FANDOM

Capote
Manga - Anime

Capote anime

Informació
Nom japonès: カポーティ
Nom anglès: Capote
Nom català: Capote
Afiliació: Pirates d'en Foxy
Ocupació: Pirata
Sobrenom:
Edat:
Aniversari: 1 de maig[1]
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Capote és un home-peix istiofòrid i un membre dels Pirates d'en Foxy.

AparençaEdita

Capote Colors

Els colors d'en Capote al manga.

En Capote és un home-peix istiofòrid de pell verda, cabells vermells i un nas llarg i afilat, característic dels peixos istiofòrids. Porta una samarreta groga, uns pantalons i guants liles, un cinturó groc i una caputxa de diferents tonalitats de lila. Com tots els membres dels Pirates d'en Foxy, porta una màscara negra.

PersonalitatEdita

Com molts homes-peix, és arrogant i té molta autoconfiança. Tot i això, no mostra odi ni prejudicis contra els humans.

Habilitats i PodersEdita

Com a home-peix, en Capote posseeix una força deu vegades superior a la d'un humà, i encara més sota l'aigua. Tot i això, a diferència d'altres homes-peix, no presenta bones habilitats en navegació, no sent capaç d'escollir el millor camí per aprofitar els corrents, decisió que la Nami va prendre fàcilment.

Karate Home-Peix Edita

Kaimen Wari

En Capote utilitzant Kaimen Wari.

En Capote és un usuari del Karate Home-Peix. És prou fort com per generar una ona de xoc que deixi un tall a la superfície de l'aigua i es propagui, a partir d'un cop amb la seva mà.[2] També es pot posar a la boca d'en Monda i fer la funció de motor per navegar ràpidament entre esculls de corall i remolins marins.[3]

HistòriaEdita

Arc de Long Ring Long LandEdita

Porche, Capote i Monda al Cutie Wagon

La Porche, en Capote i en Monda al seu bot Cutie Wagon.

Al començament del Davy Back Fight, en Capote va participar en la Donut Race amb la Porche al bot "Cutie Wagon", transportats per en Monda. Gràcies a l'habilitat de la Noro Noro no Mi d'en Foxy, van aconseguir guanyar la Donut Race.

Diferències entre el manga i l'animeEdita

A l'anime, en Capote apareix a més jocs del Davy Back Fight.

MarxandatgeEdita

VideojocsEdita

Aparició com a no-jugableEdita

Referències Edita

  1. One Piece Blue Deep: Characters World (pàg. 46), es revela l'aniversari d'en Capote.
  2. One Piece Manga i Anime — Vol. 33 Capítol 307 i Episodi 209, en Capote utilitza el Karate Home-Peix.
  3. One Piece Manga i Anime — Vol. 33 Capítol 308 i Episodi 210, en Capote i en Monda es combinen per crear un motor.