FANDOM

Charlotte Zuccotto
Manga - Anime

Charlotte Zuccotto anime

Informació
Nom japonès: シャーロット・ズコット
Nom anglès: Charlotte Zuccotto
Nom català: Charlotte Zuccotto
Afiliació: Pirates de la Big Mom; Família Charlotte
Ocupació: Pirata; Ministre de l'Alcohol
Sobrenom:
Edat: 44
Aniversari:
Alçada:
Recompensa:
Doblatge català:
En Charlotte Zuccotto és 18è fill de la família Charlotte així com el Ministre de l'Alcohol de Totto Land, dirigint l'illa Liqueur. És també un membre executiu dels Pirates de la Big Mom.

Actua com a antagonista secundari durant l'arc de Totto Land.

 Aparença Edita

És un home de baixa estatura, robust, amb cabell negre recollit en una cua i grans patilles; té una mica de borrissol facial i bigoti sobre el seu llavi, però aquest es torna gruixut prop dels seus patilles, i té dos llargs circells de barba a cada costat de la seva boca que van fins a la seva cintura.

No té una camisa, vestint només amb pantalons vermells i rosats amb volants al voltant de la cintura, una capa vermella i grans mànigues negres en els seus braços.

 Personalitat Edita

No se sap molt sobre la personalitat del Zuccotto. Havent participat en el pla de la Big Mom per assassinar a la família Vinsmoke, pot considerar-se que és molt lleial a la seva tripulació.

Com a ministre, el Zuccotto té autoritat sobre una de les illes de Totto Land i, com a executiu dels Pirates de la Big Mom, té autoritat sobre els membres de menys rang de la seva tripulació. Es desconeixen els seus poders i habilitats de combat, però presumptament és fort ja que és un oficial d'una tripulació d'una Yonko.

Armes Edita

Per assassinar la família Vinsmoke, a ell i a altres membres dels Pirates de la Big Mom se'ls va donar revólvers Walker.

A l'anime, se'l va mostrar fent servir dues petites destrals per combatre cos a cos.

 Història Edita

Passat Edita

Va néixer fa 44 anys de la Charlotte Linlin i un home desconegut.

Saga dels Yonko Edita

Arc de Totto Land Edita

El Zuccotto va assistir a la festa del te i les noces entre el Sanji i la Pudding, on va participar en el pla de la Big Mom per assassinar a la família Vinsmoke. Estava assegut amb el Charlotte Basskarte, l'Oven i el Daifuku al darrere de la Vinsmoke Reiju, esperant el senyal per iniciar el pla de la seva mare.

Després que el Monkey D. Ruffy i els seus aliats intervinguessin, en Zuccotto i alguns dels seus companys de tripulació van atrapar als Vinsmoke i els van sostenir a punta de pistola, amb el Zuccotto apuntant la seva arma al capdavant del Vinsmoke Judge. No obstant això, el crit de la Big Mom els va incapacitar, permetent que els Pirates del Barret de Palla per alliberessin als Vinsmoke.

Com el pla de l'aliança va ser contraproduent, el Zuccotto va presenciar al Capone Bege transformarse en Big Father i va tractar novament de disparar a la família Vinsmoke. No obstant això, en aquest moment, els seus objectius van poder posar-se gràcies als seus Raid suits, amb els quals es van protegir de les bales. El Zuccotto més tard va veure a la Big Mom atacar a l'aliança, mentre que la Brûlée va bloquejar l'intent de fugida del Caesar Clown. Quan la Tamatebako va acabar caient del castell i explotant, causant que el s'esfondrés i Zuccotto perdés l'equilibri. No obstant això, la caiguda dels Pirates de la Big Mom es va proclamar quan Streusen va convertir una part del castell en un pastís cremós.

Arc del País de Wano Edita

El Zuccotto es trobava al costat dels seus germans i la seva mare al Queen Mama Chanter intentant entrar al País de Wano.

Trivia Edita