FANDOM

El nom del mar és el capítol 433 de One Piece. El seu llançament va ser el 6 de novembre de 2006. Es troba al volum 45.

Portada Edita

Les Grans Operacions Espacials de l'Eneru Vol. 4: "Algú és dins el forat!"

L'Eneru troba un ésser desconegut en una cova subterrània del Vearth sense límits.

Resum Edita

El Vicealmirall Monkey D. Garp, l'avi d'en Ruffy, no venia a Water 7 amb la intenció de capturar-los, tan sols volia que en Coby i en Helmeppo es retrobessin amb el seu nét. En Coby i en Ruffy conversen alegrement i s'expliquen totes les aventures que han passat. La Nami els està espiant mentre parlen, ja que diuen coses molt interessants com ara com s'ho van fer per travessar el Calm Belt sense que els monstres Marins els ataquessin. En Coby informa a en Ruffy sobre el Nou Món, el lloc on es reuneixen els grans pirates, i també li explica que qui conquereixi aquest mar serà el Rei dels Pirates. També li confessa el seu somni, ser Almirall de la Marina! En Ruffy l'anima a seguir el seu somni que per a molts sembla impossible. Després de la xerrada, en Sanji prepara un tiberi per a tots i tothom s'hi apunta, la Família Franky, els constructors Navals i tota la tripulació d'en Ruffy, tothom és a la festa! Mentrestant, la Robin es troba amb en Kuzan, l'Aokigi, i parlen sobre la existència d'Ohara. Finalment, sembla que ell vulgui que la Robin sobrevisqui.

Navegació Edita

Capítol Anterior Capítol Següent
Arc de després d'Enies Lobby
Capítols del manga
431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441
Episodis de l'Anime
313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323
324 325