FANDOM

Catacombo
Manga - Anime

Catacombo anime

Informació
Nom japonès: カタコンボ
Nom anglès: N/A
Nom català: Catacombo
Primera aparició: Capítol 602; Episodi 522[1]
Afiliació: Marina
Ocupació: Contraalmirall
Sobrenom:
Edat:
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Catacombo[2] és un contraalmirall de la Marina que va intentar capturar els Pirates del Barret de Palla a l'Arxipèlag Sabaody.[1]

AparençaEdita

En Catacombo és un home de mitjana edat amb cabells negres. Porta bigoti i una barba sense afaitar. També té una petita cicatriu al seu ull dret. Porta una capa i un barret de l'Armada.[1]

GaleriaEdita

Catacombo com a Jove Marine
En Catacombo de jove com a marine.
Catacombo Reacciona a Hancock
La reacció d'en Catacombo al veure la Boa Hancock.

PersonalitatEdita

Com tots els membres de l'Armada, lluita per la justícia, però, com la majoria d'homes, els seus ideals fallen davant la bellesa de la Boa Hancock.[1]

Habilitats i PodersEdita

Com a contraalmirall de l'Armada, en Catacombo té autoritat cap als membres de rang menor. No se l'ha vist lluitant.[1]

HistòriaEdita

Arc del Retorn a SabaodyEdita

Se'l veu per primer cop atacant als del Barret de Palla després de la seva reunió a l'Arxipèlag Sabaody. Ell i l'Armada van ser aturats per la Boa Hancock, que va bloquejar el camí de l'Armada amb el seu vaixell, per tal de poder protegir en Ruffi i ajudar-lo a escapar-se.[1]

Arc del ReverieEdita

En Catacombo estava present a Nova Marineford quan l'Armada va interceptar una comunicació entre la Big Mom i en Kaido.[3]

ReferènciesEdita

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 One Piece Manga i Anime — Vol. 61 Capítol 602 i Episodi 522, en Catacombo apareix per primer cop.
  2. One Piece Blue Deep: Characters World, es revela el nom d'en Catacombo.
  3. One Piece Manga — Vol. 90 Capítol 907, en Catacombo apareix a Nova Marineford.