FANDOM

Charlotte Oven
Manga - Anime

Charlotte Oven anime

Informació
Nom japonès: シャーロット・オーブン
Nom anglès: Charlotte Oven
Nom català: Charlotte Oven
Primera aparició: Capítol 861; Episodi 827[1]
Afiliació: Família Charlotte; Pirates de la Big Mom[1]
Ocupació: Pirata; Ministre del Menjar Torrat
Sobrenom:
Edat: 48
Aniversari: 25 de novembre
Alçada: 492 cm
Recompensa: 300.000.000Berrysymbol
Doblatge català:
Fruita del Diable
Nom japonès: Netsu Netsu no Mi
Nom català: Fruita Calor Calor
Significat: Calor
Tipus: Paramècia
En Charlotte Oven és el cinquè fill de la família Charlotte, així com el tercer dels bessons Katakuri i Daifuku. És també un oficial dels Pirates de la Big Mom i el Ministre del Menjar Torrat de Totto Land, on governa l'illa Yakigashi.[1]

Actua com a un dels antagonistes secundaris més destacats de l'arc de Totto Land.

 Aparença Edita

l'Oven és un home molt alt i corpulent amb el coll gruixut i musculós. El color del seu cabell manté un degradat entre colors ataronjats i grocs i el seu pentinat està dividit en tres seccions corbes. També compta amb una barba punxeguda voltant de la cara de color groc, celles gruixudes taronges arquejades cap amunt, ulls incisius de llargues pestanyes i nas gruixuda. En la seva fesomia destaquen els seus grans i peluts braços i la seva pell té un lleuger tint rosa clar.

Per el que va a la seva vestimenta, l'Oven manté tot el seu tors a l'descobert, destacant per això la seva llarga capa taronja que porta lligada amb un llaç groc al coll. Vesteix pantalons llargs taronges que subjecta amb un ample cinturó de sivella circular i groga. Utilitza guants marrons i calça unes elegants sabates acabades en bec que semblen adornar les seves cames envoltant amb múltiples anelles.

 Personalitat Edita

l'Oven és un home lleial a la seva família i un entusiasta defensor de l'adequat compliment de les lleis que regeixen Totto Land. La seva fidelitat cap a la llei el va portar a agredir i capturar a la seva germana menor Chiffon malgrat que era necessaria al retoc final del pastís nupcial, cosa que Pudding va esgrimir com a argument per al seu alliberament, mes Oven no va atendre a raons, revelant-se com un home tossut i obcecat i infrangible en la seva determinació per eliminar als criminals. La seva obcecació amb el compliment de les ordres és tal, que va amenaçar amb assassinar a la família de tot aquell que no obeís l'ordre de destruir els miralls de l'illa Cacau.

La seva insensibilitat i indiferència sentimental cap a les seves padrastres va arribar al seu súmmum quan va decidir executar personalment al se padrastre Pound. Al contrari que altres dels seus germans, Oven no sembla posar impediments al seguiment dels plans elaborats pels seus germans, com es va demostrar al seguir totes les exigències de Mont-d'Or en el seu intent per impedir la fugida del Ruffy. A més, Oven sembla respectar les decisions dels seus germans sempre que aquestes no es creuin amb el compliment de la legalitat, com quan va decidir no ingressar a la fàbrica de dolços de l'illa Cacau per no violentar l'ordre de no accés de la seva germana Pudding.

Relacions Edita

Charlotte Linlin Edita

Charlotte Katakuri Edita

Capone Bege Edita

Monkey D. Ruffy Edita

Família Vinsmoke Edita

Com a ministre l'Oven posseeix autoritat sobre l'illa Yakigashi a Totto Land. Oven va ser presentat per Vito, juntament amb el Perospero, la Compote, el Katakuri, la Smoothie i en Daifuku com un dels majors potencials o «monstres» de la família Charlotte. Té una gran voluntat, ja que va romandre conscient a l'esclat de Haoshoku Haki de la Big Mom.

Capacitats físiques Edita

Oven posseeix una gran resistència i força física, ja que va poder detenir amb facilitat una estocada del Pedro, un mink capaç de tallar armadures i escuts de metall amb gran facilitat. A més, va aconseguir dominar sense esforç al Chopper, però va ser atacat per sorpresa per en Niji i tot i que aquest tenia posat el seu raid suit, l'Oven va sortir sense cap ferida de l'enfrontament. El su fort sembla residir a els cops de puny, capaços de tombar a persones tan grans com en Pound. La seva gran durabilitat en combat es una de les majors de tota la família Charlotte i li va permetre recuperar-se amb rapidesa i amb prou feines alguns blaus després de rebre una forta puntada de peu al coll per part d'en Sanji. Oven també va aconseguir recuperar-se fàcilment d'un tret explosiu del Bege que li va encertar al cap; mostrant només algunes ferides superficials. Ell tampoc va patir lesions després de ser colpejat amb un pal gegant al cap pel seu padrastre Pound amb la força suficient com per trencar el propi pal. Fins i tot va ser atropellat per l'enorme nau del Bege, el Nostra Castello, sense efectes aparents. Més tard, va ser travessat per un devastador atac de Ichiji, però es va recuperar amb facilitat; quedant-li un lleu rascada al seu ventre.

Si bé a els seus reflexos són més lents que els del seu germà gran Katakuri (ja que no va poder detectar a Sanji atacant-li), Oven encara podia reconeixer que no va ser Pound qui li havia colpejat; cosa que sí creien els espectadors. Ell sembla comptar amb una gran rapidesa, ja que va ser Capac d'arribar on era el carro conduit per Pudding en qüestió de segons i colpejar Pound amb rapidesa després d'escapar de la runa a diversos metres de distància.

Fruita del Diable Edita

Oven va menjar la Netsu Netsu no Mi, una Fruita del Diable de tipus Paramècia que li permet incrementar la seva temperatura corporal al seu gust. És capaç de transferir la calor que desprèn a qualsevol objecte que tingui contacte amb la part del seu cos que hagi escalfat, com va passar amb l'espasa de Pedro, la qual es va sobreescalfar fins al punt que el mink no va ser capaç de blandirla. La seva habilitat també pot ser utilitzada per escalfar les seves pròpies armes i potenciar-les amb flames.

Oven és capaç fins i tot de transferir la seva calor a grans porcions de l'oceà, fent-ho bullir per atrapar als seus adversaris al mar. Amb aquesta habilitat, va ser capaç de derrotar a molts dels integrants dels Pirates del Sol.

Haki Edita

Oven és capaç d'utilitzar tant el Kenbunshoku Haki com el Busoshoku Haki, però es desconeix el seu nivell d'ús en tots dos casos.

Armes Edita

Oven empunya una enorme naginata amb el mànec de proporcions similars a la fulla. Oven pot utilitzar els poders de la seva fruita del diable per escalfar la seva arma, fent-la esclatar en flames. Se'l va veure fent-la servir per primera vegada quan va decidir executar al Pound amb ella.

 Història Edita

Passat Edita

Arc de Totto Land Edita

Edita

ReferènciesEdita

  1. 1,0 1,1 1,2 One Piece Manga i Anime — Vol. 86 Capítol 861 i Episodi 827, apareix l'Oven per primer cop.

NavegacióEdita

[v · e]
Família Charlotte
Pares: Charlotte Linlin  •  Pound
Fills: Charlotte Perospero  •  Charlotte Compote  •  Charlotte Katakuri  •  Charlotte Daifuku  •  Charlotte Oven  •  Charlotte Mondée  •  Charlotte Amande  •  Charlotte Hachée  •  Charlotte Effilée  •  Charlotte Opera  •  Charlotte Counter  •  Charlotte Cadenza  •  Charlotte Cabaletta  •  Charlotte Gala  •  Charlotte Cracker  •  Charlotte Custard  •  Charlotte Angel  •  Charlotte Zuccotto  •  Charlotte Brûlée  •  Charlotte Broyé  •  Charlotte Nusstorte  •  Charlotte Basskarte  •  Charlotte Dosmarche  •  Charlotte Noisette  •  Charlotte Moscatell  •  Charlotte Mash  •  Charlotte Cornstarch  •  Charlotte Compo  •  Charlotte Laurin  •  Charlotte Mont-d'Or  •  Charlotte Mozart  •  Charlotte Marnier  •  Charlotte High-Fat  •  Charlotte Tablet  •  Charlotte Smoothie  •  Charlotte Citron  •  Charlotte Cinnamon  •  Charlotte Saint-Marc  •  Charlotte Basans  •  Charlotte Melise  •  Charlotte Dacquoise  •  Charlotte Galette  •  Charlotte Poire  •  Charlotte Snack  •  Charlotte Bavarois  •  Charlotte Prim  •  Charlotte Praline  •  Charlotte Kanten  •  Charlotte Kato  •  Charlotte Montb  •  Charlotte Chiboust  •  Charlotte Chiffon  •  Lola  •  Charlotte Mobile  •  Charlotte Marble  •  Charlotte Myukuru  •  Charlotte Maple  •  Charlotte Brownie  •  Charlotte Joconde  •  Charlotte Raisin  •  Charlotte Panna  •  Charlotte Mascarpone  •  Charlotte Joscarpone  •  Charlotte Yuen  •  Charlotte Newichi  •  Charlotte Newji  •  Charlotte Newsan  •  Charlotte Newshi  •  Charlotte Newgo  •  Charlotte Nutmeg  •  Charlotte Akimeg  •  Charlotte Allmeg  •  Charlotte Harumeg  •  Charlotte Fuyumeg  •  Charlotte Nougat  •  Charlotte Pudding  •  Charlotte Flampe  •  Charlotte Anglais  •  Charlotte Wafers  •  Charlotte Wiro  •  Charlotte De-Chat  •  Charlotte Normande  •  Charlotte Dolce  •  Charlotte Dragée  •  Charlotte Anana
Néts: Capone Pez
Familiars polítics: Aladine  •  Capone Bege
Grups: Pirates de la Big Mom  •  Pirates Rodants  •  Pirates del Sol  •  Pirates del Tanc de Foc  •  Família Vinsmoke  •  Germa 66
Habilitats
Fruites del Diable: Soru Soru no Mi  •  Pero Pero no Mi  •  Mochi Mochi no Mi  •  Hoya Hoya no Mi  •  Netsu Netsu no Mi  •  Kuri Kuri no Mi  •  Bisu Bisu no Mi  •  Buku Buku no Mi  •  Mira Mira no Mi  •  Shibo Shibo no Mi  •  Memo Memo no Mi
Estils de lluita: Haki
Armes: Pretzel
Articles relacionats
Arcs: Arc de Thriller Bark  •  Arc de l'Illa dels Tritons  •  Arc de Zou  •  Arc de Totland
Altres: Totland (Illa Pastís  •  Illa Cacau  •  Illa Melmelada)  •  Submón