FANDOM

Esbós
Article incomplet
Ei! Aquest és un Article Incomplet.
"Charlos" no té suficient qualitat i es considera un article incomplet. Ajuda completant-lo!
Sant Charlos
Manga - Anime

Charloss

Informació
Nom japonès: チャルロス聖
Nom anglès: Saint Charlos (Viz);
Saint Charloss (FUNimation)
Nom català: Sant Charloss
Afiliació: Govern Mundial
Ocupació: Noble Mundial
Sobrenom:
Edat:
Aniversari: 1 de juny[1]
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Sant Charlos[2] és un dels Nobles Mundials. És fill d'en Roswald i germà de la Shalulia.

AparençaEdita

Porta el mateix pentinat que el seu pare i la seva germana. És obès, té una cara ampla i els llavis gruixuts. Sempre porta mocs penjant d'una de les seves fosses nasals.

PersonalitatEdita

En Charlos és més aviat un nen mimat en comparació a la seva germana i no té un sentit de qui incumbeixi la responsabilitat. La seva personalitat es pot comparar amb en Helmeppo quan en Ruffy el va conèixer per primera vegada. Si bé comparteix el mateix menyspreu pels plebeus com el seu pare i la seva germana, ell és més propens a actes immadurs. Si bé la seva família posa als plebeus en el seu lloc, en Charlos els fa patir més del compte. Ell va fer que el seu esclau pateixi igual que la seva germana ho va fer, però mentre que la seva germana simplement li va disparar a l'esclau, el va empènyer fins que es va ensorrar.

També rebutja diners i es compromet a gastar una quantitat absurda de diners per la Keimi només amb la intenció de posar-la en un tanc ple de piranyes i mirar-la nedar per la seva vida. En general no es preocupa molt amb els detalls i deixa al seu escortes per manejar les qüestions de coses com la paperassa.

HistòriaEdita

Arxipèlag de SabaodyEdita

És vist per primera vegada assegut a la part posterior d'un esclau, que es veu obligat a portar de quatre grapes com un cavall. Com que l'home es cansa es mou lentament, també pels abusos d'en Charlos. A part l'home, també tenia un esbirro amb un vestit (no era un esclau, però és més probable que sigui un treballador del govern del món) i dues esclaves al seu costat.

Quan un grup de metges estan portant a un home en la seva presència a l'hospital, se'ls ordena aturar-se. Quan li diuen que l'home s'està morint, en Charlos simplement pateja l'home greument ferit a terra, la planificació per "ajudar" a morir, ja que creu que el respecte és més important que les seves vides. Quan veu una infermera, la Marie , plorant sobre el ferit que portaven, ell diu que ella es convertirà en la seva dona número 13, ordenant que les seves primeres cinc esposes les retornin als plebeus ser. Ell la treu malgrat les seves protestes. Un home es posa dret, suplicant per a ell no prendre Marie de distància, ja que és la seva núvia, però en Charlos simplement li dispara, enfadat de que l'home s'atreviria a estar en la seva presència.

Quan és a punt de marxar, en Zoro s'interposa al seu camí. En Zoro, sense saber qui és, li pregunta si en Charlos coneix la direcció. Consternada per l'actitud aparentment desafiant d'en Zoro, intenta disparar a en Zoro. En Zoro esquiva l'atac i es prepara per tallar a en Charlos en represàlia, però la Jewelry Bonney , en la forma d'una nena, aborda a en Zoro abans que el pugui atacar. Afirma que ell sigui el seu germà i plora la seva "mort". En Charlos es deixa enganyar per simple i va a la seva.
Ruffy pega el Noble Mundial Charloss

L'incident a la Casa de Subhastes

Després a la casa de subhastes quan la Keimi és exposada per a la subhasta en Charlos la vol comprar i en Ruffy va cap a l'escenari on en Hatchan el tracta de detenir i això s'exposa mostrant que és un Home-Peix al que en Charlos respon amb un tret que arriba a en Hatchan i el deixa molt mal ferit, això provoca a en Ruffy una enorme ràbia que acaba donant un cop de puny a en Charlos, deixant-lo fora de combat.

Referències Edita

  2. One Piece Manga — Vol. 90 Capítol 907, es romanitza el seu nom.