop del cafè on estaven en Law, la Robin, l'Ussop i en Ceasar.

TriviaEdita

  • La paraula Aigis de Cipher Pol Aigis Zero pot derivar de la paraula Aegis, que és un escut mitològic associat amb Zeus i també un mantell que portava Atena. També és un emblema de poder i protecció d'un escut militar actual.
  • Es diu que quan apareix el CP-0 res de bo pot passar.
  • Treballen directament pels Nobles Mundials.