FANDOM

Capone Bege

Manga - Anime

Capone Bege Anime Post Timeskip Infobox

Manga - Anime

Capone Bege

Informació
Nom japonès: カポネベージュ
Nom anglès: Capone Bege
Nom català: Capone Bege
Afiliació: Pirates del Tanc de Foc; Cinc Families de l'Oest, Pirates de la Big Mom[1] (abans)
Ocupació: Pirata; Capità[2]; Mafiós (abans); Combatent dels Pirates de la Big Mom (abans)
Sobrenom: "Gang" (ギャング, Gyangu?)[2]
Edat: 40 (debut)[3]
42 (timeskip)[4]
Aniversari: 17 de gener
Alçada: 166 cm[3]
Recompensa: 300.000.000Berrysymbol;
138.000.000Berrysymbol (abans)
Doblatge català:
Fruita del Diable
Nom japonès: Shiro Shiro no Mi
Nom català: Fruita Shiro Shiro
Significat: Castell
Tipus: Paramècia
En Capone "Gang" Bege és el capità dels Pirates del Tanc de Foc així com un antic membre de renom dintre del Submón del West Blue, al ser el lider d'una de les reconegudes Cinc Families de l'Oest que dominaven els baixos fons d'aquest mar. Tanmateix, va ser un combatent torre dels Pirates de la Big Mom i forma part de l'anomenada Pitjor Generació de pirates de l'historia amb una recompensa de 300.000.000Berrysymbol pel seu cap.

Degut a les seves accions, va ser un antagonista secundari durant l'arc de Zou i posteriorment durant l'arc de Totto Land, va formar una aliança amb l'equip de rescat del Sanji per acabar amb la vida de la Big Mom.

AparençaEdita

En Bege és un home de baixa alçada amb una robusta construcció que s'assembla a un cap de la màfia amb el vestit a ratlles negre i blanc, amb un mocador verd al coll, i l'excedent ficada dins el vestit (el que sembla una corbata). Ell llueix un tall de cabells oliat i pentinat cap enrere-d'acord amb la d'un crim de do. I com en Crocodile, en Bege fa porta anells d'or molt cars amb pedres precioses encastes en ells, amb l'única diferència és que amb les dues mans, tots els seus dits (incloent-hi els polzes) en tenen. Els seus trets facials tenen una mirada molt severa amb ells encara més accentuada pel nas en forma de bec més fort, però enganxa. Quant als seus efectes personals, que té capa d'un capità pirata amb vermell i or de retallada, i un barret de vaquer a l'estil occidental, la qual només sembla fer servir per als propòsits de viatge, i se li veu fumant un pur.

Galeria Edita

Capone petit
En Bege de petit
Capone Ull Bege
En Bege utilitzant la Shiro Shiro no Mi abans del timeskip
Capone Bege Color Thumbnail
Apropament del rostre del Bege abans del timeskip
Capone Bege ulleres de sol
Aspecte del Bege durant l'arc de Zou
Capone Bege manga color
En Capone Bege després del timeskip al manga a color
Capone Bege Dressrosa
En Bege a Dressrosa
Capone recompensa
Cartell de recompensa d'en Bege
Capone SBS 72
En Bege com una dona al SBS 72
Disseny bege stampede
Disseny del Bege a One Piece: Stampede

PersonalitatEdita

En Bege és un home que li agrada el bon comportament i els modals. Ell està consternat per coses com el mal comportament a taula i la grolleria. En general manté una actitud reservada i calmada gairebé al punt de ser culta i sofisticada. No obstant això, pot ser molt impacient i tendeix a tenir un mal geni, fins i tot cap a la seva pròpia tripulació, en cas de provocar la seva ira la més mínima, sembla ser un pirata que prefereix evitar problemes quan es pot, i la seva reacció sobre l'atac d'en Ruffy a un Noble Mundial és la de xoc i de la febre efímera. No obstant això, quan s'involucra en la batalla, és possiblement a causa de la naturalesa dels seus poders, que tendeix a caminar sol en perill pel seu compte, ja que fàcilment pot convocar a nombrosos subordinats en qualsevol moment i lloc per lluitar en nom seu.

RelacionsEdita

TripulacióEdita

Tripulació Capone

La seva tripulació

Els homes d'en Bege en general solen, dirigir-se a ell com a "Pare" de manera similar a la forma en quèels membres de la màfia es dirigeixen al seu líder d'alt rang com a "El Padrí". A canvi, ell veu els seus companys de tripulació alguna cosa prescindible, com quan ell va apunyalar a un amb una forquilla per haver-li molestat.

Habilitats i PodersEdita

Fruita del DiableEdita

Per més informació veure: Shiro Shiro no Mi.

Pel que fa al poder militar... us guanyo en nombre

— Capone Bege

Poder Capone Bege

L'habilitat d'en Capone

En Bege va menjar la Shiro Shiro no Mi, una Fruita del Diable de tipus Paramècia que li dóna la capacitat de ser una fortalesa vivent. Dins el seu cos té molts soldats petits, canons petits i fins i tot cavalls. Es desconeix si els habitants del seu cos van ser creats amb el seu poder o eren reals i van ser convertits en miniatures per ell. És literalment una fortalesa, ja que dins seu hi ha moltes parets de pedra, ponts llevadissos que es poden obrir i tancar i diferents habitacions, com una on descansaven els seus habitants jugant a cartes. Tampoc se sap si la infraestructura la fa ell a voluntat o és la gent en miniatura que la construeix.

Quan va ser envoltat pels Marines, la gent en miniatura es va posar en alerta i es van preparar per la batalla. Es van obrir portes i ponts llevadissos i van disparar als marines amb bales de canó petites. Aquestes però, quan passaven de certa distància, una mena de barrera rosada les convertia en bales de canó de mida normal, causant molts danys als marines. Quant van sortir els genets amb els cavalls va passar el mateix: eren petits però es van convertit en homes de mida normal. Hi havia uns homes mirant des de l'ull d'en Capone i li van dir al seu "Pare" que no fumés perquè els anava el fum a ells.

HistòriaEdita

Passat Edita

El Bege es va criar al West Blue, on es va convertir en el cap d'una de les Cinc Famílies de l'Oest. Ràpidament, es va fer un nom a causa del seu hàbit per decapitar els caps de les màfies rivals. El seu objectiu amb això, però, no era obtenir poder o influència, ja que ell simplement robava els diners i els objectes preuats de les famílies que desrocava: En Bege s'acontentava únicament observant la lluita de poder que produïen les seves accions pernicioses.

Aquesta actitud va provocar que el Bege acumulés una gran quantitat d'enemics que va aconseguir repel·lir gràcies als poders de la seva Fruita del Diable. Finalment, es va avorrir del seu domini al West Blue, va navegar cap al Grand Line i es va convertir en un prestigiós capità pirata. Els seus mètodes com pirata, però, no van canviar, ja que ell seguia acabant amb renom capitans sense patir cap dany en el procés. Durant el seu recorregut per la primera meitat de la Grand Line va aconseguir una recompensa de 138.000.000 Berrysymbol pel seu cap.

Saga de la gran Guerra Edita

Arc de l'Arxipèlag de SabaodyEdita

Igual que els altres supernoves, va ser vist per primera vegada haver entrat a l'Arxipèlag Sabaody, després d'haver travessat una de les set rutes d'accés inicial de la Grand Line. La seva primera aparició va ser en un restaurant, on se'l va veure menjant al costat de la Bonney, disgustat per la seva falta de modals. Més tard, se'l va veure presenciant a en Roronoa Zoro caminar en el camí d'un Tenryuubito, causant prop de la convocatòria d'un almirall a l'arxipèlag, si no fos per la intervenció de la Bonney. També va assenyalar que tot i que els Pirates del Barret de Palla estaven tan bojos com els rumors que diuen d'ells, en Zoro va ser realment una bogeria per empunyar l'espasa contra un Tenryuubito. Més tard, llegeix les últimes notícies que en Portgas D. Ace, comandant de la segona divisió d'en Barbablanca seria executat en públic per a la seva sorpresa.

Capone rodejat

Finalment, quan es va assabentar de com en Ruffy va atacar a un Tenryuubito, va ordenar a la seva tripulació partir cap a l'Illa dels Tritons immediatament, dient que no volia fer front a un almirall de la armada. No obstant això, és més tard envoltat d'una horda de soldats de la armada per si mateix, però amb calma els diu que ja havien perdut per força militar pura, pel suport del seu essencialment petit exèrcit del seu cos, així com aquests disparen canons petits (que es van expandir a bales de regular grandària).

Arc de MarinefordEdita

Se li va veure observant l'execució de l'Ace i de com aquest va considerar ridícul el que en Barbablanca vengués els seus aliats.

Arc de després de la GuerraEdita

Capone Nou Món

Capone Bege després de la guerra

Se'l veu comentant que els territoris d'en Barbablanca s'acabaran convertint en mars de sang, ja que el seu protector ha mort.

Ja en el Nou Món es veu com el seu vaixell és atret cap a un objecte gran i en Bege i la seva tripulació no poden fer res més que mirar espantats com són atrets cap a l'objecte.

Durant el Timeskip Edita

En algun punt dels dos últims anys, es va infiltrar a Totto Land amb un objectiu encara desconegut. Al comprovar la força dels Pirates de la Big Mom, va comprendre que el millor era forjar una aliança amb l'emperadriu pirata casant-se amb la seva filla Charlotte Chiffon. Fa un any, en Bege i la Chiffon van tenir al Pez.

Durant una de les festes del te de la Big Mom, una foto de la Mare Carmel, la seva benefactora, va caure al terra per accident. Davant d'això, la Big Mom va reaccionar donant un sorollós crit que va incapacitar a tots els que es trobaven al seu voltant. En aquest moment, en Bege es va adonar que la Big Mom perdia duresa durant els seus xocs psicològics, dada que utilitzaria més endavant per conspirar contra ella. Durant els dos anys que van succeir a la batalla de Marineford, la seva recompensa va anar augmentant fins a arribar als 300.000.000 Berrysymbol.

Saga de l'Aliança Pirata Edita

Arc de Dressrosa Edita

En Bege i la seva tripulació van acompanyar els Pirates de la Big Mom a capturar en Caesar Clown, que es trobava al Thousand Sunny. Davant la seva sorpresa, els Pirates del Barret de Palla van aconseguir plantar-los cara i escapar-se.

Després de la caiguda dels Pirates d'en Donquixot, en Bege era conscient de la derrota d'en Doflamingo i va comentar la seva intenció de capturar en Caesar.

Saga dels Yonko Edita

Arc de Zou Edita

En Bege, juntament amb en Pekoms, va anar a Zou amb l'objectiu de capturar en Caesar Clown i portar en Sanji a la Festa del Te de la Big Mom, per commemorar el casament entre en Vinsmoke Sanji i la Charlotte Pudding. Tot i això, quan en Pekoms va descobrir que el seu lloc natal havia estat destruït per la tripulació d'en Kaido i que els Barret de Palla havien salvat la seva gent, va decidir perdonar-los emportar-se en Sanji. En Bege, però, es va enfadar amb el seu company perquè estava anteposant els sentiments a la seva missió i va disparar en Pekoms per l'esquena.

Arc de Totto Land Edita

Arc del Levely Edita

TriviaEdita

  • El seu nom sembla ser basat en el mafiós nord-americà Al Capone. També està basat en el corsari anglès William le Sauvage, amb qui comparteix aniversari.
  • Va ser l'únic supernova que no va ser votat a la quarta enquesta de popularitat de One Piece. Tot i així, va aconseguir posicionarse al lloc 51 en una enquesta posterior.
  • Els passatemps del Capone Bege son mirar quadres i jugar jocs de taula.
  • L'hàbit del Bege de tallar el cap d'animals sembla ser una referència clara a El Padrí, en la qual Tom Hagen, advocat de la família Corleone, va coaccionar a un dels seus enemics posant el cap decapitat del seu preuat cavall al seu llit.
  • El seu menjar favorit són les mandonguilles i el tomàquet i el que menys li agrada, la salsa de tomàquet.
  • Després del Marshall D. Teach i el Trafalgar Law, va ser el membre de la Pitjor Generació amb la recompensa que va créixer més en comparació amb la seva última recompensa coneguda abans del timeskip, en el seu cas, va créixer 162.000.000 Berrysymbol.
  • És l'únic membre de la Pitjor Generació en estar casat i ser pare.
  • El rang del Bege als Pirates de la Big Mom és una referència a la peça d'escacs del mateix nom, a la qual també se la coneix en anglès com castle, paraula que coincideix amb les habilitats de la seva Fruita del Diable.

ReferènciesEdita

  1. One Piece Manga — Vol. 81 Capítol 807 (pàg. 9), es revela que en Bege és aliat de la Big Mom.
  2. 2,0 2,1 One Piece Manga i Anime — Vol. 51 Capítol 498 (pàg. 12) i Episodi 392, en Capone Bege debuta.
  3. 3,0 3,1 SBS One Piece MangaVol. 68 (pàg. 82), es revela l'edat i alçada d'en Bege.
  4. One Piece Manga i Anime — Vol. 61 Capítol 598 i Episodi 517, hi ha hagut un salt temporal de dos anys a la història.

Navegació Edita

[v · e]
Família Charlotte
Pares: Charlotte Linlin  •  Pound
Fills: Charlotte Perospero  •  Charlotte Compote  •  Charlotte Katakuri  •  Charlotte Daifuku  •  Charlotte Oven  •  Charlotte Mondée  •  Charlotte Amande  •  Charlotte Hachée  •  Charlotte Effilée  •  Charlotte Opera  •  Charlotte Counter  •  Charlotte Cadenza  •  Charlotte Cabaletta  •  Charlotte Gala  •  Charlotte Cracker  •  Charlotte Custard  •  Charlotte Angel  •  Charlotte Zuccotto  •  Charlotte Brûlée  •  Charlotte Broyé  •  Charlotte Nusstorte  •  Charlotte Basskarte  •  Charlotte Dosmarche  •  Charlotte Noisette  •  Charlotte Moscatell  •  Charlotte Mash  •  Charlotte Cornstarch  •  Charlotte Compo  •  Charlotte Laurin  •  Charlotte Mont-d'Or  •  Charlotte Mozart  •  Charlotte Marnier  •  Charlotte High-Fat  •  Charlotte Tablet  •  Charlotte Smoothie  •  Charlotte Citron  •  Charlotte Cinnamon  •  Charlotte Saint-Marc  •  Charlotte Basans  •  Charlotte Melise  •  Charlotte Dacquoise  •  Charlotte Galette  •  Charlotte Poire  •  Charlotte Snack  •  Charlotte Bavarois  •  Charlotte Prim  •  Charlotte Praline  •  Charlotte Kanten  •  Charlotte Kato  •  Charlotte Montb  •  Charlotte Chiboust  •  Charlotte Chiffon  •  Lola  •  Charlotte Mobile  •  Charlotte Marble  •  Charlotte Myukuru  •  Charlotte Maple  •  Charlotte Brownie  •  Charlotte Joconde  •  Charlotte Raisin  •  Charlotte Panna  •  Charlotte Mascarpone  •  Charlotte Joscarpone  •  Charlotte Yuen  •  Charlotte Newichi  •  Charlotte Newji  •  Charlotte Newsan  •  Charlotte Newshi  •  Charlotte Newgo  •  Charlotte Nutmeg  •  Charlotte Akimeg  •  Charlotte Allmeg  •  Charlotte Harumeg  •  Charlotte Fuyumeg  •  Charlotte Nougat  •  Charlotte Pudding  •  Charlotte Flampe  •  Charlotte Anglais  •  Charlotte Wafers  •  Charlotte Wiro  •  Charlotte De-Chat  •  Charlotte Normande  •  Charlotte Dolce  •  Charlotte Dragée  •  Charlotte Anana
Néts: Capone Pez
Familiars polítics: Aladine  •  Capone Bege
Grups: Pirates de la Big Mom  •  Pirates Rodants  •  Pirates del Sol  •  Pirates del Tanc de Foc  •  Família Vinsmoke  •  Germa 66
Habilitats
Fruites del Diable: Soru Soru no Mi  •  Pero Pero no Mi  •  Mochi Mochi no Mi  •  Hoya Hoya no Mi  •  Netsu Netsu no Mi  •  Kuri Kuri no Mi  •  Bisu Bisu no Mi  •  Buku Buku no Mi  •  Mira Mira no Mi  •  Shibo Shibo no Mi  •  Memo Memo no Mi
Estils de lluita: Haki
Armes: Pretzel
Articles relacionats
Arcs: Arc de Thriller Bark  •  Arc de l'Illa dels Tritons  •  Arc de Zou  •  Arc de Totland
Altres: Totland (Illa Pastís  •  Illa Cacau  •  Illa Melmelada)  •  Submón