FANDOM

Esbós
Article incomplet
Ei! Aquest és un Article Incomplet.
"Carue" no té suficient qualitat i es considera un article incomplet. Ajuda completant-lo!
Carue

CarueTimeskip

Manga - Anime

Carue

Informació
Nom japonès: カルー
Nom anglès: Karoo
Nom català: Carue
Afiliació: Esquadró de Super Ànecs; Nefertari Vivi; Pirates del Barret de Palla; Banda Baroque (abans)
Ocupació: Mascota
Sobrenom:
Edat:
Aniversari: 8 de novembre[1]
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Carue, també escrit "Karoo", és el superànec mascota de la Vivi, un ocell que es fa servir per viatjar a altes velocitats, a més de ser la mascota i amic de la Vivi. Els superànecs són un dels mitjans de transport més ràpids d'Alabasta.

Aparença Edita

En Carue és un ànec gran, de color groc amb les ales també de color groc però acabades de color negre, igual que la cua. Porta un gorro de color blau, amb unes ulleres també amb els vidres blau. Durant el seu viatge per Alabasta portava un barrilet penjat del coll, amb una canya per tal de que pogués beure.

Història Edita

Saga d'Alabasta Edita

Arc de Whiskey Peak Edita

Miss Dimecres ataca

La Vivi ataca en Zoro muntada sobre en Carue.

Apareix per primera vegada ajudant a la Vivi, que en aquell moment encarà era la Miss Dilluns, a l'Igaram i a en Mr. 9 a lluitar contra en Zoro. La Vivi intenta atacar en Zoro però a en Carue li costa acceptar les ordres. Poc després apareixen en Mr. 5 i la Miss Valentine amb l'objectiu d'eliminar la Vivi que gràcies a en Carue es posa a recer. Finalment en Zoro derrota els seus enemics. Quan la Vivi revela als pirates la veritat sobre la Banda Baroque i el seu cap els pirates es comprometen a ajudar-la. Abans de marxar de l'illa la Vivi busca en Carue que s'havia amagat al Merry.

Arc de Little Garden Edita

Poc després d'una petita travessia els pirates arriben a l'illa prehistòrica de Little Garden. En Carue, amb la Vivi i en Ruffy van a explorar l'illa i allà coneixen en Dorry que els convida a dinar, durant el qual es pren una bota de vi emmetzinada i culpa en Ruffy de l'atac, cosa que fa fugir en Carue per la selva. Mentre fuig es troba a en Mr. 5 i la Miss Valentine que havien arribat a l'illa. Aquests el torturen intentant que faci un crit d'avis per atraure als altres i l'obliguen a portar-los davant dels seus companys. Quan arriben en Mr. 3 i la seva companya, la Miss Setmana d'Or, entren en escena i segresten la Nami, en Zoro i la Vivi en un pastís gegant de cera. En Carue, l'Usopp i en Ruffy aconsegueixen escapar. Mentre aquest últim s'enfornta a en Mr. 3 els dos primers lluiten contra en Mr. 5 i la Miss Valentine. Tot i presentar una bona batalla queden molt malferits. Quan el pastís ja ha acabat d'acomplir la seva funció de convertir en estuatues els seus companys l'Usopp troba la manera de contrarrestar els seus efectes i dóna a en Carue una corda plena d'oli que lliga al voltant del pastís, que després encén per tal de fondre la cera i alliberar els companys. Finalment en Zoro derrota a en Mr. 5 i la Miss Valentine. En Carue acompanya en Ruffy a la persecució d'en Mr. 3, al qual finalment derroten. Quan tornen al vaixell, en Sanji ha aconseguit una Brúixola Eterna cap a Alabasta i tots segueixen el viatge.

Arc de Drum Edita

Quan la Nami cau malalta i han de fer una parada a l'Illa de Drum en Zoro i en Carue es queden al vaixell. En Zoro, per entrenar-se, es llança a l'aigua glaçada. En Carue es pensa que es congelarà i es llança per salvar-lo. Quan la tripulació torna al vaixell després de que la Nami es recuperi troben en Carue congelat i en Chooper l'ajuda a descongelar-se. Quan li demanen com és que es troba en aquest estat la Nami colpeja a en Zoro ja que és el causant d'aquest petit incident.

Arc d'Alabasta Edita

De camí cap a Alabasta els pirates es queden sense provisions i s'han de posar a pescar. En Ruffy té la idea de lligar en Carue a la canya per fer-lo servir d'esquer cosa que aconsegueix i el tira al mar enmig d'una boira. En aquesta boira passava en Mr. 2 i es queda enganxat a l'anec. Després que en Mr. 2 pugi al vaixell fa amistat amb els pirates i els mostra els seus poders. Després quan marxa s'adonen que en realitat era un enemic (la desconeixença de qui eren era mútua). Finalment arriben a Alabasta.

Al desembarcar, la Vivi dóna una carta a en Carue perquè la porti a Alubarna al rei Nefertari Cobra on li explica tot el complot de la Banda Baroque. En Carue porta a terme la missió i entrega la carta al rei.

Més tard, quan la Vivi i la tripulació han sortit de la Base Fluvial en direcció a la capítal del país aconsegueixen fer la meitat del camí i travessar el riu Sandora, però un cop a l'altre banda es queden sense mitjà de transport. Per sort, a l'horitzó apareix en Carue amb la resta de l'Esquadró de Super Ànecs i porten els pirates cap a la capital. Un cop a la capital l'esquadró se separa, portant cada pirata per una porta diferent de la ciutat. La Vivi i en Carue, però, es quden una mica més enrere i esperen a que l'Exèrcit Rebel arribi a la ciutat per interposar-s'hi i intentar aturar la batalla, però una bala de canó disparada per un agent infiltrat de la Banda Baroque els ennovula el camp de visió i els cavalls dels rebels els passen per sobre. En Carue es llança sobre la seva amiga per protegir-la de morir aplastada. Quan es recupera apareix en Mr. 2 transformat en l'Usopp, però se n'adonden de la farsa i aconsegueixen fugir cap a les portes per tal d'intentar arribar al centre de la ciutat i aturar la batalla. Un cop al mig de la batalla, als carrers, una bala perduda fereix greument en Carue, que no pot continuar, i la Vivi el deixa en un racó apartat perquè es recuperi.

Quan en Ruffy ha derrotat en Crocodile i la pau ha tornat al país es veu com en Carue es recupera de les ferides al palau reial.

Altres operacions Edita

Vivicaruenoticia

La Vivi i en Carue intentant desxifrar el missatge d'en Ruffy.

En Carue apareix en la minihistòria de portada d'en Gedatsu, prenent un bany termal a les déus que aquest ha obert. També apareix després que els pirates del Barret de Palla destrossessin Enies Lobby, celebrant el fet que estan bé. Quan en Ruffy sobreviu a la Guerra d'en Barbablanca, la Vivi veu el missatge que aquest té al braç quan torna a Marineford i intenta desxifrar-lo amb en Carue al seu costat.

Des de les Cobertes del Món Edita

Després del timeskip, en Carue és vist caminant amb la Vivi i en Matsuge. Ell i en Matsugue estan menjant pomes mentre la Vivi saluda la gent del poble pel seu 18è aniversari.

Referències Edita

  1. SBS One Piece MangaVol. 82, es revela el seu aniversari.