FANDOM

Charlotte Compo
Manga - Anime

Compo anime

Informació
Nom japonès: シャーロット・コンポ
Nom anglès: Charlotte Compo
Nom català: Charlotte Compo
Afiliació: Pirates de la Big Mom; Família Charlotte
Ocupació: Pirata; Ministre de Pastís
Sobrenom:
Edat: 39
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Charlotte Compo és el 28è fill de la família Charlotte, el Ministre de Pastís de Totto Land des de l'illa Piepie i un membre executiu dels Pirates de la Big Mom. És el germà bessó gran d'en Laurin.

Actua com a antagonista secundari durant l'arc de Totto Land.

 Aparença Edita

En Compo és un home molt baixet. La seva cara està tapada per un mocador blau cel, una gorra groga amb dues línies taronges, uns auriculars blancs i ataronjats i unes ulleres de sol diminutes. Porta un vestit d'una única peça blau fosc amb el seu nom escrit al pit, unes sabates del mateix color i una capa negra per fora i violeta per dins que li arriba als peus.

 Personalitat Edita

No se sap res de la seva personalitat per el moment.

Com a Ministre de Pastís, en Compo té autoritat sobre l'illa Piepie, i com a executiu dels Pirates de la Big Mom, té autoritat sobre els membres de la seva tripulació de rang inferior.

El Compo és molt àgil i posseeix una forta voluntat, capaç de suportar una ràfega de Haoshoku Haki de la Big Mom.

Armes Edita

Utilitza un tipus de boomerang.

 Història Edita

Passat Edita

El Compo va néixer fa 39 anys juntament amb el seu germà petit Laurin de la Charlotte Linlin i un home desconegut.

Saga dels Yonko Edita

Arc de Totto Land Edita

Va participar en el pla d'assassinat de la família Vinsmoke. Quan la Big Mom va entrar en xoc a causa de la foto de la Carmel, en Compo es va mostrar preocupat per la seva mare. Posteriorment, en Compo va ser repel·lit amb el cop entre la Big Mom i en Ruffy i va caure al costat de tots els altres convidats al casament del castell quan aquest es va ensorrar.

Va ser un dels reclutats per al grup de persecució dels Pirates del Barret de Palla liderat per en Daifuku, però va ser derrotat pel Zeus breeze tempo de Nami.

Trivia Edita