FANDOM

Charlotte Snack
Manga - Anime

Charlotte Snack anime

Informació
Nom japonès: シャーロット・スナック
Nom anglès: Charlotte Snack
Nom català: Charlotte Snack
Primera aparició: Capítol 894; Episodi 798 (silueta); Episodi 869
Afiliació: Família Charlotte; Pirates de la Big Mom
Ocupació: Pirata; Comandant Dolç (abans)
Sobrenom:
Edat: 30
Aniversari: 29 d'octubre
Alçada:
Recompensa: 600,000,000Berrysymbol
Doblatge català:

El Charlotte Snack és el 44è fill de la Família Charlotte, un membre executiu dels Pirates de la Big Mom i el Ministre del Fregit de Totto Land, governant l'illa Potato. Era un dels Quatre Comandants Dolços fins que va ser derrotat per l'Urouge. És el germà bessó gran d'en Charlotte Bavarois.

 Aparença Edita

Snack és un home de grans dimensions i de cos robust. La seva cara mostra generalment una expressió d'enuig i es caracteritza pel seu nas amb forma de cogombre. Porta una jaqueta de llana lleugera que s'assembla a la llana d'ovella, una bufanda fosca amb ratlles fines i té plaques d'armadura en els braços. El seu cap és bastant petit en comparació amb el seu cos.

A l'anime, el seu nom apareix a la part davantera de la jaqueta.

Galeria Edita

Snack arc de totto land
Aspecte del Snack durant l'arc de Totto Land.
Disseny Snack anme
Disseny del Snack a l'anime.

 Personalitat Edita

El Snack es un home amb un temperament marcadament irascible i guarda un profund odi cap a Pitjor Generació, pel fet que va ser un dels seus integrants, l'Urouge, qui el va derrotar i va provocar que fos rellevat del seu rang de Comandant Dolç.

Com un antic Comandant Dolç, l'autoritat del Snack dins dels Pirates de la Big Mom era total. La seva perillositat i poder es veu reflectit en la seva gran recompensa, de 600.000.000Berrysymbol que demostra l'alta perillositat d'aquest per al Govern Mundial. A causa de la seva derrota a les mans de l'Urouge, va perdre aquesta autoritat i els privilegis que li concedien. Com a Ministre del fregit, té total autoritat sobre tota l'illa Potato.

Armes Edita

S'el va veure empunyant una katana gegant quan es disposava a enfrontar-se al Vinsmoke Judge.

 Història Edita

Passat Edita

Va néixer fa 30 anys juntament amb el seu germà bessó Bavarois.

Durant el Timeskip Edita

Durant el salt temporal, el Snack es va enfrontar a l'Urouge, un pirata de la Pitjor Generació després que aquest entrés a Totto Land, però va ser derrotat en combat. Després de l'incident, va ser degradat del seu càrrec, però va seguir formant part de la tripulació com a executiu.

Saga dels Yonko Edita

Arc de Totto Land Edita

Snack va arribar a l'illa Cacau amb els seus germans per unir-se al Charlotte Oven i emboscar a Monkey D. Ruffy i la seva tripulació, remarcant amb odi que el seu capità era part de la Pitjor Generació. Quan l'hora de la trobada dels Pirates del Barret de Palla s'acostava, els Pirates de la Big Mom estaven encara més preparats per emboscar al Ruffy, un cop sortís del món dels miralls.

Quan en Ruffy va sortir pel mirall, Snack va quedar petrificat a el veure que el Germa 66 estava atacant la flota dels Pirates de la Big Mom que hi havia al voltant de l'illa. Estava tan preocupat per l'atac del Germa 66 que no es va adonar de l'ordre de l'Oven d'evitar que el Sanji i en Ruffy s'escapessin per l'aire. Després de que la flota dels Pirates de la Big Mom destruïssin una part del castell principal del Germa, el Snack va pujar al regne per enfrontarse amb el Vinsmoke Judge.

Trivia Edita

  • Snack comparteix la temàtica gastronòmica dins dels membres de la família Charlotte i els Pirates de la Big Mom. Un snack és una petita porció d'aliments ingerits entre àpats.
  • És l'únic comandant dolç sense poders d'una fruita del diable revelats.

Edita