FANDOM

Esbós
Article incomplet

Calgara
Manga - Anime

Calgara

Informació
Nom japonès: カルガラ
Nom anglès: Calgara, Kalgara
Nom català: Calgara
Afiliació: Shandians
Ocupació: Guerrer
Sobrenom: "Dimoni de Shandra" (シャンドラの魔物 , Shandora no Mamono?)
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Aniversari: 4 d'octubre[1]
Doblatge català: Ramon Hernández
En Calgara és el guerrer a qui tots els shandians veneren. Va viure fa quatre-cents, quan el Jardí Superior, actualment situat a Skypiea, encara formava part de Jaya. En morir, li van fer una estàtua en recordatori a la seva força i el seu coratge. Tenia una filla anomenada Mousse i el seu descendent directe és en Wiper.

Aparença Edita

Calgara manga 1

En Calgara colorejat al manga

La primera cosa que crida l'atenció és la seva llarga i pèl roja caballera, tota esperrucada que li arriba fins als genolls. És un home de mitjana edat, alt, fort i musculat, amb la pell bastant morena, d'un color vermellós i plena de tatuatges granatosos, sobretot a les espatlles, tot i que també en té al voltant dels ulls, a la barbeta i a la part superior dels dos braços, on també hi duu lligats uns mocadors verds. Porta uns pantalons blau marí llargs, oberts per les dues bandes amb reixa, recordant als que portaven els antics índis americans i, a sobre, una faldilla de fulles a l'estil Hawaiià. Té unes petites ales blanques a l'esquena, com les de la gent d'Skypiea. Sempre va acompanyat de la seva llança, emplomallada de la part de dalt.

Personalitat Edita

Era un home que creia molt en les tradicions i creences del seu poble. També era molt desnfiat dels estranys. La seva personalitat va canviar considerablament després de conèixer en Montblanc Norland, deixant de creure tan aferradament en les creences, ja que havia arribat al punt de deixar sacrificar la seva filla. També es fa més amable i tolerant amb tothom.

Poders i habilitats Edita

No se sap molt sobre en les habilitats a l'hora de lluitar d'en Calgara, però s'ha demostrat que pot lluitar en igualtat de condicions contra en Norland Montblanc i va matar una serp gegant ell sol, demostrant la seva gran força. També és aparentment molt ràpid, ja que apareixia a aguardar l'illa tan bon punt arribara un intrús. Els que han sentit a parlar de llegendes sobre ell, sovint el comparen amb un dimoni.

Armes Edita

Igual que molts d'altres de la seva tribu, exerceix amb una llança, la qual cosa sembla prou hàbil, ja que va aconseguir matar una serp gegant amb ella. També fa servir una bola gegant de ferro amb una cadena per agafar-la i, de la mateixa manera que en Garp, la fa servir amb facilitat malgrat la seva grandària i pes.

ReferènciesEdita

NavegacióEdita

[v · e]
Shandians
Antics shandians: Calgara  •  Mousse  •  Herb  •  Seto  •  Nola  •  Déu Kashi  •  Pantri
Actuals shandians: Wiper  •  Laki  •  Kamakiri  •  Braham  •  Genbou  •  Aisa  •  Cap dels Shandians  •  Isa  •  Yotsubane  •  Mayushika  •  Warashi
Habilitats
Armes: Waver  •  Dials  •  Bazuca de flames  •  Pistola de flaix  •  Espasa de flames
Altres: Mantra
Articles relacionats
Arcs: Arc d'Skypiea
Mini-històries: On són ara (Part 1)
Localitzacions: Jaya  •  Shandra  •  Skypiea  •  Jardí Superior
Altres: Febre dels arbres  •  Campana d'Or