FANDOM

Per al membre dels Pirates Bèsties, veure Jack.
Carbassera Gegant
Carbassera Gegant
Informació
Nom japonès: 巨大豆蔓(ジャイアントジャック)
Nom anglès: Giant Jack
Nom català: Carbassera Gegant
Afiliació:
Ocupació:
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:

La Carbassera Gegant (Giant Jack, en l'original) és una enorme carbassera que es troba al centre del Jardí Superior, travessant el núvol on es troba el Temple del Déu i el núvol on en Zoro, en Wiper i en Gan Fall lluiten contra l'Ohm, per arribar fins a les restes de la ciutat de Shandra. Quan el Jardí Superior va xocar contra la Carbassera en el moment d'arribar al cel, la Campana d'Or va caure en un núvol desert a la part més alta de la Carbassera[1].

La Carbassera Gegant ja no existeix. Quan en Ruffy i la Nami hi pugen amb el waver per arribar al Màxim, la Nami envia un missatge als qui es troben a sota perquè tirin a terra la Carbassera des de l'arrel perquè caigui en direcció oest. Una part la va tallar en Zoro, però no es va ni moure; l'Usopp també va provar de tirar-la a terra, però sense èxit; fins i tot la Nola va quedar-se inconscient colpejant-la amb el cap, però sense resultats; i, per fi, en Wiper va fer servir el seu dial de refús, que va aconseguir tallar-la, creant un pont que va permetre en Ruffy arribar on és l'Eneru i derrotar-lo[2].

TriviaEdita

  • Tot i que a la versió original, es refereixen a la Giant Jack com a una mongetera, a la versió catalana se n'hi diu Carbassera Gegant.
  • Es basa en el conte popular de Les mongetes màgiques, on en Jack intercanvia la seva vaca per unes mongetes que es diu que són màgiques. Quan les mongetes van créixer, van formar una tija gegant que s'enfilà fins als núvols. Pujant per la tija, en Jack va arribar a la casa d'un gegant, a qui va robar una bossa de monedes d'or. Quan el gegant se n'adona, prova de perseguir en Jack, però aquest talla l'enorme tija i el gegant cau i es mata.

ReferènciesEdita

  1. One Piece Manga i Anime — Vol. 31 Capítol 292 i Episodi 189.

NavegacióEdita

[v · e]
Skypieans
Residents: Gan Fall  •  Pierre  •  Conis  •  Pagaya  •  Su  •  Amazona  •  McKinley  •  Marilyn  •  Moyle  •  Mochi
Vehicles: Waver  •  Bot Dial (El Corb)
Habilitats
Fruites del Diable: Uma Uma no Mi
Armes: Dials
Articles relacionats
Arcs: Arc d'Skypiea
Mini-històries: On són ara (Part 1)
Localitzacions: Skypiea  •  Jardí Superior  •  Bilka
Altres: Cafè Carbassa  •  Wago Muland