FANDOM

Charlotte Smoothie
Manga - Anime

Charlotte Smoothie anime

Informació
Nom japonès: シャーロット・スムージー
Nom anglès: Charlotte Smoothie
Nom català: Charlotte Smoothie
Afiliació: Pirates de la Big Mom; Família Charlotte
Ocupació: Pirata; Comandant Dolç, Ministra de Suc
Sobrenom:
Edat: 35 anys
Aniversari: 12 d'octubre
Alçada: 464 cm
Recompensa: 932.000.000 Berrysymbol
Doblatge català:
Fruita del Diable
Nom japonès: Shibo Shibo no Mi
Nom català: Fruita Esprémer Esprémer
Significat: Esprémer
Tipus: Paramècia

La Charlotte Smoothie és la 35a filla de la Família Charlotte i una dels Tres Comandants Dolços dels Pirates de la Big Mom. Exerceix com a Ministra del Suc a Totto Land governant l'illa 100%. Ella és una híbrida entre un humà i un cames llargues, sent la germana gran de les seves bessones Citron i Cinnamon.

Actua com antagonista secundària en l'arc de Totto Land.

 Aparença Edita

L'Smoothie és una dona de dimensions gegants. Els seus ulls són blaus i detallats, i els seus llavis carnosos. Té la pell morena i els cabells llargs, blancs i ondulats que li cobreix el seu ull dret i s'estén per la seva esquena. Al cap porta una gran gorra beix que li cobreix les orelles adornada amb cercles vermells en els seus laterals.

La seva roba consisteix en una espècie de trikini a ratlles de diferents tonalitats roses i el porta cenyit al cos sota una àmplia i llarga bufanda enrotllada groga al voltant del seu coll i pit. Els seus colzes estan coberts per una gruixuda armadura beix del mateix estil que la seva gorra. Al no utilitzar pantalons ni faldilla, porta les cuixes estan al descobert, lluint un tatuatge d'una rosa espinosa a la cama dreta. Porta també un parell de botes on predominen el color rosa i el morat. Aquestes botes s'estenen més enllà de les seves cames fins arribar als genolls, en el que sembla ser una mena d'armadura decorada amb un patró de rombes i cercles. Durant la festa de el te, ella no va utilitzar la seva gorra i va deixar tot el seu cabell al descobert.

Galeria Edita

Smoothie vol. 87
La Smoothie a la portada del volum 87 a color
Smoothie després de creixer manga
L'Smoothie utilitzant els poders de la Shibo Shibo no Mi
Charlotte Smoothie Portrait
Apropament del rostre de l'Smoothie
Smoothie sense gorra
La Smoothie sense gorra a l'anime
Vista vertical Smoothie anime
Disseny de l'Smoothie a l'anime
Smoothie manga color
La Smoothie al manga oficial a color

 Personalitat Edita

Segueix una actitut despreocupada i passiva, acceptant ajudar a la gent mentre això no li impedeixi realitzar les seves altres tasques. Sovint empra un to irònic quan parla, com quan va comentar que «semblava» que estaven «acosant» als Barret de Palla durant la seva persecució. A ella li agrada esprémer la vida d'altres persones o animals tot i el dolor que els causa, i gaudeix bevent el líquid produït; un mètode una mica sàdic, i fins i tot sol oferir aquest líquid a terceres persones; especialment durant les festes del te. Segons sembla, com més particular o bella sigui la persona o l'ésser que esprimeixi, millor serà el sabor, motiu pel qual va intentar esprémer a la Nami després de desfermar el caos a la cerimònia.

Malgrat la seva actitud despreocupada, la Smoothie pot posar-se molt seriosa si la situació ho requereix, escollint la solució més eficaç i ràpida per pal·liar el problema. Ella és també molt perspicaç sobre la naturalesa d'altres persones, com es mostra quan va obviar informar Big Mom sobre la rebel·lió dels presoners per evitar així una reacció furiosa de la seva mare. En ocasions especials, com una festa de el te, ella es mostra amistosa i educada amb els convidats, oferint-los calorosament sucs acabats de fer. Quan aborda un objectiu, Smoothie centra tots els seus esforços en ell i es despreocupa de les conseqüències de les seves accions; com quan va adoptar una grandària gegantesca per enfonsar el Thousand Sunny a risc d'enfonsar el seu propi vaixell per la seva mida i pes.

Relacions Edita

Família Charlotte Edita

És molt lleial a la seva mare i segons sembla, ella vol evitar que es fiqui en conflictes, ja que va assegurar que no era necessària la seva presència quan ella es va presentar a la sala del tresor per detenir en Brook. Confia tant en la seva mare que va afirmar que no moriria tan fàcilment ni tan sols si fos presonera del Kaido.

Tamago Edita

Sembla tenir en alta estima al Tamago, escoltant i seguint els seus consells a peu de la lletra tot i tenir una major autoritat que ell dins de la tripulació. Quan va fracassar en la seva captura del Brook, va informar al Tamago immediatament i es va disculpar per fracassar.

Enemics Edita

Pirates del Tanc de Foc Edita

Abans de revelar la seva traïció, els Pirates del Tanc de Foc es mostraven lleials a la Big Mom, però, després de revelar els seus intents d'assassinat, l'Smoothie va tractar de detenir-los, però es va veure incapacitada pels crits de la seva mare. Després que en Bege i els seus aliats es retiressin a la seva fortalesa, l'Smoothie va manifestar el seu desig de donar-los una lliçó exemplaritzant davant del món.

Pirates del Barret de Palla Edita

A causa de la seva enemistat amb la Big Mom, l'Smoothie i la resta de la seva família veuen a la tripulació com a enemics. La seva primera interacció amb aquesta tripulació va passar amb en Brook, qui la va tendir un parany i la va deixar fora de la sala del tresor que estava protegint.

Quan va veure a en Ruffy interrompre les noces, es va sorprendre que seguís amb vida a causa de l'informe de la seva mort. Posteriorment, l'Smoothie va atrapar a la Nami, però la Reiju va aconseguir alliberar-la. Una vegada que la tripulació es va reorganitzar, Smoothie li va jurar a la seva mare que no permetria que els seus enemics escapessin amb vida. Durant la persecució del Thousand Sunny, els va atacar amb diverses estocades amb la seva espasa.

Familia Vinsmoke Edita

Atès que l'Smoothie va participar en el pla de la seva mare per assassinar a la família Vinsmoke, és una enemiga declarada d'aquesta família. Quan l'Smoothie estava a punt de matar la Nami, la Reiju va aconseguir salvar-la donant-li una forta puntada. L'Smoothie comentar més endavant que les habilitats verinoses de Smoothie suposaven un problema. Més tard, quan la família Vinsmoke va confrontar als Pirates de la Big Mom, l'Smoothie va aconseguir atrapar la Reiju, però no va poder matar-la a causa de l'explosió d'el Tamatebako i el col·lapse del castell de l'illa Pastís.

Com una dels Tres Comandants Dolços, la Smoothie posseeix un gran poder i influència dins dels Pirates de la Big Mom, sent una de les més alts mandataries, només superada en autoritat per la pròpia Charlotte Linlin. Com a ministra, Smoothie governa sobre una de les trenta-cinc illes de Totto Land. La seva recompensa, 932.000.000Berrysymbol, és una prova de que el Govern Mundial la considera una pirata molt perillosa.

Smoothie posseeix també una notable capacitat de lideratge i habilitats tàctiques, sent capaç d'elaborar plans per atrapar i acabar amb els seus enemics amb gran rapidesa.

Capacitats físiques Edita

A causa de la seva gran mida, Smoothie posseeix una gran força física i és capaç d'agafar i esprémer fàcilment a un humà de mida mitjana. Durant la festa de el te, va esprémer de manera similar a una girafa, rebregant el seu llarg coll amb una sola mà. Durant el caos en la cerimònia de noces, Smoothie va aconseguir bloquejar amb facilitat un cop de peu de la Vinsmoke Reiju, la qual havia estat capaç de llançar per l'aire al Yonji amb un sol dels seus braços. Ella també compta amb una forta voluntat, sent capaç de suportar la onada de Haoshoku Haki de la Big Mom i romandre conscient malgrat els seus forts crits.

Fruita del Diable Edita

Per més informació veure: Shibo Shibo no Mi.

La Smoothie va consumir la Shibo Shibo no Mi, una Fruita del Diable de tipus Paramècia que li atorga l'habilitat d'esprémer suc dels objectes (animats o inanimats) com si d'un drap humit es tractés. En el procés la víctima acaba assecant-se i el consumidor pot beure dit líquid. Mentre més gran sigui la peculiaritat o estranyesa de la persona, animal o objecte que esprimeix, millor sabrà el suc produït. Ella també pot utilitzar la seva habilitat en si mateixa per eliminar alguna substància perjudicial, com el verí que Reiju li va impregnar.

Smoothie també sembla ser capaç de fer que els objectes absorbeixin líquids, inclòs el seu propi cos; augmentant la seva grandària i pes fins a simular les característiques d'un gegant. Ella és capaç d'alliberar aquests líquids en explosions concentrades, com es va mostrar quan va atacar el Thousand Sunny amb una estocada a distància; mostrant-se a continuació com el líquid gotejava de la seva espasa.

Haki Edita

Smoothie és capaç d'utilitzar tant el Kenbunshoku Haki com el Busoshoku Haki, però es desconeix el seu nivell d'ús en tots dos casos.

Armes Edita

Branbeix una gran espasa d'empunyadura blau i amb la beina en forma de trepant.

 Història Edita

Passat Edita

Saga dels Yonko Edita

Arc de Totto Land Edita

Arc del País de Wano Edita

Trivia Edita

  • Un smoothie és un batut de fruita fresca amb llet, iogurt o gelat. El nom segueix els noms temàtics de la Família Charlotte i els Pirates de la Big Mom.
  • Posseeix la novena recompensa activa més elevada vista fins al moment, superada exclusivament pels Yonko, en Ruffy, el Queen, el Katakuri i el Jack. És també la segona dona amb la recompensa més alta coneguda, sent només superada per la Charlotte Linlin.
  • La seva capacitat de drenar el líquid dels cossos és similar a un dels poders més característics de la Suna Suna no Mi.
  • El menjar favorit del l'Smoothie és el seu batut homònim, mentre que el seu menjar menys favorit és la carn.
  • Va ser classificada pels seus germans petits com la seva germana gran preferida.

Edita