FANDOM

Charlotte Custard
Manga - Anime

Charlotte Custard anime

Informació
Nom japonès: シャーロット・カスタード
Nom anglès: Charlotte Custard
Nom català: Charlotte Custard
Afiliació: Pirates de la Big Mom; Família Charlotte
Ocupació: Pirata; Executiva
Sobrenom:
Edat: 45
Aniversari: 28 de febrer
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
La Charlotte Custard és la 16ª filla de la Família Charlotte, la segona dels bessons Cracker i Angel i una membre executiva dels Pirates de la Big Mom.

Actua com a antagonista secundaria a l'arc de Totto Land.

Aparença Edita

La Custard és una dona prima amb una aparença més juvenil del que és, amb els cabells morat fosc amb una flor sobre ella i els ulls marrons. Porta un vestit d'una única peça magenta, una capa blanquinosa amb adorns roses de vores plumíferes a l'altura del coll i un cinturó fosc on porta la seva espasa.

Personalitat Edita

No es coneix molt sobre la personalitat de la Custard. No obstant això, com a membre de la família Charlotte i dels Pirates de la Big Mom, és lleial tant a la seva família com a la seva tripulació.

La Custard té autoritat sobre els membres de baix rang dels Pirates de la Big Mom, sent així triada per liderar l'esquadró que va perseguir al Capone Bege, un membre de la Pitjor Generació.

Armes Edita

Com el seu germà Cracker, la Custard porta una espasa, tot i que no se l'ha vista utilitzarla.

Història Edita

Passat Edita

La Custard va néixer fa 45 anys en un vaixell, al costat dels seus germans Cracker i Angel.

Arc de Totto Land Edita

La Charlotte Custard va estar present durant la cerimònia de noces entre la Charlotte Pudding i en Vinsmoke Sanji. Durant l'esdeveniment, el Capone Bege va intentar assassinar la Big Mom, però els Pirates de la Big Mom va contraatacar. Quan el còmplice del Bege, en Monkey D. Ruffy, va intentar atacar la Big Mom, la Custard va volar pel xoc de cops entre els dos capitans. No obstant això, la batalla va ser interrompuda per la caiguda del Tamatebako als peus del castell i la seva explosió. Seguidament, el castell es va ensorrar i els Pirates de la Big Mom van caure al buit, encara que la caiguda va ser detinguda per l'Streusen al convertir la part superior de l'edifici en un pastís.

Després de l'ensorrament del castell, la Custard va ser triada per liderar l'esquadró que va perseguir al Capone Bege i a la seva banda. No obstant això, l'esquadró de la Custard els va perdre la pista un cop van fugir en el seu vaixell a causa de que els llimacs marins territorials van fallar.