FANDOM

Charlotte Amande
Manga - Anime

Charlotte Amande anime

Informació
Nom japonès: アマンド
Nom anglès: Charlotte Amande
Nom català: Charlotte Amande
Afiliació: Pirates de la Big Mom; Família Charlotte
Ocupació: Pirata; Ministra dels fruits secs
Sobrenom: "Dama demoníaca" (鬼夫人, Kifujin?)
Edat: 47
Aniversari: 10 de desembre
Alçada:
Recompensa: Desconeguda
Doblatge català:
La Charlotte Amande, també coneguda com la Dama Dimoni (鬼夫人 Kifujin), és la setena filla de la Família Charlotte, sent la segona de les cuatre bessones que conforma amb la Mondée, la Hachée i la Effilée. És també una membre executiva dels Pirates de la Big Mom i la Ministra de Fruits secs de Totto Land governant l'illa Nous. És una híbrida d'humana i d'un membre de la Tribu Coll de Serp.

Es una antagonista secundària destacada a l'arc de Totto Land.

AparençaEdita

L'Amande és una dona alta i molt prima, extremadament pàl·lida, de cabells llargs, blavós i ondulat per les puntes. Els seus llavis són carnosos, els seus ulls són taciturns i de color verd clar, a més té un nas petit i arrodonit. Al ser mestissa de la tribu de colls de serp, té un coll anormalment llarg amb una línia i dos cors tatuats en ell.

La seva cara sovint està enfosquida per el seu enorme barret tipus pamela que li cobreix el cap, que és fàcilment tres vegades la seva grandària. Quan la seva cara està visible, porta sempre una expressió depriment i una cigarreta a la boca. Porta en les seves orelles un parell d'anells taronges, així com un vestit de línies verticals blau clar i un mocador vermell amb serrells lligat a la cintura.

Galeria Edita

Disseny Amande anime
Disseny de la Amande a l'anime.

PersonalitatEdita

És molt lleial a la Big Mom i porta a terme a qualsevol missió que se li dóna, matant sense cap objecció als enemics.

Sembla ser despietada i sàdica al mateix temps, com es va veure quan va intentar matar en King Baum i es va assegurar que fos una mort llarga i agònica. Sembla tenir molta cura amb l'illa que governa, l'illa Nuts, ja que va intentar detenir la Big Mom quan aquesta l'estava destruint. L'Amande fins i tot ha mostrat una mica d'afecte cap a la seva família, com quan la Brûlée li va demanar ajuda i aquesta va intentar salvar-la.

Relacions Edita

Família Edita

Charlotte Linlin Edita

La Amande és molt lleial a la seva mare ja que executarà qualsevol missió per ella i lluitarà contra els seus enemics.

Germans Edita

La Amande és lleial als seus germans, com quan es va unir a l'exèrcit enfurismat per venjar la derrota del Cracker. També va intentar rescatar la Brûlée del Ruffy quan aquest va mantenir la seva germana petita en captivitat.

Enemics Edita

Família Vinsmoke Edita

Degut a que forma part de la trama de la seva mare per assassinar la família Vinsmoke, la Amande és una enemiga d'aquesta família.

Pirates del Barret de Palla Edita

Després que en Cracker fos derrotat per en Ruffy, ls Amande es va unir a un exèrcit per venjar-lo. Quan el Ruffy va aparèixer a l'illa de Nuts després de capturar la Brûlée, la Amande va intentar atacar a en Ruffy per salvar la seva germana.

Pirates del Tanc de Foc

Quan en Bege i la seva banda van revelar la seva traïció i van fallar el seu assassinat de la Big Mom, la Amande es va unir a la seva família per atacar-los.

King Baum Edita

A causa de la seva fidelitat no desitjada cap a la Nami, l'Amande no va mostrar cap pietat i va tallar per la meitat al King Baum.

Habilitats i PodersEdita

Com a Ministra de fruits secs, l'Amande té autoritat sobre l'illa Nous. Com a executiva dels Pirates de la Big Mom, té autoritat sobre els membres de la seva tripulació de rang inferior. L'Amande és una gran guerrera, sent capaç de massacrar a diversos cavallers armats per recollir ous. Té una gran reputació, ja que en Niji i en Yonji la van reconèixer com un pes pesat dins de la tripulació.

Capacitats físiques Edita

L'Amande és extramadamente forta, ja que va ser capaç d'atacar amb la seva espasa i derrotar un gran nombre de cavallers armats amb armadures i escuts. Mentre acabava amb el King Baum, l'Amande va ser capaç de realitzar un tall vertical net a través del seu gegantí tronc amb gran facilitat, tot i que ho feia lentament per augmentar la seva agonia. A més, també va ser capaç de dur a terme un tall a través del dur mur de caramel del seu germà Perospero, el que va ser prou resistent com per aturar la tècnica gomu gomu no gegant pistol d'en Ruffy. Tot i la mida de la seva espasa, l'Amande és notablement ràpida, ja que va ser capaç de moure-la a molta velocitat per atacar en Ruffy des del darrere.

ArmesEdita

L'Amande brandeix una nodachi anomenada Shirauo. L'espasa és una meito, la qual cosa implica que és de molt alta qualitat. És extremadament bona amb la seva espasa, ja que amb ella va ser capaç de derrotar un gran nombre de cavallers armats amb escuts i armadures, de tallar netament per la meitat a un homie tan gran com en King Baum amb certa facilitat i de tallar el dur candy wall del seu germà Perospero.

HistòriaEdita

Passat Edita

L'Amande va néixer fa 47 anys, sent filla de la Big Mom i un home pertanyent a la Tribu Coll de Serp, com la segona de cuatre germanes, seguint la Mondée i precedint a l'Hachée i l'Effilée.

Saga dels YonkoEdita

Arc de Totto Land Edita

Tres dies abans de les noces entre la Pudding i en Sanji, la Charlotte Linlin va enviar a l'Amande a una illa decorada amb ous molt grans per obtenir-los per al pastís de noces. L'Amande va tenir èxit i els va obtenir, massacrant a diversos cavallers armats que els custodiaven.

Dos dies després, l'Amande va tornar a l'Illa Pastís. Quan en Monkey D. Ruffy va derrotar al Comandant Dolç Charlotte Cracker, ella i un exèrcit format per pirates i familiars directes de la Big Mom van començar a lluitar contra en Ruffy. En el transcurs de la batalla, l'Amande va castigar al King Baum per servir als Pirates del Barret de Palla tallant-lo verticalment de dalt a baix assegurant-se que la seva mort fos llarga i dolorosa. Després d'acabar amb el homie, va agafar la vivre card de la Nami i va veure que era de la Lola. L'exèrcit llavors va tornar a la ciutat amb en Ruffy i la Nami com els seus presoners. Durant els disturbis al castell, l'Amande va estar reunida al costat de diversos membres dels Pirates de la Big Mom a la sala de reunions de la segona planta per parlar sobre la situació dels intrusos.

A l'endemà, l'Amande va assistir a la cerimònia de noces entre en Sanji i la Pudding. Després de que en Ruffy irrompés en la cerimònia a través del pastís nupcial i causés una situació d'alarma, l'Amande va observar com en Jinbe encarava la Big Mom. Més tard, mentre la seva mare assetjava la fortalesa del Bege, l'Amande va comentar que si la fortalesa queia, en Bege moriria i l'aliança sortiria a l'exterior. Just després que en Bege tornés a la seva forma humana i sortís al costat del Caesar i els Vinsmoke, els Pirates de la Big Mom els van rebre amb una descàrrega de bales que van ser bloquejades per l'Ichiji, el Niji i en Yonji.

Just quan el grup del Ruffy, la tripulació del Bege i els Vinsmoke van ser derrotats pels Pirates de la Big Mom, el Tamatebako va caure pel costat est del castell i va explotar, fent que el castell s'ensorrés. Quan el castell es va esfondrar, l'Amande va caure amb ell. No obstant això, van ser salvats quan l'Streusen va utilitzar la seva habilitat per convertir el castell en pastís. Quan els Pirates del Barret de Palla intentaven escapar, el navili tarte de l'Amande, juntament amb una flota de navilis tarte van envoltar el Thousand Sunny. Més tard, va ser testimoni de com el Thousand Sunny va usar el cop de burst per sortir volant del lloc, reportant a continuació la fugida dels del barret de palla.

L'Amande més tard va arribar a l'illa Nous intentant detenir la Big Mom de seguir destruint l'illa. Es va sorprendre el veure allà al Ruffy. Atès que la Big Mom va començar a perseguir el capità pirata, l'Amande va intentar atacar-lo, però ell va evitar l'atac. Posteriorment va romandre a l'illa després que la Big Mom la deixés en ruïnes, escoltant com es qüestionaven els civils la «protecció» que la Big Mom els atorgava.

Trivia Edita

  • El disseny del personatge pot ser una referència a les il·lustracions de John Tenniel per «Les aventures d'Alícia al país de les meravelles» de Lewis Carroll, on representa a Alicia amb un coll allargat.
  • La seva figura i el seu barret s'assemblen a «La Mort» de la pel·lícula El llibre de la vida.
  • La Amande és esquerrana, ja que porta l'espasa a la mà esquerra i l'estoig al maluc dret.
  • El personatge de l'Amande pot inspirar-se en el onryō del folklore japonès a causa de la seva aparença fina i pàl·lida, els cabells llargs, la naturalesa sàdica i l'epítet de "Dama Dimoni". La seva alçada i vestimenta formada per un vestit llarg i un ampli barret de riba recorden la llegenda urbana del Hachishakusama.
  • La Amande va ser classificada pels seus germans petits com la seva segona germana gran favorita, només per darrere de la Smoothie.

NavegacióEdita

[v · e]
Pirates de la Big Mom
Capitana: Charlotte Linlin
Comandants Dolços: Charlotte Katakuri  •  Charlotte Smoothie  •  Charlotte Cracker  •  Charlotte Snack *
Executius: Charlotte Perospero  •  Charlotte Compote  •  Charlotte Daifuku  •  Charlotte Oven  •  Charlotte Mondée  •  Charlotte Amande  •  Charlotte Hachée  •  Charlotte Effilée  •  Charlotte Opera  •  Charlotte Counter  •  Charlotte Cadenza  •  Charlotte Cabaletta  •  Charlotte Gala  •  Charlotte Custard  •  Charlotte Angel  •  Charlotte Zuccotto  •  Charlotte Brûlée  •  Charlotte Broyé  •  Charlotte Nusstorte  •  Charlotte Basskarte  •  Charlotte Dosmarche  •  Charlotte Noisette  •  Charlotte Moscatell  •  Charlotte Mash  •  Charlotte Cornstarch  •  Charlotte Compo  •  Charlotte Laurin  •  Charlotte Mont-d'Or  •  Charlotte Mozart  •  Charlotte Marnier  •  Charlotte High-Fat  •  Charlotte Tablet  •  Charlotte Citron  •  Charlotte Cinnamon  •  Charlotte Saint-Marc  •  Charlotte Basans  •  Charlotte Melise  •  Charlotte Dacquoise  •  Charlotte Galette  •  Charlotte Poire  •  Charlotte Bavarois  •  Charlotte Prim  •  Charlotte Kanten  •  Charlotte Kato  •  Charlotte Montb  •  Charlotte Chiboust  •  Charlotte Mobile  •  Charlotte Marble  •  Charlotte Myukuru  •  Charlotte Maple  •  Charlotte Brownie  •  Charlotte Joconde  •  Charlotte Raisin  •  Charlotte Panna  •  Charlotte Mascarpone  •  Charlotte Joscarpone  •  Charlotte Yuen  •  Charlotte Newichi  •  Charlotte Newji  •  Charlotte Newsan  •  Charlotte Newshi  •  Charlotte Newgo  •  Charlotte Nutmeg  •  Charlotte Akimeg  •  Charlotte Allmeg  •  Charlotte Harumeg  •  Charlotte Fuyumeg  •  Charlotte Nougat  •  Charlotte Pudding  •  Charlotte Flampe
Altres membres: Tamago  •  Pekoms *  •  Bobbin *  •  Streusen  •  Diesel  •  Capone Bege *  •  Jinbe *
Homies: Napoleó  •  Prometeu  •  Zeus *  •  Randolph  •  King Baum   •  Noble Croc  •  Nitro
Subordinats: Pirates del Sol *  •  Pirates del Tanc de Foc *
Aliats: Pirates Bèsties  •  Germa 66 (Família Vinsmoke*  •  Caesar Clown *
Vaixells: Queen Mama Chanter  •  Nostra Castello *  •  Snapper Head *
Habilitats
Fruites del Diable: Soru Soru no Mi  •  Pero Pero no Mi  •  Mochi Mochi no Mi  •  Hoya Hoya no Mi  •  Netsu Netsu no Mi  •  Kuri Kuri no Mi  •  Bisu Bisu no Mi  •  Buku Buku no Mi  •  Mira Mira no Mi  •  Bata Bata no Mi  •  Shibo Shibo no Mi  •  Gocha Gocha no Mi  •  Memo Memo no Mi  •  Tama Tama no Mi  •  Kame Kame no Mi  •  Kuku Kuku no Mi  •  Shiro Shiro no Mi *
Armes: Pretzel  •  Shirauo  •  Mogura  •  Walker
Estils de lluita: Haki  •  Electro  •  Karate Home-Peix
Articles relacionats
Arcs: Arc de Thriller Bark  •  Arc de l'Illa dels Tritons  •  Arc de Dressrosa  •  Arc de Zou  •  Arc de Totto Land  •  Arc del Reverie  •  Arc del País de Wano
Localitzacions: Totto Land (Illa Pastís  •  Illa Cacau  •  Illa Melmelada  •  Illa Nous  •  Illa Formatge  •  Illa Galetes  •  Illa Caramel  •  Illa Gust  •  Illa Licor  •  Illa Blat  •  Illa Cruixent  •  Illa Yakigashi  •  Illa Esponjosa  •  Illa Gelatina  •  Illa Milenge  •  Illa Condiment  •  Illa Gelat  •  Illa Fruites  •  Illa Coberteria  •  Illa Tresoreria  •  Illa Amorosa  •  Illa Kibo  •  Illa 100%  •  Illa Kimi  •  Illa Margarina  •  Illa Exclusiva  •  Illa Topping  •  Illa Noko  •  Illa Patata  •  Illa Negra  •  Illa Piepie  •  Illa Tanega  •  Illa Sanshoku  •  Illa Futoru  •  Illa Package)  •  Illa dels Tritons
Altres: Yonko  •  Família Charlotte  •  Pitjor Generació  •  Nou Món  •  Submón  •  Festa del Te  •  Tamatebako  •  Pirates d'en Rocks
[v · e]
Tribu Coll de Serp
Membres: Charlotte Mondée *  •  Charlotte Amande *  •  Charlotte Hachée *  •  Charlotte Effilée *  •  Charlotte Mascarpone *  •  Charlotte Joscarpone *  •  Charlotte Wiro *
Habilitats
Armes: Shirauo  •  Walker
Articles relacionats
Arcs: Arc de Totto Land  •  Arc del País de Wano
Altres: Totto Land