FANDOM

Article Destacat Ep! Aquest és el 56è Article Destacat.
"Charlotte Katakuri" ha estat elegit entre els usuaris, per tant és un article d'interès.
Charlotte Katakuri
Manga - Anime

Charlotte Katakuri anime

Informació
Nom japonès: シャーロット・カタクリ
Nom anglès: Charlotte Katakuri
Nom català: Charlotte Katakuri
Primera aparició: Capítol 860; Episodi 825[1]
Afiliació: Pirates de la Big Mom[2]; Família Charlotte[3]
Ocupació: Pirata; Comandant Dolç[2]; Ministre de la Farina
Sobrenom:
Edat: 48
Aniversari: 25 de novembre
Alçada: 509 cm
Recompensa: 1.057.000.000 Berrysymbol[3]
Doblatge català:
Fruita del Diable
Nom japonès: Mochi Mochi no Mi
Nom català: Fruita del Mochi-Mochi
Significat: Enganxós
Tipus: Paramècia
En Charlotte Katakuri és el tercer fill de la Família Charlotte[3], a més és el major dels seus germans bessons Daifuku i Oven. Exerceix com un dels Tres Comandants Dolços dels Pirates de la Big Mom[2], i de Ministre de la farina a Totto Land; governant l'illa Komugi.

Ell és el principal antagonista secundari de l'arc de Totto Land.

AparençaEdita

En Katakuri és un home gros i musculós, amb els cabells granats, curts i en punta i una cicatriu a la banda esquerra de la cara. Porta una bufanda clara, grossa i esparracada, que li cobreix la boca i li arriba fins a les espatlles. La seva boca, generalment coberta, es caracteritza per unes dents extremadament afilades. També porta una jaqueta de cuir estripada que exposa la major part del seu tronc, guants i pantalons foscos, un cinturó amb una sivella en forma de calavera, i botes amb claus i esperons. Té el tronc cobert de tatuatges rosats, i porta braçalets als braços així com genolleres amb una sola punxa.[1]

De petit, tenia el cabell lleugerament més llarg i vestia d'una manera semblant; amb una jaqueta sense mànigues (sense decoració a la part posterior), cinturó i pantalons foscos.

PersonalitatEdita

Sembla que en Katakuri té una conducta molt seriosa i sensata, ja que sembla que es preocupa molt dels objectius de la seva tripulació i família. No té por de prendre la iniciativa encara que no li toqui, tal i com es va veure quan ràpidament va despatxar en Jigra després d'haver previst l'intent d'assassinat a la seva mare.[1]

Entre els seus subordinats, té fama de ser molt perfeccionista i sembla divertir utilitzant el seu Haki per endevinar què diran les persones amb les que conversa; endevinant que Capone Bege li contestaria a una de les seves preguntes: «Sí, entès». La seva calma habitual, però, pot alterar-se si preveu en el futur una situació incontrolable o catastròfica; arribant a posar-se pàl·lid i a perdre els nervis. Al perdre la calma, el seu Kenbunshoku Haki deixa de funcionar, però, el Katakuri és capaç de retornar a la serenitat amb rapidesa. Malgrat tot això, Katakuri, a diferència de molts dels seus germans, manté sempre el cap fred i s'encarrega sovint de tranquil·litzar a les seves tropes i de liderar-les. Ell és també molt escèptic, desconfiant sempre d'allò més probable i maquinant plans alternatius per a assegurar la victòria. A diferència d'alguns dels seus germans, Katakuri no es vana de les seves habilitats ni de la seva força, centrant-se directament a aconseguir les seves metes amb la major eficiència i celeritat possible.

Katakuri no subestima als seus enemics. Tot i això, després d'apallissar al Ruffy, el va menysprear referint-se a ell com «aquest pobre capità» i va ridiculitzar els seus intents de protegir els seus companys. Més endavant, es va burlar d'ell quan va tractar d'evitar l'assalt al seu vaixell per faltar a la seva promesa de combatre individualment amb ell. Tot i ser un home despietat, Katakuri té un gran sentit de l'honor i rebutja l'ajuda externa en els seus combats. Després de descobrir que Flampe estava atacant a en Ruffy des de la distància, Katakuri es va travessar a si mateix amb la seva llança per igualar el mal que li havia produït al Ruffy durant la interferència de la seva germana.

A l'igual que la seva mare, Katakuri és, de forma insospitada, un gran aficionat als dolços, arribant a afirmar que el sucre és la seva font de poder. A causa d'això i de la seva minuciositat, programa berenars a les tres de la vesprada a diari, cosa que els seus cuiners reconeixen com un important esdeveniment en la seva vida. Si el seu berenar es retarda, el Katakuri s'irrita, com va passar a l'endarrerir-se quaranta minuts a causa del seu combat amb el Ruffy. La seva obsessió pels dolços és tal, que va preferir menjar abans d'assegurar-se de la derrota del seu contrincant. Ell manté els seus hàbits alimentaris en secret, ja que és extremadament golafre i descuidat; parlant amb si mateix en èxtasi sobre el menjar i atipant-se de dónuts insalubres. No sembla sentir-se molt còmode quan és afalagat, demanant a la seva germana Brûlée que parés quan aquesta es va posar a divagar sobre la seva grandesa. Tot i això, a Katakuri sembla importarli l'opinió que els altres tenen sobre ell, ja que deixa córrer llegendes incertes sobre la seva persona i manté en secret la seva excessiva golafreria i la seva boca, sent molt sensible a possibles insults o ofenses que tinguin a veure amb la seva anòmala forma de llavis, arribant fins i tot a executar als seus xefs després d'haver visualitzat aquests la cara al complet. Després que la Flampe interferís en el seu combat, el Katakuri va mostrar voluntàriament la seva cara mentre la renyava. Tot i les burles, Katakuri romandre impassible, donant signes d'haver superat el seu complex.

RelacionsEdita

FamíliaEdita

Charlotte LinlinEdita

En Katakuri ha aparegut sent lleial a la seva mare perquè no dubta en eliminar qualsevol que seria una amenaça per ella.[1] Després de preveure l'entrada del Ruffy a través del pastís nupcial, es va col·locar davant de la seva mare per protegir-la de tot mal. Malgrat la seva devoció cap a la seva mare, la Big Mom veu a Katakuri com un fill inferior a ella i no tolera que interfereixi en els seus combats. Quan en Ruffy li va mostrar per segona vegada el retrat trencat de la Carmel, Katakuri es va mostrar molt preocupat per ella. Més tard, quan en Bege va intentar atacar la Big Mom amb els canons de la seva fortalesa, Katakuri els va encallar amb rapidesa, protegint eficaçment a la seva mare mentre ella es trobava en un estat de vulnerabilitat.

Germans Edita

El Katakuri sembla estar en bons termes amb la majoria dels seus germans, als qui tracta d'ajudar en la mesura de les seves possibilitats, com quan els va proporcionar taps per les orelles per evitar ser incapacitats pels crits de Big Mom. Ell també va salvar a Brûlée dels seus captors i li va salvar la vida a Galette abans que caigués al buit a causa de l'ensorrament del castell. Quan en Perospero va rebre l'explosió causada per Pedro, Katakuri es va mostrar preocupat pel destí del seu germà gran, sentint-se alleujat després d'assabentar de la seva supervivència. Quan en Ruffy va tractar d'atacar Mascarpone i Joscarpone, Katakuri ho va impedir, referint-se a ells com els seus «adorables germanets», acció que va repetir quan va intentar atacar Brûlée.

Els seus germans tenen a Katakuri en una altíssima estima, com es va mostrar quan Brûlée el va lloar orgullosament davant d'en Ruffy, encara que ella realment sabia que no era un home perfecte com el presentava. Katakuri i Brûlée tenen una relació molt íntima des de la infància. Quan ella va ser ferida a la cara per uns matons als quals Katakuri havia derrotat, es va culpabilitzar i Brûlée, per evitar que es sentís malament, li va dir que la cicatriu no li feia mal i que ell era perfecte tal com estava. Malgrat els seus intents, a partir de llavors Katakuri va començar a tapar-se la boca amb una bufanda. Malgrat la seva cura pels seus germans, quan en Katakuri es va adonar que la Flampe estava interrompent el seu combat amb Luffy, ell s'hi va acostar i la va reprendre enfadat per ficarse, arribant a ferir-se a si mateix per igualar així el dany produït a Ruffy per causa de la intromissió de la seva germana.

Enemics Edita

Capone Bege Edita

Inicialment, el Katakuri es va mostrar cordial amb en Capone Bege, ja que va evitar que dos dels seus companys de tripulació fossin assassinats abans de la cerimònia per Jigra. Quan els Pirates del Barret de Palla van començar a causar problemes, Bege va immobilitzar al Ruffy i es va adonar del terrible futur que Katakuri havia previst. El comandant, abalançant-se sobre ell, li va ordenar matar a Ruffy, però Bege es va negar i va ordenar als seus aliats posar-se els taps per evitar els crits de Big Mom. Després d'això, Bege va disparar a Katakuri i la seva traïció va ser confirmada. Després del fracàs dell pla d'assassinat, Bege es va transformar en una enorme fortalesa i Katakuri va taponar amb mochi les boques dels seus canons. Més endavant, Katakuri es va encarregar de detenir Bege i Caesar abans que s'escapessin de l'recinte. Després de la fugida de Bege i els seus aliats, Katakuri immediatament va convocar a un exèrcit per perseguir-los.

Monkey D. Luffy Edita

Després de la inesperada entrada de Ruffy a la cerimònia de noces, Katakuri li va impedir destruir el retrat d'Carmel immobilitzant amb el seu mochi. Més endavant, va ordenar a Bege matar Ruffy després que aquest últim aconseguís immobilitzar-lo, però Bege es va negar a el veure que Katakuri va preveure un futur terrible. Després d'això, Katakuri va tractar d'evitar que Ruffy mostrés a Big Mom el retrat destruït de Carmel, però, malgrat els seus esforços per detenir el capità, la foto va ser mostrada a Big Mom i Katakuri va quedar incapacitat. Després del fracàs de el pla, va jurar assassinar a Luffy abans que pogués convertir-se en una veritable amenaça per a la seva mare.

Durant el combat, el Ruffy va aconseguir agafar a Katakuri i arrossegar cap al miro-world de Brûlée per lluitar tot sol, acció que Katakuri va elogiar. Durant el seu combat, Katakuri es va mostrar condescendent i permissiu cap als molts esforços de Ruffy per derrotar-ho, explicant per què no aconseguiria fer-ho. Malgrat tot, Katakuri sembla haver desenvolupat una mica de respecte per Ruffy al comentar la seva eficàcia a l'hora d'esquivar els seus atacs. Encara que va afirmar que no estava subestimant al Ruffy, Katakuri no va confirmar la seva victòria per anar-se'n a berenar. No obstant això, després que en Ruffy va interrompre la seva hora del berenar i va veure el seu rostre, Katakuri es va lamentar per no haver-se assegurat que Ruffy estigués mort. Després que en Ruffy connectés un cop al Katakuri després d'activar el seu gear fourth, el respecte de Katakuri cap Ruffy va semblar créixer; elogiant a Luffy i afirmant entendre com va ser capaç de vèncer al seu germà menor Cracker. No obstant això, després d'interrompre l'ofensiva de Luffy, va declarar que no li tornariaa deixar avantatjar.

Posteriorment, li va fer una proposta perquè s'unís als Pirates de la Big Mom, pero en Ruffy es va comprometre a derrotar-ho. Malgrat el seu desig per acabar amb ell, Katakuri volia derrotar-lo de manera honorable, com es va demostrar quan va desaprovar la intromissió de Flampe o quan es va lesionar a si mateix per fer la baralla més justa. També es va disculpar davant d'en Ruffy per les accions de la seva germana just abans de deixar-la noquejada en un xoc de Haoshoku Haki. Després de reprendre la batalla, Katakuri li va dir a en Ruffy que ja no el veuria més per sota del seu nivell. Finalment, el Katakuri va fallar en la seva missió d'acabar amb en Ruffy al caure tots dos inconscients. Abans de caure inconscient, Ruffy li va dir que es convertiria en el pròxim rei dels pirates; una afirmació que va divertir al Katakuri, que li va respondre que estava mirant massa lluny en el futur. Després de caure, en Ruffy li va mostrar el seu respecte cobrint-li la boca amb el barret del seu vestit. Quan Brûlée va informar que en Ruffy havia aconseguit escapar de Totto Land, Katakuri va somriure satisfet.

Família Vinsmoke Edita

Katakuri va participar en el pla de Big Mom per assassinar a la família Vinsmoke. El seu intent fallit per matar Sanji va alertar els Vinsmoke de la traïció de Big Mom, tot i que no van poder fer res a l'això, ja que Perospero els va immobilitzar. Mentre els Barret de Palla causaven el caos a la cerimònia, Katakuri va dir al seu germà gran que acabés amb els Vinsmoke immediatament, cosa que no va fer. Quan els Vinsmoke van lluitar contra els Pirates de la Big Mom per ajudar a l'aliança a escapar d'el lloc de la cerimònia, Katakuri va derrotar fàcilment a Ichiji en combat. Després de la fuita de la família Vinsmoke i la resta de l'aliança, Katakuri va formar tres equips per perseguir-los.

Habilitats i PodersEdita

En Katakuri és el més poderós dels Tres Comandants Dolços, convertint-se així en el membre més poderós dels Pirates de la Big Mom -a excepció de la seva mare i capitana- i és la «major creació» de la família Charlotte. Com a ministre de la farina, Katakuri governa l'illa Komugi a Totto Land i posseeix una gran autoritat i influència sobre la banda. El Capone Bege, un dels pirates de la Pitjor Generació, va esmentar que ell era simplement un «monstre», alguna cosa que va demostrar al derrotar en qüestió de segons al Vinsmoke Ichiji del Germa 66 estant aquest equipat amb el seu raid suit. També va aconseguir derrotar amb facilitat a la Carrot i detenir un dels seus ràpids cops amb electro  i igualar en combat directe a Luffy amb la seva forma gear fourth activada.

Segons la Brûlée, en Katakuri mai abans havia estat derrotat en combat. La seva recompensa de 1.057.000.000 Berrysymbol suggereix que el Govern Mundial el considera una amenaça extrema.[1] A més, Katakuri compta amb una gran capacitat de lideratge i capacitats tàctiques, sent capaç d'elaborar plans per atrapar i acabar amb els seus enemics amb celeritat.

Capacitats físiquesEdita

En Katakuri té una gran força física, ja que és capaç de llençar gominoles amb prou força com per utilitzar-les com a bales. També té una punteria considerable: Va aconseguir tocar en Jigra des de tan lluny que en Bege no l'havia ni notat.[1]

La major mostra del seu potencial físic es va mostrar quan va derrotar amb facilitat al Vinsmoke Ichiji, un superhumà genèticament modificat sense rebre cap ferida. Ell és també increïblement ràpid llançant els seus atacs; fins al punt que Monkey D. Ruffy, un usuari de Kenbunshoku Haki, va ser incapaç de percebre el cop del Katakuri amb suficient temps com per evadir-lo. En qüestió de segons, en Katakuri va ser capaç de sobreposar-se als trets del Capone Bege, evadir un cop directe del Jinbe i capturar al Ruffy; una demostració més de la seva enorme velocitat i agilitat. Ell també compta amb una forta voluntat, sent capaç de suportar la onada de Haoshoku Haki de la Big Mom i romandre conscient malgrat els seus forts crits.

La destresa física del Katakuri es complementa amb l'habilitat de la seva fruita de el diable, la qual li atorga un estil de lluita similar a les tècniques de la Gomu Gomu no Mi d'en Ruffy. Durant el seu combat amb ell, en Katakuri va poder aturar amb facilitat la major part dels seus atacs. Amb la seva pròpia versió de l'elephant gun, va ser capaç de superar en grandària i potència a l'original del Ruffy. Ell va ser fins i tot capaç de superar la forma snakeman; una forma caracteritzada per una gran velocitat amb la qual en Katakuri va ser capaç de competir. En Katakuri compta també amb una gran durabilitat i resistència, sent capaç de suportar múltiples atacs del Ruffy amb el gear fourth activat i recuperar-se amb rapidesa per contraatacar, dominant al pirata durant la major part del seu enfrontament. També va ser capaç de travessar-se amb la seva pròpia arma i mostrar només una petita incomoditat.

Fruita del Diable Edita

Katakuri arma fruita

En Katakuri crea un arma de mochi

Per més informació veure: Mochi Mochi no Mi

En Karakuri es va menjar la Mochi Mochi no Mi, una Fruita del Diable de tipus Paramècia que li permet convertir qualsevol part del seu cos en mochi. És capaç de produir-lo en grans quantitats, i utilitzar-les com a arma contundent. A més de generar mochi, el Katakuri pot modelar-lo fins a configurar qualsevol forma que desitgi adoptar, com es va veure quan va crear taps per les orelles. També pot estirar els seus braços d'una forma semblant a la del Ruffy. Durant el seu combat amb el Ruffy, ell es va dedicar a imitar en gran part les tècniques del seu rival, fent sorgir nombrosos braços de mochi del seu cos en imitació al gatling gun del Ruffy. Concentrant el mochi en un sol puny, Katakuri és capaç de colpejar amb un poder devastador. Tot i així, el seu mochi és extremadament dèbil a l'aigua.

Katakuri també ha arribat a "despertar" la seva fruita del diable, podent convertir en mochi terra i altres estructures materials per deixar atrapats als seus enemics.

HakiEdita

Katakuri veu futur

En Katakuri observant el futur immediat.

En Katakuri és capaç d'utilitzar el Kenbunshoku Haki amb tal grau que pot veure el futur més immediat. Va ser capaç de detectar i instantàniament impedir un intent d'assassinat a la Big Mom i els seus afiliats que s'hauria dut a terme uns moments més tard per un dels convidats. Les seves prediccions són precises, com quan es va justificar per haver matat el convidat a en Capone Bege i sabia exactament el que aquest li respondria. En Bege el va reconèixer com el pitjor obstacle en el pla d'assassinat.[1]

Tot i això, no és capaç de veure la causa de la seva visió i va quedar confós en veure que la Pudding ploraria i s'agenollaria a l'altar. Tampoc va poder veure el futur alterat per la seva pròpia intervenció. Malgrat pugui veure el futur, això no li garanteix poder-lo canviar o prevenir els esdeveniments que sap que passaran.[4]

En Katakuri també pot utilitzar Busoshoku Haki, com es pot veure quan va aconseguir colpejar i fer sagnar en Ruffy amb un cop amb la cama de mochi.[5] Les seves capacitats amb aquest tipus de Haki són prou altes com per contrarestar i superar els propis atacs del Ruffy i de fet ell mateix ha declarat que el seu Haki és superior al d'en Ruffy, a el qual pot colpejar fins i tot en la seva forma gear fourth, caracteritzada per una gran resistència. Quan en Katakuri va utilitzar la seva tècnica zangiri mochi, el seu Haki va prendre una patró de flames en els seus extrems a l'igual que el de la Big Mom i el del gear fourth del Ruffy.

Ha demostrat també ser capaç d'utilitzar el Haoshoku Haki, una habilitat que sols una entre un milió de persones és capaç d'utilitzar. La primera vegada que se'l va veure utilitzar-la va ser en conjunt amb el propi Haoshoku del Ruffy per deixar inconscients a Charlotte Flampe i els seus subordinats.

Armes
Edita

El Katakuri empunya a la batalla un trident anomenat Mogura que sol imbuir en Busoshoku Haki. Quan no l'utilitza, sembla mantenir-lo en l'interior del seu cos de mochi. Katakuri és extremadament hàbil i destre en el maneig de Mogura, combinant-ho amb els poders de la seva fruita de el diable i la seva destresa física per realitzar estocs d'una potència devastadora.

Ell també utilitza unes petites gominoles que dispara a gran velocitat emulant les bales. La força amb què les llança li permet travessar cranis amb una sorprenent facilitat.

HistòriaEdita

Passat Edita

Katakuri va néixer fa quaranta-vuit anys de Charlotte Linlin en un vaixell al costat de Charlotte Daifuku i Charlotte Oven, els seus germans bessons, sent el major de tots ells. Segons explica la llegenda, Katakuri, després de néixer, es va posar dret i es va posar a dormir assegut en una cadira.

El Katakuri es va aficionar als donuts als dos anys, trencant-se la boca als tres a l'intentar menjar-se massa a el mateix temps. A causa d'això, posseeix les marques característiques cosides de la seva boca. Als cinc anys va consumir la Mochi Mochi no Mi. Durant la seva infància, Katakuri va ser rebutjat pels altres nens a causa de la seva aparença, però, va ser prou fort com per defensar-se, fent-los fugir aterrits.

Malgrat la seva aparença, alguns dels seus germans com Perospero, Oven, Daifuku i Brûlée no ho menyspreaven, encara que Perospero li va dir una vegada que seria capaç de fer amics si amagava la seva boca. En una ocasió als seus deu anys, un grup de matons als quals Katakuri va derrotar van prendre venjança contra ell tallant-li la cara a la Brûlée. La culpabilitat pel que ha passat li va fer convertir-se en un home despietat i fred a què tots temessin per poder protegir la seva família.

Saga dels YonkoEdita

Arc de l'Illa PastísEdita

El dia anterior al casament entre la Charlotte Pudding i en Vinsmoke Sanji, en Katakuri i la Charlotte Smoothie van arribar al Castell Pastís.[2]

El dia del casament, en Katakuri estava al terrat del Castell Pastís quan un home anomenat Jigra va intentar entrar al casament sense ser escorcollat. En Katakuri, veient que en Jigra en realitat volia venjar-se de la Big Mom i atacar el convit, el va disparar quan aquest parlava amb en Capone Bege. En Katakuri va preguntar a en Bege si pensava que estava malament el que havia fet i li va dir que li digués a la Big Mom que havia sigut idea seva matar en Jigra.[1]

Un cop el casament va començar, en Katakuri va ser vist menjant i parlant amb alguns convidats.[6] Mentre la Pudding i en Sanji estaven drets a l'altar, en Katakuri va veure el futur on la Pudding queia a terra entre llàgrimes, cosa que li va causar confusió. Quan aquest esdeveniment ocórrer, la Big Mom, sorpresa i inquieta, va ordenar al capellà que assassinés en Sanji. Sabent que en Sanji esquivaria la bala, en Katakuri va provar de matar-lo ell mateix disparant-li una llaminadura, però en Sanji va ser capaç d'esquivar l'atac, que va impactar en el capellà. Havent fallat el tret, en Katakuri va comentar a la Big Mom que la situació estava a punt d'entrar en un caos absolut impossible d'evitar.[4]

Mochi Mochi no Mi infobox

En Katakuri atura en Ruffy amb els poders de la seva fruita.

Mentre una pila de dobles d'en Ruffy causaven rebombori i confusió a la sala, l'autèntic Ruffy va intentar trencar la fotografia de la Carmel. En Katakuri va aconseguir aturar-lo a temps utilitzant els poders de la seva fruita del diable, immobilitzant-lo i ferint-lo també usant Haki. La Big Mom el va acusar d'interferir en els seus assumptes, ja que ell no és l'encarregat de protegir-la, però en Katakuri la va sorprendre explicant-li que les verdaderes intencions d'en Ruffy eren trencar la fotografia, preguntant-se com pot ser que ho sàpiga. Després, en Jinbe va alliberar en Ruffy utilitzant te negre, explicant també que va ser ell qui va revelar el secret de la fotografia al pirata del barret de palla.[7]

Major BattlesEdita

TriviaEdita

  • Katakuriko significa "midó de patata" en japonès, el qual segueix la temàtica de noms de menjar a la Família Charlotte.
  • En Katakuri té la segona recompensa més alta dels Pirates de la Big Mom. De la mateixa manera, es l'únic fill de la Big Mom amb una recompensa de més de 1.000.000.000 Berrysymbol i va ser el segon personatge de la serie amb una recompensa per sobre de les deu xifres.

ReferènciesEdita

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 One Piece Manga i Anime — Vol. 86 Capítol 860 (pàg. 12-14) i Episodi 825, En Katakuri debuta.
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 One Piece Manga — Vol. 84 Capítol 843 (pàg. 4), En Katakuri és mencionat per primera vegada.
  3. 3,0 3,1 3,2 One Piece Manga — Vol. 86 Capítol 860 (pàg. 14).
  4. 4,0 4,1 One Piece Manga — Vol. 86 Capítol 862, en Katakuri no pot prevenir un esdeveniment que ha vist.
  5. One Piece Manga — Vol. 86 Capítol 863 (pàg. 13), en Katakuri utilitza Busoshoku Haki.
  6. One Piece Manga — Vol. 86 Capítol 861, en Katakuri amb els convidats del casament.
  7. One Piece Manga — Vol. 86 Capítol 863, en Jinbe allibera en Ruffy d'en Katakuri.