FANDOM

Charlotte Amande
Manga - Anime

Charlotte Amande anime

Informació
Nom japonès: アマンド
Nom anglès: Charlotte Amande
Nom català: Charlotte Amande
Afiliació: Pirates de la Big Mom; Família Charlotte
Ocupació: Pirata; Ministra dels fruits secs
Sobrenom: "Dama demoníaca" (鬼夫人, Kifujin?)
Edat: 47
Aniversari: 10 de desembre
Alçada:
Recompensa: Desconeguda
Doblatge català:
La Charlotte Amande, també coneguda com la Dama Dimoni (鬼夫人 Kifujin), és la setena filla de la Família Charlotte, sent la segona de les cuatre bessones que conforma amb Mondée, Hachée i Effilé. És també una membre executiva dels Pirates de la Big Mom i la Ministra de Fruits secs de Totto Land governant l'illa Nuts. És una híbrida d'humana i d'un membre de la Tribu Coll de Serp.

Es una antagonista secundaria a l'arc de Totto Land.

AparençaEdita

L'Amande és una dona alta i molt prima, extremadament pàl·lida, de cabells llargs, blavós i ondulat per les puntes. Els seus llavis són carnosos, els seus ulls són taciturns i de color verd clar, a més té un nas petit i arrodonit. Al ser mestissa de la tribu de colls de serp, té un coll anormalment llarg amb una línia i dos cors tatuats en ell.

La seva cara sovint està enfosquida per el seu enorme barret tipus pamela que li cobreix el cap, que és fàcilment tres vegades la seva grandària. Quan la seva cara està visible, porta sempre una expressió depriment i una cigarreta a la boca. Porta en les seves orelles un parell d'anells taronges, així com un vestit de línies verticals blau clar i un mocador vermell amb serrells lligat a la cintura.

PersonalitatEdita

És molt lleial a la Big Mom i porta a terme a qualsevol missió que se li dóna, matant sense cap objecció als enemics.

Sembla ser despietada i sàdica al mateix temps, com es va veure quan va intentar matar en King Baum i es va assegurar que fos una mort llarga i agònica. Sembla tenir molta cura amb l'illa que governa, l'illa Nuts, ja que va intentar detenir la Big Mom quan aquesta l'estava destruint. Amande fins i tot ha mostrat una mica d'afecte cap a la seva família, com quan Brûlée li va demanar ajuda i aquesta va intentar salvar-la.

Habilitats i PodersEdita

L'Amande és una gran guerrera, sent capaç de massacrar a diversos cavallers armats per recollir ous. Té una gran reputació, ja que en Vinsmoke Niji i en Vinsmoke Yonji la van reconèixer com un pes pesat dins de la tripulació.

Capacitats físiques Edita

L'Amande és extramadamente forta, ja que va ser capaç d'atacar amb la seva espasa i derrotar un gran nombre de cavallers armats amb armadures i escuts. Mentre acabava amb el King Baum, l'Amande va ser capaç de realitzar un tall vertical net a través del seu gegantí tronc amb gran facilitat, tot i que ho feia lentament per augmentar la seva agonia. A més, també va ser capaç de dur a terme un tall a través del dur mur de caramel del seu germà Perospero, el que va ser prou resistent com per aturar la tècnica gomu gomu no gegant pistol d'en Ruffy. Tot i la mida de la seva espasa, l'Amande és notablement ràpida, ja que va ser capaç de moure-la a molta velocitat per atacar en Ruffy des del darrere.

ArmesEdita

L'Amande brandeix una nodachi anomenada Shirauo. L'espasa és una meito, la qual cosa implica que és de molt alta qualitat. És extremadament bona amb la seva espasa, ja que amb ella va ser capaç de derrotar un gran nombre de cavallers armats amb escuts i armadures, de tallar netament per la meitat a un homie tan gran com en King Baum amb certa facilitat i de tallar el dur candy wall del seu germà Perospero.

HistòriaEdita

Passat Edita

L'Amande va néixer fa 47 anys, sent filla de la Big Mom i un home pertanyent a la tribu de colls de serp, com la segona de cuatre germanes, seguint la Mondée i precedint a l'Hachée i l'Effilée.

Arc de Totto LandEdita

Tres dies abans de les noces entre la Charlotte Pudding i en Vinsmoke Sanji, la Charlotte Linlin va enviar a l'Amande a una illa decorada amb ous molt grans per obtenir-los per al pastís de noces. L'Amande va tenir èxit i els va obtenir, massacrant a diversos cavallers armats que els custodiaven.

Dos dies després, l'Amande va tornar a l'Illa Pastís. Quan en Monkey D. Ruffy va derrotar al Comandant Dolç Charlotte Cracker, ella i un exèrcit format per pirates i familiars directes de Big Mom van començar a lluitar contra en Ruffy. En el transcurs de la batalla, l'Amande va castigar al King Baum per servir als Pirates del Barret de Palla tallant-lo verticalment de dalt a baix assegurant-se que la seva mort fos llarga i dolorosa. Després d'acabar amb el homie, va agafar la vivre card de la Nami i va veure que era de la Lola. L'exèrcit llavors va tornar a la ciutat amb en Ruffy i la Nami com els seus presoners. [Durant els disturbis al castell, l'Amande va estar reunida al costat de diversos membres dels Pirates de la Big Mom a la sala de reunions de la segona planta per parlar sobre la situació dels intrusos.

A l'endemà, l'Amande va assistir a la cerimònia de noces entre en Sanji i la Pudding. Després de que en Ruffy irrompés en la cerimònia a través del pastís nupcial i causés una situació d'alarma, l'Amande va observar com en Jinbe encarava la Big Mom. Més tard, mentre la seva mare assetjava la fortalesa del Bege, l'Amande va comentar que si la fortalesa queia, en Bege moriria i l'aliança sortiria a l'exterior. Just després que en Bege tornés a la seva forma humana i sortís al costat del Caesar i els Vinsmoke, els Pirates de la Big Mom els van rebre amb una descàrrega de bales que van ser bloquejades per l'Ichiji, el Niji i en Yonji.

Just quan el grup del Ruffy, la tripulació dle Bege i els Vinsmoke van ser derrotats pels Pirates de la Big Mom, el Tamatebako va caure pel costat est del castell i va explotar, fent que el castell s'ensorrés. Quan el castell es va esfondrar, l'Amande va caure amb ell. No obstant això, van ser salvats quan l'Streusen va utilitzar la seva habilitat per convertir el castell en pastís. Quan els Pirates de Barret de Palla intentaven escapar, el navili tarte de l'Amande, juntament amb una flota de navilis tarte van envoltar el Thousand Sunny. Més tard, va ser testimoni de com el Thousand Sunny va usar el cop de burst per sortir volant del lloc, reportant a continuació la fugida dels del barret de palla.

L'Amande més tard va arribar a l'illa Nuts intentant detenir la Big Mom de seguir destruint l'illa. Es va sorprendre el veure allà al Ruffy. Atès que Big Mom va començar a perseguir el capità pirata, l'Amande va intentar atacar-lo, però ell va evitar l'atac.

Posteriorment va romandre a l'illa després que la Big Mom la deixés en ruïnes, escoltant com es qüestionaven els civils la «protecció» que la Big Mom els atorgava.

NavegacióEdita

[v · e]
Família Charlotte
Pares: Charlotte Linlin  •  Pound
Fills: Charlotte Perospero  •  Charlotte Compote  •  Charlotte Katakuri  •  Charlotte Daifuku  •  Charlotte Oven  •  Charlotte Mondée  •  Charlotte Amande  •  Charlotte Hachée  •  Charlotte Effilée  •  Charlotte Opera  •  Charlotte Counter  •  Charlotte Cadenza  •  Charlotte Cabaletta  •  Charlotte Gala  •  Charlotte Cracker  •  Charlotte Custard  •  Charlotte Angel  •  Charlotte Zuccotto  •  Charlotte Brûlée  •  Charlotte Broyé  •  Charlotte Nusstorte  •  Charlotte Basskarte  •  Charlotte Dosmarche  •  Charlotte Noisette  •  Charlotte Moscatell  •  Charlotte Mash  •  Charlotte Cornstarch  •  Charlotte Compo  •  Charlotte Laurin  •  Charlotte Mont-d'Or  •  Charlotte Mozart  •  Charlotte Marnier  •  Charlotte High-Fat  •  Charlotte Tablet  •  Charlotte Smoothie  •  Charlotte Citron  •  Charlotte Cinnamon  •  Charlotte Saint-Marc  •  Charlotte Basans  •  Charlotte Melise  •  Charlotte Dacquoise  •  Charlotte Galette  •  Charlotte Poire  •  Charlotte Snack  •  Charlotte Bavarois  •  Charlotte Prim  •  Charlotte Praline  •  Charlotte Kanten  •  Charlotte Kato  •  Charlotte Montb  •  Charlotte Chiboust  •  Charlotte Chiffon  •  Lola  •  Charlotte Mobile  •  Charlotte Marble  •  Charlotte Myukuru  •  Charlotte Maple  •  Charlotte Brownie  •  Charlotte Joconde  •  Charlotte Raisin  •  Charlotte Panna  •  Charlotte Mascarpone  •  Charlotte Joscarpone  •  Charlotte Yuen  •  Charlotte Newichi  •  Charlotte Newji  •  Charlotte Newsan  •  Charlotte Newshi  •  Charlotte Newgo  •  Charlotte Nutmeg  •  Charlotte Akimeg  •  Charlotte Allmeg  •  Charlotte Harumeg  •  Charlotte Fuyumeg  •  Charlotte Nougat  •  Charlotte Pudding  •  Charlotte Flampe  •  Charlotte Anglais  •  Charlotte Wafers  •  Charlotte Wiro  •  Charlotte De-Chat  •  Charlotte Normande  •  Charlotte Dolce  •  Charlotte Dragée  •  Charlotte Anana
Néts: Capone Pez
Familiars polítics: Aladine  •  Capone Bege
Grups: Pirates de la Big Mom  •  Pirates Rodants  •  Pirates del Sol  •  Pirates del Tanc de Foc  •  Família Vinsmoke  •  Germa 66
Habilitats
Fruites del Diable: Soru Soru no Mi  •  Pero Pero no Mi  •  Mochi Mochi no Mi  •  Hoya Hoya no Mi  •  Netsu Netsu no Mi  •  Kuri Kuri no Mi  •  Bisu Bisu no Mi  •  Buku Buku no Mi  •  Mira Mira no Mi  •  Shibo Shibo no Mi  •  Memo Memo no Mi
Estils de lluita: Haki
Armes: Pretzel
Articles relacionats
Arcs: Arc de Thriller Bark  •  Arc de l'Illa dels Tritons  •  Arc de Zou  •  Arc de Totland
Altres: Totland (Illa Pastís  •  Illa Cacau  •  Illa Melmelada)  •  Submón