FANDOM

Esbós
Article incomplet
Ei! Aquest és un Article Incomplet.
"Caribou" no té suficient qualitat i es considera un article incomplet. Ajuda completant-lo!
Caribou
Manga - Anime

Caribou anime

Informació
Nom japonès: カリブー
Nom anglès: Caribou
Nom català: Caribou
Afiliació: Pirates d'en Caribou; Falsa Tripulació del Barret de Palla (abans, temporalment);
Ocupació: Pirata; Capità; Segrestador; Presoner a Udon (abans)
Sobrenom: Caribou "Cabells mullats" (濡れ髪のカリブー, Nuregami no Karibū?)
Edat: 32
Aniversari: 4 de juliol
Alçada: 228 cm
Recompensa: 210.000.000 Berrysymbol
Doblatge català:
Fruita del Diable
Nom japonès: Numa Numa no Mi
Nom català: Fruita del Pantà-Pantà
Significat: Pantà
Tipus: Lògia
En Caribou Cabell Mullat és un supernova de la Nova Era amb una recompensa de 210.000.000 Berrysymbol. És germà d'en Coribou i capità junt amb el seu germà dels Pirates d'en Caribou, es va unir a la Falsa Tripulació del Barret de Palla creient que eren els verdaders per a matar-los des de dins cosa que va fer-los-hi al descobrir la veritat.

Aparença Edita

En Caribou és un home alt amb el cabell fosc arribat fins a les espatlles, amb un distintiu floc mullat i una barba en forma d'una espiral. Té ulls psicòtics amb molts cercles al voltant de les ninetes, orelles punxegudes i extremitats llargues. Ell té una llengua llarga que es veu sovint sobresortint. Porta un abric de capità que sembla ser de pell, fosca per fora i més lleuger i descobert a l'interior, igual que, els pantalons foscos de lleopard i sabates, i una camisa de màniga molt llarga coberta de sang i amb una Creu Fleury que sembla ser el símbol del seu equip anterior. Amb la forma en que porta la camisa, ocultant els seus braços sota la seva màniga llarga, s'assembla a una camissa de força descordada.

Personalitat Edita

En Caribou és una persona psicòtica, violenta coneguda per matar marins. Pel que sembla, creu fermament en Déu, pregant-li que perdoni a la Marina que va intentar disparar-li, però després va ordenar al seu germà sàdicament enterrar l'home amb vida, com a càstig pels "pecats" de la Marina.

Caribou resant

En Caribou resant a Déu demanant que perdoni al marine que ha matat per haver-li mentit

Directament desobeeix les ordres del seu nou capità, per tal de matar un marí tot i que pensava que el seu capità era Ruffy Barret de Palla. Una vegada més demostrant que és molt boig (ja que ell no tenia por d'anar a contradir un pirata amb una recompensa de 400,000,000) i violent cap a la Marina. Ell també tenia previst unir-se en realitat els Pirates del Barret de Palla només per destruir des de dins.Tampoc sembla tenir paciència pel que fa a la costum del seu germà d'enfrontar de manera incorrecta en parlar amb algú.

Malgrat la seva bogeria però (o potser a causa d'ella) sembla tenir almenys un enteniment bàsic de com el món és corrupte, com ho demostra el seu comentari sobre com els marins necessiten desfer-se de la seva "regla no escrita" sobre la manera com està bé mentir als criminals. A més del seu comentari sobre la hipocresia dels marines. Encara que el comentari anterior pot estar basada més en la seva ira cap al mar que mentir sobre els reforços que va demanar abans que qualsevol altra cosa.

També va demostrar ser un pervertit en veure Nami, més tard amagat al barril pensava en entrar a la cambra de les dones i demostrar ser perspicaç ja que es va donar compte de la presència del Kraken.

Encara que pensà correctament d'esperar a atacar a l'Illa dels Tritons, no va ser molt intel·ligent a treure's les cordes i amagar-se ja que el van descobrir i va suplicar a Franky que l'alliberarà a canvi de ser el seu esclau, més tard segrestant a Ishley pensà que ja que ningú (a part dels Barret de Palla) a l'illa sabia alguna cosa sobre qui era que com les sirenes valien molt al vendre-les com a esclaves en el mercat de subhastes, seguiria atrapant-ne més.

En veure la Princesa Sirena va pensar en capturar-la demostrant que no te cap por a en Ruffy.

En Caribou és un capità pirata prestigiosos conegut com un temible assassí d'infants de marina, que ha aconseguit arribar a l'Arxipèlag Sabaody, navegant a través de la primera meitat del Grand Line.

En la seva primera aparició, va ser capaç de detectar la presència de l'amagatall d'un membre de la Marina que estava espiant als reclutes de la Falsa Tripulació i passant els informes als seus superiors. Però, contràriament a això, més tard no es va adonar quan en Franky dins el Sunny estava al costat del seu amagatall, mirant-lo.

Malgrat la seva temible reputació, cap dels Pirates del Barret de Palla el veuen com una amenaça, sinó com res més que una molèstia. Franky va dir que la raó perquè en Caribou no és una amenaça és perquè ha de ser un idiota.

Fruita del Diable Edita

Més informació: Numa Numa no Mi

En Caribou es va menjar la Numa Numa no Mi de tipus lògia. Aquesta li permet ser i tindre el control d'un pantà.

Pot crear pantans de diverses mides, ja sigui a la mà, com el que va usar per ofegar Drip, o un gegant com ho va fer amb la captura d'un trio de sirenes.

Sembla que la gent que va passar per la seva massa pantà pot enfonsar-se en ell, encara que el seu aspecte exterior es veu poc profund, similar a la Yami-Yami de Barbanegra.

També sembla que les persones que es van enfonsar al pantà i van ser absorbits van omplir el seu estómac i satisfer la seva gana, el que actua com una forma d'espai d'emmagatzematge, va afirmar que els pantans que es pot produir sense fons, el que li dóna el poder per emmagatzemar pràcticament tot l'interior del seu cos.

El veritable Sanji va ser capaç de donar-li una puntada malgrat la seva intangibilitat lògia.

Però es mostra més endavant que era perquè va a baixar la guàrdia, ja que no creu que ell pot prendre sol, normalment, en el seu pantà l'element és intangible per permetre atacs que s'absorbeix sense causar dany com el cas del Fals Sogeking.

Una debilitat important d'aquesta fruita és que, si es troba en la seva forma lògia, que es limita al seu volum, com es veu quan Franky tancat en un barril i no va poder escapar. També les debilitats comuns de les fruites del diable.

Armes Edita

Ell va utilitzar una dalla per apunyalar a un soldat de la Marina que estava espiant als Falsos Barret de Palla. També va ser vist manejant una pistola. A l'Illa Tritó del seu cos de fang treu una metralleta enorme per atacar. Guarda les seves armes al seu cos i d'aquesta manera en pot disposar quan vulgui.

Història Edita

IniciEdita

Caribou i el seu germà Coribou van començar a guanyar reputació matant Marines

Arxipèlag SabaodyEdita

Ell i en Coribou van ser nombrats per en Demalo Black com els millors reclutes que havia aconseguit.

A la reunió de la Falsa Tripulació del Barret de Palla apareix per primer cop, junt al seu germà i la seva tripulació, un membre de la armada amagat informa al Quarter General que seria horrible la unió dels pirates amb els del barret de Palla però va ser descobert i atacat amb una llança per en Caribou i va ordenar al seu germà i tripulació de cavar un forat per enterrar-lo i tot i que en Demalo Black li va donar ordres de parar no en va fer cas.
Caribou matant a un marine explorador

En Caribou apunt de matar al soldat de l'armada

Més tard la armada va arribar i en Demalo Black li va ordenar utilitzar el membre de la armada que tenia per a poder fugir però en Caribou el va desobeir i amb una pistola el va matar, juntament els altres membres de la Falsa Tripulació va començar a lluitar contra l'Armada.

Caribou asfixiant a en Drip

En Caribou asfixiant en Drip

En la batalla van aparèixer els pacifistes derrotant a molts membres poderosos de la tripulació i a també en Demalo Black la mentida del qual queda al descobert. Després de la Batalla ell s'ha aconseguit escapar i es troba amb el falsos membres supervivents dels quals mata a en Drip.

Perseguint els del Barret de PallaEdita

Més tard perseguint els verdaders amb la seva tripulació va preparar un atac sorpresa però, quan ell ja havia saltat al Sunny i els seus havien d'abordar el vaixell, el Mohmoo que estirava el vaixell va fugir i va quedar atrapat amb ells. En Franky el va tancar dins un barril. Després la seva tripulació va morir pel Kraken.

Illa TritóEdita

A l'illa Tritó va ser alliberat per unes sirenes i, després d'atrapar-ne una, va començar a segrestar-ne més per vendre-les al Mercat d'esclaus. Després de veure la princesa sirena va pensar que seria una bona idea atrapar-la per vendre-la.

Més tard, quan en Hody Jones i en Vander Decken IX van ser derrotats, en Caribou va infiltrar-se al Palau Ryugu i va alliberar a les sirenes segrestades. Llavors, va robar tots els tresors de palau, incloent-hi el Tamatebako. Va quedar-se allà amagat mentre la família reial i els pirates del barret de Palla estaven celebrant la victòria. Quan la Robin i el Rei Neptú estaven parlant sobre la Shirahoshi, sobre el fet de que ella és l'arma ancestral Posidó, encara amb més motiu va voler segrestar-la. Llavors, quan la Shirahoshi és a la seva habitació sola, en Caribou comença a absorbir-la amb el seu poder, però apareixen en Ruffy, en Zoro i en Sanji, que salven la princesa i envien lluny a en Caribou.

El Kehihihihi d'en Caribou al Nou MónEdita

Després que els Barret de Palla marxessin, en Caribou es va recuperar de l'atac d'en Pekoms i es va dedicar a segrestar més sirenes, però ràpidament en Jinbe el va aturar, etzibant-li una plantofada i tancant-lo en un barril. Un cop capturat, en Jinbe se'l va emportar amb una petita embarcació rodejada d'una bombolla d'aire, però de camí a la superfície es van trobar en Coribou amb el seu vaixell, disposat a alliberar el seu germà.

És llavors quan en Jinbe, sense disposició de lluitar, va decidir canviar de direcció arrossegant la barca tot nedant, fins que van sortir a la superfície per una altra banda. Allà, per la sorpresa dels dos, s'hi van trobar una sucursal del G-5 de la Marina aparentment abandonada i en Jinbe va decidir abandonar en Caribou allà. És llavors quan va aparèixer en Comodor Yarisugi amb els seus homes, tot capturant en Caribou identificant-lo amb el seu cartell de recompensa i amb la idea de cremar-lo viu sota una foguera.

De sobte, però, va aparèixer novament el seu vaixell amb seu germà, en Coribou, i ell, juntament amb els tripulants, van començar una batalla contra els Marines del G-5. En Coribou, durant la batalla, va aprofitar per tallar el pal en què hi estava lligat el Caribou abans que aquest fou calcinat per les flames que tenia als peus, però un cop alliberat, en Caribou els va traïr escapant-se amb el seu vaixell i deixant-los allà tirats, ja pràcticament derrotats per la Marina.

Al cap de poca estona, però, el karma va fer efecte i en Caribou va naufragar a causa de les fortes onades que agitaven el mar del Nou Món. Quan es va despertar, es trobava en una altra illa, estirat a un llit de casa d'una vella, que l'havia cuidat mentre havia estat inconscient. A l'adonar-se que la vella estava dormint, en Caribou va aprofitar per aixecar-se i robar-li un pastís de carn i unes quantes joies, fet que no va semblar neguitejar la vella, ja que quan es va despertar, el va beneficiar amb roba d'abrigar i més pastís de carn per endur-se, donant-li indicacions per anar al port de l'illa.

Anant cap al port, en Caribou es va topar un estrany exèrcit armat que al veure'l en van confondre amb un tal Capità Gaburu. De sobte, per darrere va aparèixer la vella d'abans tirant pedres als soldats, els quals es van veure obligats a fugir. Després de donar-li les gràcies, en Caribou va seguir el seu camí cap al port però la curiositat d'aquell trobament amb els soldats el va fer tornar enrere, trobant-los així altra vegada i observant que el seguien buscant. És llavors quan va decidir amagar-se a una fàbrica, que per la seva sorpresa, estaven fabricant armes. Més tard va adonar-se que els soldats d'aquell exèrcit havien començat una revolta a la plaça, tot cridant als quatre vents que el Capità Gaburu havia tornat i estàven onejant una bandera amb la verdadera cara d'aquest capità, molt semblant a la d'en Caribou. La manifestació, però, es va veure acabada amb l'arribada de l'Scotch, un cíborg subordinat d'en Kaido que tenia el poder en aquella illa, derrotant així tots els soldats que s'estaven manifestant.

En Caribou, després de contemplar l'escena, va decidir tornar a casa la vella que l'havia cuidat. Se la va trobar, però, desmaiada a terra i amb la casa en flames, amb una fotografia a terra que en Caribou la va agafar veient-hi en ella el rostre del Capità Gaburu, que era el nét de la vella. És llavors quan la vella es va despertar i va insistir a en Caribou que marxés d'allà perquè estava en perill, però va ser massa tard, ja que l'Scotch va entrar enfurismat a la casa derrotant la vella. Com un llamp, en Caribou va fugir corrents cap al port.

Un cop al port, es va trobar amb un vaixell del G-5 on hi havia la seva tripulació (l'havien robat un cop guanyada la batalla), que tot i la traïció que havien patit, en Coribou havia decidit buscar-lo altra vegada perquè, segons els hi deia la seva àvia, "és igual el que passi, els germans sempre han d'estar junts".

Paral·lelament, l'Scotch, abusant del seu poder, va portar la pobra vella ferida als
Cariboudisfressat

En Caribou disfressat de Capità Gaburu

soldats revolucionaris, tot ensenyant el que li havia fet i fent-la servir d'exemple del que passava quan algú seguia la ideologia d'en Gaburu. Però és en aquell moment que va fer aparició el vaixell del G-5 amb en Caribou disfressat de Capità Gaburu juntament amb la seva tripulació disposats a lluitar, sota el lema "El Capità viu!, començant d'aquesta manera un enfrontament contra l'Scotch per a salvar la vella.

En Caribou finalment va derrotar l'Scotch anant al seu interior amb la seva forma de fang i seguidament va ordenar que l'exèrcit revolucionari destrossés la fàbrica, alliberant-los d'aquella esclavitud. A partir d'aquell moment, tots els soldats revolucionaris van celebrar la victòria idolatrant molt efusivament en Caribou, pensant-se encara que era el famós Gaburu. Una vegada més, però, una aparició va causar un gir sobtat dels esdeveniments, en aquest cas, arriba l'X Drake en forma d'alosaure. Aquest, va derrotar en Caribou amb una queixalada, emportant-se'l capturat cap al País de Wano. Abans però, la vella li va donar un últim pastís de carn perquè se l'endugués, i acomiadant-se militarment i entre llàgrimes de la vella i de l'exèrcit, en Caribou marxa de l'illa amb el vaixell d'en Drake. La vella va donar gràcies al cel pel retrobament amb el seu "nét" i va decidir fer un cartell amb el seu nom adornat amb flors en record seu, semblant a un monument funerari.

Saga dels Yonko Edita

Arc del País de Wano Edita

CaribouSuplicaRuffy

En Caribou demanant a en Ruffy ser el seu subordinat.

En Caribou va reaparèixer al País de Wano com a presoner a la Mina de presoners Udon. Allà va ser testimoni de la derrota del vigilant Dobon en mans d'en Ruffy i l'Eustass Kid. Més tard, va apropar-se on era en Ruffy per demanar-li alguns tiquets i així poder bescanviar-los per kibidangos, però veient la resposta negativa d'aquest, li va oferir ser a canvi el seu subordinat i ajudar-lo a escapar de la presó. En aquesta conversa, en Caribou també va afegir que en Kid havia perdut el braç contra un dels comandants dolços de l'emperadriu Big Mom, cosa que en sentir-ho, en Kid, amb un aire enfurismat, li va corregir l'afirmació explicant que el comandant dolç havia ferit dels seus tripulants, i que els causants de la pèrdua de l'extremitat havien sigut els Pirates d'en Shanks, durant una batalla contra ells. Arran d'aquesta intervenció, en Caribou va haver de contemplar en segon pla una forta discussió entre en Ruffy i en Kid sobre qui dels dos derrotaria l'emperador Kaido.

Després, en Caribou va ser alliberat de les esposes de Kairoseki per en Raizo, fruit d'una confusió entre claus, i amagant el ninja dins el seu cos, van anar al ring on hi eren en Ruffy i l'avi Hyogoro. Allà en Caribou va tornar a mostrar-se molt submís a en Ruffy dient-li que seria el seu subordinat i que la seva actitud havia canviat (referint-se a l'antagonisme que havia protagonitzat contra els Barrets de palla a l'Illa dels Tritons), petició que en Ruffy va acceptar amb facilitat. A mitjanit, en Caribou i en Raizo van robar la reserva d'O-shiruko d'en Queen per alimentar uns afamats Ruffy i Hyogoro.

Més tard, en Caribou li va explicar a en Raizo com funcionava la xarxa de comunicacions del País de Wano, ajudant-lo a desactivar per complet les comunicacions d'Udon. Un cop en Ruffy i els aliats van aconseguir sortir lliures de la presó, en Caribou va mostrar certa excitació pel dia de la batalla, apuntant que amb l'alliberament de tants presoners, el nombre d'aliats havia augmentat molt. En Raizo, seguidament, li va donar les gràcies pel seu paper fonamental en l'alliberament d'Udon.

Trivia Edita

  • Com molts personatges, el Caribou té un riure distintiu: "Kehihihihi".

Navegació Edita

[v · e]
Pirates d'en Caribou
Capitans: Caribou  •  Coribou
Tripulació: Momoo *
Vaixell: Numabou 
Habilitats
Fruites del Diable: Numa Numa no Mi
Articles relacionats
Arcs: Arc del retorn a Sabaody  •  Arc de l'Illa dels Tritons  •  Arc del País de Wano
Mini-històries: El Kehihihihi d'en Caribou al Nou Món
Altres: Supernova  •  Arxipèlag Sabaody  •  Gaburu  •  Udon
[v · e]
Capitans
East Blue: Monkey D. Ruffy  •  Kuro  •  Krieg  •  Bartolomeo  •  Yurikah  •  Gally  •  Bluejam *
South Blue: Shoujou  •  Foxy  •  Eustass Kid  •  Jewelry Bonney  •  Gyro
North Blue: Masira  •  Trafalgar D. Water Law  •  Basil Hawkins  •  X Drake  •  Caribou  •  Coribou
West Blue: Gecko Moriah  •  Capone Bege  •  Sai
Paradís: Buggy  •  Goo  •  Macro  •  Mikazuki  •  Urouge  •  Scratchmen Apoo  •  Boa Hancock  •  Candy  •  Lacuba  •  Albion
Nou Món: Charlotte Lola  •  Doma  •  Germans DeCalvan  •  McGuy  •  Squard  •  Elmy  •  Ramba  •  A.O.  •  Delacuaji  •  Zodia  •  Palms  •  Bizarre  •  Karma  •  Pavlik  •  Vitan  •  Islewan  •  Epoida  •  Whitey Bay  •  Kechatch  •  Choi  •  Arthur  •  Hangan  •  Reforte  •  Andre  •  Blondie  •  Ninth  •  Brew  •  Amadob  •  Nosgarl  •  Wallem  •  Baggaley  •  Brocca  •  Rush  •  Great Michael  •  Kinga  •  Zucca  •  Cands  •  Colscon  •  Agsilly  •  Julius  •  Happygun  •  Sleepy  •  Forliewbs  •  Shiki  •  Hajrudin  •  Cavendish  •  Leo  •  Ideo  •  Orlumbus
Yonko: Charlotte Linlin  •  Kaido  •  Shanks  •  Marshall D. Teach
Anteriors capitans
Retirats: Alvida  •  Usopp  •  Jango  •  Zeff  •  Dorry  •  Brogy  •  Wapol  •  Bellamy  •  Montblanc Cricket  •  Kibagaeru  •  Brook  •  Jean Bart  •  Portgas D. Ace  •  Barbamarró  •  Chinjao  •  Pedro  •  Jinbe  •  Jarl  •  Jorl  •  Who's Who  •  Sasaki
Arrestats: Arlong  •  Billy  •  Chesskippa  •  Devil Dias  •  Demaro Black  •  Lip Doughty  •  Hody Jones  •  Vander Decken IX  •  Donquixot Doflamingo  •  Barbarrosa
Morts: Gol D. Roger  •  Edward Newgate  •  Rocks D. Xebec  •  John  •  Yorki  •  Roshio  •  Diez Barrels  •  Fisher Tiger  •  Vander Decken  •  Petit Ozu Jr.
[v · e]
Portadors d'armes d'asta
Bastons: Eneru  •  Charlotte Marnier  •  Charlotte Perospero  •  Kumadori  •  Nami  •  Portier  •  Sabo  •  Smoker  •  Vergo 
Llances: Boodle  •  Krieg  •  Nako  •  Shura *  •  Gan Fall  •  Kamakiri  •  Mayushika  •  Calgara   •  Seamars  •  Penguin  •  Speed Jiru  •  Epoida  •  Catarina Devon  •  Kasagoba  •  Ikaros Much  •  Kabu  •  Bian  •  Bomba  •  Rampo  •  Flapper  •  Inhel  •  Cotton  •  Eikon  •  Randolph  •  Vinsmoke Judge  •  Charlotte Saint-Marc  •  Charlotte Joconde  •  Yamon
Tridents: Abdullah  •  Aladine  •  Charlotte Katakuri  •  Charlotte Prim  •  Crocus  •  Fukaboshi  •  Hody Jones  •  Leonero  •  Morley  •  Nekomamushi  •  Neptune  •  Sadi-Chan  •  Saldeath  •  Sunbell  •  Wire
Alabardes: Boa Marigold  •  Charlotte Joscarpone  •  Charlotte Mascarpone  •  Charlotte Oven  •  Edward Newgate   •  Edward Weevil  •  Hannyabal  •  Sai
Dalles: Caribou  •  Charlotte Decuplets  •  Charlotte Brûlée  •  Charlotte Noisette  •  Doc Q  •  Drug Peclo  •  Killer
Destrals: Brogy  •  Dalton  •  Ronse  •  Sentomaru  •  Scopper Gaban  •  X Drake
Altres: Charlotte Yuen  •  Dosun  •  Millet Pine  •  Stansen
[v · e]
Usuaris de Fruites del Diable
Paramècia
Canòniques: Monkey D. Ruffy *  •  Buggy *  •  Alvida *  •  Mikita *  •  Gem *  •  Nico Robin *  •  Galdino *  •  Wapol *  •  Bentham *  •  Zala *  •  Daz Bones *  •  Hina *  •  Bellamy *  •  Edward Newgate  *  •  Foxy *  •  Blueno *  •  Califa *  •  Very Good *  •  Shu *  •  Sharinguru *  •  Brook *  •  Absalom  *  •  Gekko Moriah *  •  Perona *  •  Bartholomew Kuma *  •  Shiki *  •  Jewelry Bonney  •  Capone Bege *  •  Basil Hawkins *  •  Eustass Kid  •  Scratchmen Apoo  •  Urouge  •  Trafalgar Law *  •  Boa Hancock *  •  Magellan *  •  Emporio Ivankov *  •  Inazuma *  •  Jozu *  •  Tsuru *  •  Blamenco  •  Sanjuan Wolf  •  Marshall D. Teach *  •  Vander Decken IX *  •  Kin'emon *  •  Baby 5 *  •  Buffalo *  •  Viola *  •  Jora *  •  Bartolomeo *  •  Leo *  •  Kelly Funk *  •  Sugar *  •  Issho *  •  Gladius *  •  Senor Pink *  •  Machvise *  •  Diamante *  •  Pica *  •  Mansherry *  •  Trébol *  •  Donquixot Doflamingo *  •  Donquixot Rosinante  *  •  Kurozumi Kanjuro  •  Charlotte Pudding *  •  Charlotte Linlin *  •  Charlotte Perospero *  •  Charlotte Brûlée *  •  Charlotte Cracker *  •  Charlotte Galette *  •  Charlotte Opera *  •  Charlotte Mont-d'Or *  •  Charlotte Smoothie *  •  Charlotte Katakuri *  •  Charlotte Daifuku *  •  Charlotte Oven *  •  Carmel  *  •  Streusen *  •  Charlotte Newshi *  •  Morley *  •  Belo Betty *  •  Tama  •  Kozuki Toki  *  •  Shinobu *  •  Shiryu *  •  Kurozumi Higurashi  *  •  Kurozumi Semimaru  *
No canòniques: Ain *  •  Bins *  •  Gild Tesoro *  •  Baccarat *  •  Tanaka *  •  Douglas Bullet *  •  Ann *
Zoan
Naturals: Dolton *  •  Tony Tony Chopper *  •  Pell *  •  Lasso *  •  Chaka *  •  Drophy *  •  Pierre *  •  Rob Lucci *  •  Funkfreed *  •  Kaku *  •  Jabura *  •  Boa Sandersonia *  •  Boa Marigold *  •  Minotaure  •  Minorinoceront  •  Minokoala  •  Minozebra *  •  Dàlmata  •  Onigumo  •  Epoida  •  Pekoms *  •  Smiley  *  •  Kabu *  •  Bian *  •  Morgans *  •  Minochihuahua *  •  Bunbuku *
Prehistòriques: X Drake *  •  Jack *  •  King *  •  Page One *  •  Queen *
Mítiques: Marco *  •  Sengoku *  •  Kaido  •  Catarina Devon *  •  Kurozumi Orochi *
Artificials: Momonosuke *  •  Sheepshead *  •  Ginrummy *  •  Batman *  •  Gazelleman *  •  Holdem *  •  Mouseman *  •  Speed *  •  Snakeman *  •  Rabbitman *  •  Sarahebi *  •  Dobon *  •  Babanuki *  •  Daifugo *  •  Solitaire *  •  Alpacaman *  •  Madilloman *  •  Bao Huang *
Lògia
Canòniques: Smoker *  •  Portgas D. Ace  *  •  Crocodile *  •  Eneru *  •  Kuzan *  •  Marshall D. Teach *  •  Borsalino *  •  Sakazuki *  •  Caribou *  •  Caesar Clown *  •  Monet  *  •  Sabo *
No canòniques: Honey Queen *  •  Gasparde *  •  Simon *
[v · e]
Habitants del North Blue
Lvneel: Montblanc Noland   •  Montblanc Cricket
Flevance: Trafalgar Law  •  Lami 
Notice: Bellamy  •  Sarquiss   •  Hewitt   •  Lily   •  Mani   •  Muret   •  Eddy   •  Rivers   •  Ross 
Germa: Vinsmoke Judge  •  Vinsmoke Sora   •  Vinsmoke Reiju  •  Vinsmoke Ichiji  •  Vinsmoke Niji  •  Vinsmoke Sanji  •  Vinsmoke Yonji  •  Époni  •  Cosette
Illa Swallow: Penguin  •  Shachi
Poble Kuen: Baby 5
Galzburg: Douglas Bullet
Pirates: Basil Hawkins  •  Faust  •  Caribou  •  Coribou  •  Diamante  •  Pica  •  Vergo   •  Trébol  •  Lao G  •  Senor Pink  •  Gladius  •  Machvise  •  Jora  •  Buffalo  •  Dellinger  •  Monet   •  Sugar  •  Avalo Pizarro  •  Doc Q  •  Fossa  •  Vista  •  Thatch   •  Ben Beckman  •  Masira  •  Diez Barrels   •  Wellington *
Govern Mundial: Sakazuki  •  Borsalino  •  Tsuru  •  X Drake  •  Fullbody  •  Blueno  •  Jabura  •  Blugori
Altres: Karasu  •  Marianne  •  Ozu   •  Surume  •  Russian   •  Gimlet   •  Count Times
Habilitats
Fruites del Diable: Ope Ope no Mi  •  Bane Bane no Mi  •  Gasha Gasha no Mi  •  Wara Wara no Mi  •  Numa Numa no Mi  •  Hira Hira no Mi  •  Ishi Ishi no Mi  •  Beta Beta no Mi  •  Sui Sui no Mi  •  Pamu Pamu no Mi  •  Ton Ton no Mi  •  Ato Ato no Mi  •  Guru Guru no Mi  •  Yuki Yuki no Mi  •  Hobi Hobi no Mi  •  Buki Buki no Mi  •  Magu Magu no Mi  •  Pika Pika no Mi  •  Woshu Woshu no Mi  •  Ryu Ryu no Mi (Model Al·losaure)  •  Doa Doa no Mi  •  Inu Inu no Mi (Model Llop)
Estils de lluita: Haki  •  Rokushiki  •  Estil Cama Negra  •  Electro
Articles relacionats
Illes: Regne de Lvneel  •  Micqueot  •  Spider Miles  •  Flevance  •  Illa Minion  •  Illa Swallow  •  Illa Rubeck  •  Notice  •  Rakesh  •  Poble Kuen  •  Regne de Germa  •  Galzburg
Organitzacions: Germa 66  •  Pirates d'en Donquixot *  •  Pirates del Cor  •  Pirates d'en Hawkins  •  Pirates d'en Drake  •  Pirates d'en Bellamy  •  Pirates d'en Caribou
Altres: En Norland el Mentider  •  Amber Lead