FANDOM

Chaka
Manga - Anime

Chaka anime

Informació
Nom japonès: チャカ
Nom anglès: Chaka
Nom català: Chaka
Afiliació: Regne d'Alabasta
Ocupació: Comandant de la Guàrdia Reial
Sobrenom: El Xacal (ジャッカルのチャカ, Jakkaru no Chaka?)
Edat:
Aniversari: 26 d'abril
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
Fruita del Diable
Nom japonès: Inu Inu no Mi (Model Xacal)
Nom català: Fruita del Gos-Gos
Significat: Gos
Tipus: Zoan
En Chaka és un dels dos guàrdies en cap al regne d'Alabasta sota les ordres de l'Igaram, juntament amb en Pell. És el capità de la guàrdia reial quan no hi és l'Igaram.

Aparença Edita

En Chaka és un home alt, de pell fosca amb els cabells llargs i negres. Té un nas llarg i ampli semblant al d'un gos salvatge. Porta una túnica llarga, de color verd clar, revelant el seu pit musculós, i té dues corretges de teixit voltant a la cintura: a ratlles, vermell pàl·lid i carmesí gran, i sobre ella un estatge més prim. Al voltant del seu coll porta un collaret compost de grans grans d'or. Porta una espasa enorme amb una empunyadura i beina de color blau, en el seu maluc dret, això implica que, com el seu amic Pell, és esquerrà.

Personalitat Edita

En Chaka és sempre sever i rigorós. És molt lleial a la família real, i està disposat a renunciar la seva vida per tal de protegir-los, com quan en Crocodile va atacar a la Vivi ell la va protegir per tal de que escapés. Ell es preocupa molt per en Pell , el seu millor amic.

És pel que sembla un lluitador fort i experimentat. Va atacar a en Crocodile amb la seva forma de la Fruita del Diable amb el que semblava un atac terrible, però que va ser anul·lat completament pel cos de sorra del Shichibukai.

Fruita del Diable Edita

InuInunoMiModelxackal

En Chaka convertit amb xacal

En Chaka va menjar la Fruita del Diable Inu Inu no Mi (Model Xacal), de tipus Zoan que li permet transformar-se en un xacal. Això li proporcina un augment en la velocitat i destresa física, per això li diuen "Chaka el Xacal". Combina la seva forma amb l'espasa per augmentar la potència en els seus atacs.

ArmesEdita

En Chaka porta una espasa d'aparença exòtica, que fa servir juntament amb la seva Fruita del Diable.

Història Edita

Entrenant a un rebel Edita

Chaka entrenant en Kohza

En Chaka entrenant a en Kohza quan era un nen

Quan en Kohza era un nen i el líder de la Companyia Sun Sun, en Kohza li va preguntar a en Chaka si el podia entrenar. Ell va ser groller amb en Kohza perquè ell li va dir que volia ser entrenat per ell. Abans era el líder de la Guàrdia d'Alabasta, però va ser ascendit a Comandant de la Guàrdia Reial posteriorment.

L'heroi Crocodile Edita

En Chaka, juntament amb en Pell, van saber que uns pirates estaven atacant un poble, però en Crocodile va arribar abans i va derrotar a aquells pirates, quedant com un heroi davant el poble. Quan van arribar en Crocodile ja ho havia fet tot. Quan la revolta va començar a moure's, en Pell i en Chaka volien lluitar, però el Rei Cobra els hi va dir que no. Més tard en Carue va portar la carta de la Vivi a palau. De la informació, es van assabentar de la identitat del seu enemic. El Rei Cobra planejava atacar a en Crocodile, però en Pell li va dir que la Base Pluvial estava massa lluny i que es podien topar amb l'Exèrcit Rebel. Més tard, en Chaka va manar preparar l'Exèrcit Reial.

La guerra d'Alabasta Edita

Crocodile vs Chaka

En Chaka protegint la Vivi i en Kohza d'en Crocodile

Un guàrdia va informar a en Chaka que el Rei no hi era al palau. En Chaka va ordenar a l'Exèrcit Reial que busquessin al rei. Més tard, un guàrdia informa que el Rei està a Nanohana dient que ell va robar la pluja. En Chaka no s'ho va creure, però el guàrdia va dir que el Rei va sortir de la seva habitació i va arribar allà en el temps just.

A mesura que la revolta va començar a moure's en Chaka va ordenar a la guàrdia real de lluitar fins a la mort pel bé del Rei i la Princesa. Un guàrdia infiltrat va disparar un canó dient que havia sigut sense voler, però tenia al braç el tatuatge de la Banda Baroque. A causa de les accions d'en Cocodril i la manca de compassió i honor, va obligar a els homes d'en Chaka a morir sense tenir l'oportunitat de morir amb honor a la batalla. En Chaka es va enfadar i va atacar a en Cocodrils de ràbia, però no va servir de res perquè el cos d'en Crocodile està fet de sorra i va ser derrotat fàcilment, però va sobreviure i va ordenar a la Guàrdia que deixés de lluitar.

Després d'Alabasta Edita

En Chaka va apareixer quan la tripulació dels Barret de Palla van rebre les seves recompenses poc després de la saga d'Enies Lobby, i es va quedar sorprès quan va veure la Nico Robin a la tripulació.

Des de les Cobertes del MónEdita

Gent del Palau d'Alabasta Post

En Chaka amb altra gent del Palau dos anys després

En Chaka apareix amb en Pell, l'Igaram i la Terracota, que els hi estan fent roba nova per assistir al Reverie que es celebrarà aquell any.

Arc de l'Illa PastísEdita

En Chaka s'embarca juntament amb la Família Nefertari, en Pell, en Carue i l'Igaram per anar a Mariejoa, on es celebra la Reverie. En Chaka expressa la seva preocupació per la salut d'en Cobra quan aquest diu que vol preguntar al Govern Mundial sobre els poneglyphs.[1]

ReferènciesEdita

  1. One Piece Manga — Vol. 82 Capítol 823, en Chaka marxa amb la família reial a la Reverie.