FANDOM

El Cafè Carbassa és un restaurant obert durant els dos anys del salt temporal a Skypiea, on hi treballen la Conis i la Laki[1].

AparençaEdita

Es tracta d'un restaurant normal i corrent, però amb una característica: la referència constant a la carbassa com a símbol del negoci. Així, els bols i les tasses tenen la forma d'aquest aliment, i el seu logotip consisteix en una carbassa somrient amb dues ales a l'esquena i antenes al cap, símbols tots dos de la gent del cel[1].

MenúEdita

Les carbasses, que són una fruita molt popular a Skypiea des que en Norland les hi va dur[2], són l'ingredient principal de la cuina del Cafè Carbassa, d'on prové, a més, el seu nom. El seu plat estrella són els fideus de carbassa[1].

EmpleatsEdita

Empleats al Cafè Carbassa
Conis Portrait Laki Portrait
Conis Laki

HistòriaEdita

En algun moment posterior a la derrota de l'Eneru es va obrir el Cafè Carbassa a Skypiea. No se sap qui n'és el propietari, però la Laki i la Conis hi treballen com a cambreres i cuineres. Alguns dels seus clients són en McKinley i en Pagaya, a més d'alguns White Berets de nom desconegut[1].

ReferènciesEdita

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 One Piece Manga — Vol. 66 Capítol 647, mini-història de portada: Des de les Cobertes del Món Vol. 30, es mostra el Cafè Carbassa obert al públic.
  2. One Piece Manga i Anime — Vol. 41 Capítol 390 i Episodi 188, en Montblanc Norland introdueix la carbassa a la gent del cel i els ensenya a conrear-la.

NavegacióEdita

[v · e]
Skypieans
Residents: Gan Fall  •  Pierre  •  Conis  •  Pagaya  •  Su  •  Amazona  •  McKinley  •  Marilyn  •  Moyle  •  Mochi
Vehicles: Waver  •  Bot Dial (El Corb)
Habilitats
Fruites del Diable: Uma Uma no Mi
Armes: Dials
Articles relacionats
Arcs: Arc d'Skypiea
Mini-històries: On són ara (Part 1)
Localitzacions: Skypiea  •  Jardí Superior  •  Bilka
Altres: Cafè Carbassa  •  Wago Muland