FANDOM

Charlotte Kanten
Manga - Anime

Charlotte Kanten anime

Informació
Nom japonès: シャーロット・カンテン
Nom anglès: Charlotte Kanten
Nom català: Charlotte Kanten
Afiliació: Pirates de la Big Mom; Família Charlotte
Ocupació: Pirata; Ministre de l'Agar
Sobrenom:
Edat: 28
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Charlotte Kanten és el 48è fill de la Família Charlotte, un membre executiu dels Pirates de la Big Mom i el Ministre de l'Agar de Totto Land, dirigint l'illa Jelly. És el gran del triplet amb en Kanten i en Montb.

Actua com a antagonista secundari de l'arc de Totto Land.

 Aparença Edita

Kanten és un home molt obès amb un cap ample i sense coll. La part superior del seu cap és més llarga i té forma d'eix, i està coberta per bandes que també cobreixen l'ull dret de kanten. La seva boca conté només uns pocs dents que estan molt separats. Té el pèl verd fosc extremadament llarg i arrissat que arriba fins a la part baixa de la seva esquena i és més ample que el seu cos. No fa servir camisa, només porta pantalons negres amb un cinturó en forma de X, així com benes al voltant dels seus braços.

 Personalitat Edita

No se sap molt sobre la personalitat del Kanten, pero sembla ser molt lleial a la seva tripulació.

Com a Ministre d'Àgar, el Kanten té autoritat sobre la illa Jelly a Totto Land i com a executiu dels Pirates de la Big Mom, té autoritat sobre els membres de la seva tripulació de baix rang.

Capacitats físiques Edita

El Kanten té una força física com a mínim digna, ja que breument va poder mantenir un enfrontament amb el Vinsmoke Ichiji, un poderós lluitador sobrehumà.

Armes Edita

Va utilitzar una espasa contra l'Ichiji.

 Història Edita

Passat Edita

Va néixer fa 28 anys juntament amb els seus germans petits Kanten i Montb de la Charlotte Linlin i un home desconegut.

Saga dels Yonko Edita

Arc de Totto Land Edita

En Kanten va assistir a la festa del te i les noces entre el Sanji i la Pudding, on va participar en el pla de la Big Mom per assassinar a la família Vinsmoke.

Com el pla de l'aliança va ser contraproduent, el Kanten va presenciar al Bege usant la seva forma Big Father. La Tamatebako va acabar caient del castell i explotant, causant que aquest s'esfondrés. No obstant això, va evitar morir quan Streusen va convertir una part del castell en un pastís cremós.

Trivia Edita

  • Kanten és la paraula japonesa per l'agar, una substància gelatinosa utilitzada en les postres, el que segueix en la línia de la base dels noms de la família Charlotte i els Pirates de la Big Mom.